LIVE fra køen ved Expert Klingenberg

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

LIVE fra køen ved Expert Klingenberg

Innleggav DC Wolfie » tor 29.07.2010 10:24

Tenkte jeg kanskje skulle skrive litt om hva som skjer her, størrelsen på køen og evnt litt bilder. Bare å komme med spørsmål om dere lurer på noe.

Kan være jeg twittrer noe underveis: http://www.twitter.com/tsm121

Bilde

Bilde
Sist endret av DC Wolfie den tor 29.07.2010 13:09, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: I køen ved Expert Klingenberg

Innleggav Coswordo » tor 29.07.2010 10:26

Men, begynner køen NÅ? Seriøst? Jeg tenkte å komme ned etter VIF-BARCA idag..... ehh
medlem i 181 måneder
 

Re: I køen ved Expert Klingenberg

Innleggav bzzlink » tor 29.07.2010 10:27

Bra med oppdateringer !

Har det kommet noen flere eller er det kun de to mest hardcore der enda ? :)
medlem i 193 måneder
 

Re: I køen ved Expert Klingenberg

Innleggav froskenfredrik » tor 29.07.2010 10:28

Kan dere få bekreftet at de får inn 32GB-utgaven(Netcom)? Jeg skjønner at de ikke kan si hvor mange eller andre detaljer, men de bør kunne svare ja eller nei på om de får den inn.

Utover det er det lite vits å spørre om hvor mange av den eller den. De kommer ikke til å svare på antall uansett om de vet eller ikke. Så da håper jeg vi slipper flere som ber om det i denne tråden.

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Re: I køen ved Expert Klingenberg

Innleggav dekar » tor 29.07.2010 10:29

Bra initiativ folkens. :)

Brukerens avatar
medlem i 168 måneder
 

Re: I køen ved Expert Klingenberg

Innleggav Tony_ » tor 29.07.2010 10:34

Stilig. Da får man jo en grei pekepinn på når man bør få ræva si inn til Oslo
medlem i 180 måneder
 

Re: I køen ved Expert Klingenberg

Innleggav RamGuy » tor 29.07.2010 10:39

Venter spent på en avklaring rundt 32GB utgaven (fra Telenor for mitt vedkommende!), til tross for at jeg liker slike nattåpent arrangementer og jeg kunne tenkt meg å sikre en iPhone 4 på denne måten så tror jeg irritasjonen over at 16GB rett og slett blir for smått i lengden vil ødelegge veldig mye.


Tror nesten jeg MÅ ha 32GB, da jeg fyller opp med endel lydbøker osv.. Tar MYE plass etter hvert, selv om det er fristende å bare plukke opp en 16GB om det er det eneste de selger.



Ah, vanskelig valg! Men tror jeg må melde pass om det utelukkende selges 16GB modeller..
På tide at Netcom og Telenor kommer ut med prisene sine også, kan det være at de føles seg tvunget til å redusere prisene på grunn av prislappen mobilen fikk uten binding?

Hva gjør Expert og de andre som holder nattåpent om Netcom og Telenor eventuelt ikke har gått ut med priser??
medlem i 182 måneder
 

Re: I køen ved Expert Klingenberg

Innleggav DC Wolfie » tor 29.07.2010 10:40

Gikk inn å spurte nå. De har like mye informasjon som de siste dagene. De vet ingenting om priser, hvilke versjoner som kommer i dag eller hvor mange de får. Spurte om de hadde fått telefonene enda, men det hadde dem ikke. Han regnet med at de kom med posten.

Oppdatering:

Da kom postbilen, regner med at det befinner seg en del IPhoner i den bilen.

Bilde

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: I køen ved Expert Klingenberg

Innleggav Jan Fredrik » tor 29.07.2010 10:46

Feil. Alle iPhonene kommer sent, sent i kveld. Det sa i hvert fall arrangementsansvarlig.

Brukerens avatar
medlem i 174 måneder
 

Re: I køen ved Expert Klingenberg

Innleggav Beta » tor 29.07.2010 10:47

Og hvor har du det ifra?
Jeg vet om en sjappe som allerede har fått, levert vha posten.
medlem i 197 måneder
 

Re: I køen ved Expert Klingenberg

Innleggav RamGuy » tor 29.07.2010 10:48

Da tar du frem tapetkniven og ser hva som befinner seg oppi eskene!
Forventer å se en god porsjon iPhone 4 32GB der!


Virker jo lite planlagt om de gambler med nattåpent når de faktisk 10:45 samme dag som de skal holde nattåpent ikke ser ut til å vite noe som helst? Tenkt om Posten var forsinket (hadde ikke vært første gang?) og de ikke hadde fått inn noe som helst?

Gambling på høyt nivå dette! Men ifølge Amobil så skal ikke Expert kjeden ha bestilt opp noen iPhone 4 32GB overhode? Og da dukker det vell heller ikke opp noen med Posten på magisk vis...
medlem i 182 måneder
 

Re: I køen ved Expert Klingenberg

Innleggav DC Wolfie » tor 29.07.2010 10:50

Jan Fredrik skrev:Feil. Alle iPhonene kommer sent, sent i kveld. Det sa i hvert fall arrangementsansvarlig.


Feil og feil. Jeg går utifra hva de ansatte sier til meg. Mer vet jeg desverre ikke.

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: I køen ved Expert Klingenberg

Innleggav langemyh » tor 29.07.2010 10:53

RamGuy skrev:Gambling på høyt nivå dette! Men ifølge Amobil så skal ikke Expert kjeden ha bestilt opp noen iPhone 4 32GB overhode? Og da dukker det vell heller ikke opp noen med Posten på magisk vis...


Det er mulig jeg tolket den artikkelen feil, men det virket som om det kanskje bare var 16 GB i bestillingssystemet, så fikk dem en bunch med telefoner på både 16 GB og 32 GB? Enklere måte å bestille på, slippe unna å bestille x av hver?

http://www.amobil.no/artikler/alt_om_ip ... ngen/77520
Amobil skrev:Netcoms kommunikasjonsrådgiver Charlotte Erikstad bekrefter at også versjonen av Iphone 4 med 32 GB lagringsplass vil være i salg fra lanseringsdagen. Fordelingen mellom de to størrelsene vil variere fra butikk til butikk, forteller hun.
medlem i 164 måneder
 

Re: I køen ved Expert Klingenberg

Innleggav Fers » tor 29.07.2010 10:55

Er detfortsatt kun dere to i køen?
iPhone kommer med posten idag , så det er meget mulig at det var leveringa..
De kommer med posten fordi det er Telenor og NetCom som er distributører på de første lanseringene.. :)

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: I køen ved Expert Klingenberg

Innleggav DC Wolfie » tor 29.07.2010 10:57

Yepp bare oss. Men yeye, sommerferie og rein = lok utenfor expert :) Håper det kommer flere snart så vi får litt liv.
Sist endret av DC Wolfie den tor 29.07.2010 11:13, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Neste

Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron