2 windows pc med iTunes og iPhone 3GS

Diskuter iTunes for Windows

2 windows pc med iTunes og iPhone 3GS

Innleggav Mr.RS4 » søn 16.08.2009 20:54

Jeg har oppdatere og sync til den stasjonere pcen min(da med mail og kalender og kontakter). Så hvordan blir det når jeg skal sync iPhonen imot laptopen(jobber en del, og tar med meg laptopen), vil jeg miste det som ligger på iPhonen? Tenker på programer, kontakter og kalender? Det som ligger på laptopen er ikke så viktig, alt det viktige ligger på den stasjonere PCen, men vil ikke miste det jeg har på iPhonen når jeg er ute å reiser.


Så hva bør en tenke på når man har 2stk windows PCer og sync imot?
Kan man ha en iTunes konto på to PCer?
medlem i 178 måneder
 

Re: 2 windows pc med iTunes og iPhone 3GS

Innleggav haakon40 » søn 16.08.2009 21:38

Man kan ha en konto på flere datamaskiner, slik at man får de programmene man har kjøpt/lastet ned.
Men det med kalendere og kontakter er jeg litt usikker på!, tror ikke det er noe som blir slettet når man synkroniserer med PC nummer 2, men jeg kan også ta feil. Så rett på meg visst det er gale det jeg skriver!
medlem i 183 måneder
 

Re: 2 windows pc med iTunes og iPhone 3GS

Innleggav iFon » søn 16.08.2009 23:57

Takker for svar, men det er ikke tap av mediafiler jeg tenker på. Det er under kontroll. iTunes har en viss kontroll over hva du hører/ser på og bruker dette opp mot Genius. Hver gang man kopler til iPhone bli informasjon om hva du hørt og hvor mye overført til iTunes. Dette for å tilby musikk som du kanskje liker osv...

Finnes det en måte å samkjøre to stk iTunes (samme konto) på hver sin pc? Kan dette gjøres via Mobileme (har pc)?
medlem i 179 måneder
 


Returner til iTunes Windows



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]