Spillavdeling på Mac1 ønsket!

Kom med ris, ros og forslag til våre nettsider

Hadde en spillavdeling på Mac1 vært noe?

Ja
21
70%
Nei
5
17%
Hæ? Finnes det spill til mac?;-)
4
13%
 
Antall stemmer : 30

Spillavdeling på Mac1 ønsket!

Innleggav dan » man 22.05.2006 3:29

Hei,

en ting som irriterer meg er mangelen på spillsider for mac'ere. Jeg har til dags dato ikke funnet en eneste som fanget min oppmerksomhet og interesse i mer enn noen sekunder, og jeg er helt blank på hvilken spill som finnes til mac og spesielt de nye intel macene.

Så et lite forslag. Hvorfor ikke få en spillavdeling her på Mac1? Gjerne styrt av brukerene, med spillnyheter, reviews, screenshots, vg-terningkast m.m. fra aktuelle spill. Kanskje interessen for spilling på mac-plattformen vil ta seg opp; for jeg vil heller ha spill til OSX fremfor å måtte bruke Boot Camp..

Så hva mener dere? Er ikke en spillavdeling her på Mac1 midt i blinken?
medlem i 225 måneder
 

Innleggav MrCrox » man 22.05.2006 8:50

Her er i alle fall en liste med spill om ser UB:

http://guides.macrumors.com/Universal_Binary_Games
medlem i 238 måneder
 

Innleggav dan » man 22.05.2006 9:01

Flott, den var grei...:-D

Noen som kan forklare hvorfor det tar måneder å porte et spill fra windows til OSX, når PS, XBox og Nintendo alle har enormt mange titler som kommer ut samtidig på alle plattformene? Er vi Mac-brukere så mange færre en en spillkonsoll til sammen??
medlem i 225 måneder
 

Innleggav MrCrox » man 22.05.2006 9:07

har nok mye med å gjøre at vi er færre ja.. grunnen til at det tar lang tid også med universal er at alt må skrives i Xcode for å kunne kompileres til UB.

Office er for eksempel ikke skrevet i Xcode, og i stedet for å skrive denne versjonen inn i Xcode, så har MS lovd å skrive den nye i Xcode..
medlem i 238 måneder
 


Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere