Taleopptak

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Taleopptak

Innleggav monica1970 » tor 16.02.2017 21:07

Har brukt taleopptak og dessverre er den begrenset. Man kan ikke ta opp max 20 minutter. Hvordan får jeg endret dette ? Frustrerende at man ikke kan ta opp mer enn 20 minutter. Møkka program !
medlem i 225 måneder
 

Re: Taleopptak

Innleggav Macini » fre 17.02.2017 15:17

Har testet her nå og jeg har ingen problemer med å spille inn over 20 minutter med Taleopptak. Bruker selv appen Mic'd til mine opptak, denne fungerer også utmerket på Apple Watch

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Re: Taleopptak

Innleggav monica1970 » søn 19.02.2017 21:09

Takker for svar. Hvor finner jeg Appen Mic.d ? Og hva onlineside kan man redigere lydfiler fra iphone. Lydfilene ble ganske lav lydkvalitet. Jeg må prøve å få bedre lyd på opptakene, men husker ikke hva online programmet heter. Man legger inn de lydfilene, så konverteres de inn i bedre mp3 format.
medlem i 225 måneder
 

Re: Taleopptak

Innleggav Macini » søn 19.02.2017 21:17

Her er link til Mic'd https://itunes.apple.com/no/app/micd/id ... ?l=nb&mt=8
Du kan aldri konvertere til noe bedre enn originalopptaket. Du kan bruke Garageband til redigering av lydfiler, kjenner ikke til noen onlinesider som man kan bruke til dette :-(

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Re: Taleopptak

Innleggav Svupp » man 27.02.2017 17:23

Er det slutt på at man kan "navngi" lydopptak tatt med medfølgende app på iphone?

Jeg har masse små snutter på telefonen, og disse har jeg navngitt kort slik at jeg skal hvite hva det er. Men ved overføring av sikkerhetskopi til ny telefon nå i helga, så har navnene på opptakene bare blitt til dato og klokkeslett…
medlem i 150 måneder
 

Re: Taleopptak

Innleggav Macini » man 27.02.2017 19:33

Kan legge til navn på mine opptak, men har ikke testet å legge tilbake fra backup

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Re: Taleopptak

Innleggav Svupp » man 27.02.2017 22:22

Jeg tenkte å ta for meg den gamle telefonen, og navngi dem på nytt, siden tid og dato er det samme. Men jeg finner ikke ut hvordan jeg gjør det.. i tidligere ios var det ikke noe problem, men i ios 10.2.1 finner jeg ikke ut hvordan jeg gjør det.
medlem i 150 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]