Kjøpe iPhone 4 i Stavanger

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Kjøpe iPhone 4 i Stavanger

Innleggav hosthus » fre 23.07.2010 7:59

Bor i nærheten av Stavanger, og skal "tilfeldigvis" gjennom byen grytidlig fredag 30. juli. Noen som har peiling på hvilke butikker som får iPhone 4, og om noen evt. kjører spesielle åpningstider i forbindelse med lanseringen?

Har satt meg opp på et par ventelister, men forstår at jeg ikke skal stole så altfor mye på disse...
medlem i 195 måneder
 

Re: Kjøpe iPhone 4 i Stavanger

Innleggav azzawaba » fre 23.07.2010 8:08

Tips: Finn ut hvilke butikker som åpner først og legg opp en rute hvor du kan dra rundt til flest mulig butikker på kortest mulig tid. Ta for deg Forus med Kvadrat, Spaceworld, Elkjøp, Expert, Siba, Lefdal, Telehuset, Nordialog osv. Hvis du ikke klarer å finne iPhone 4 her, kjører du til Kilden og deretter til sentrum.. Kan jo sjekke med Tellit og Eplehuset om de også får inn. Tror det skal bli enkelt å få tak i neste fredag ...

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: Kjøpe iPhone 4 i Stavanger

Innleggav kensivert » fre 23.07.2010 8:32

hosthus skrev:Har satt meg opp på et par ventelister, men forstår at jeg ikke skal stole så altfor mye på disse...


Jeg var innom Spaceworld på Kvadrat, hvor jeg står som nr 4 på listen for en iPhone 4 32GB med Telenor. De sa at listen var gjeldene og at de ville ringe meg i forkant ang priser etc. De hadde ikke hørt noenting om at ALLE reservasjonslister var kansellerte.

Ang priser, så var de rimelig sikre på at iPhone 4 ville ligge i samme området som 3GS. Muligens noen hundrelapper dyrere.

Brukerens avatar
medlem i 196 måneder
 

Re: Kjøpe iPhone 4 i Stavanger

Innleggav Rivrusk » man 26.07.2010 20:02

Noen som skal stille seg i kø for å kjøpe på telebutikken på Kvadrat? Når planlegger dere å møte opp? Noen som sto i 3GS-kø? Når var dere der da?
medlem i 201 måneder
 

Re: Kjøpe iPhone 4 i Stavanger

Innleggav Castle » man 26.07.2010 21:39

Bor i Sandnes men heller mer mot Tellit/eplehuset i stavanger hvis de selger uten binding. Som sagt før, kjør rundt om du ikke får i den butikken du går til. Ettersom ingen kan gi et svar på hvor mangen dem får inn så må du nesten bare prøve og se om du er heldig å får deg en.
medlem i 176 måneder
 

Re: Kjøpe iPhone 4 i Stavanger

Innleggav Susann92 » tir 27.07.2010 0:16

Vet noen om det er lang, om noen, venteliste på telebutikken kvadrat. Eller om en butikk i Stavanger/Sandnes som får iPhone og som ikke opererer med venteliste?? :-)
medlem i 190 måneder
 

Re: Kjøpe iPhone 4 i Stavanger

Innleggav nilsi60 » tir 27.07.2010 14:15

Expert på forus selger IKKE sim-free, var og spurte i dag

Brukerens avatar
medlem i 166 måneder
 

Re: Kjøpe iPhone 4 i Stavanger

Innleggav ORosland » tir 27.07.2010 15:08

Er det noen som har info om hvor mange enheter Spaceworld Kvadrat får inn?

Brukerens avatar
medlem i 174 måneder
 

Re: Kjøpe iPhone 4 i Stavanger

Innleggav malmin » tir 27.07.2010 15:13

Ringte nettopp til Elkjøp, og de sa at de kun kommer til å føre den med abo. for de som lurte på det.

EDIT: Eplehuset har heller ingen igjen til fredag.

Brukerens avatar
medlem i 170 måneder
 

Re: Kjøpe iPhone 4 i Stavanger

Innleggav iRog » tir 27.07.2010 15:47

ORosland skrev:Er det noen som har info om hvor mange enheter Spaceworld Kvadrat får inn?


Det lurer jeg også på, fikk denne mailen da jeg lurte på pris og antall:

"Hei.

Vi vet ikke antallet vi får inn, dessverre. Dette er noe Apple, Netcom og Telenor er veldig stille om.
Det samme gjelder priser, de blir rett og slett som de blir. Men jeg tipper at prisene kommer på omtrent samme nivå som da 3Gs ble lansert.
Vi vet som sagt ikke hvor mange vi får inn, skulle vi være så heldige å få inn mange nok til å dekke topp ti av ventelistas behov, er det stor mulighet for at du får kjøpt den , og da vil vi holde den av for deg.

Mvh

Sindre L"

"Skulle vi være så heldige" :-P
Bør vel få inn mer enn 10 stk vell?

Jeg spurte også eplehuset om de tror jeg fikk en iphone når jeg er nr 7 på venteliste, da fikk jeg svar:

"Vi sender melding til deg når vi får inn telefonen din.
Du vil mest sansynlig ikke få i første omgang "

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: Kjøpe iPhone 4 i Stavanger

Innleggav Susann92 » tir 27.07.2010 16:43

Vet dere om Elkjøp og Expert har venteliste?
Prøver å finne en butikk som har førstemann til møllla, i og med at jeg ikke har satt meg på noen venteliste :rolls eyes:
medlem i 190 måneder
 

Re: Kjøpe iPhone 4 i Stavanger

Innleggav azzawaba » tir 27.07.2010 17:05

skulle likt å vist det samme :)

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: Kjøpe iPhone 4 i Stavanger

Innleggav malmin » tir 27.07.2010 17:40

Ring og spør de? :)

Brukerens avatar
medlem i 170 måneder
 

Re: Kjøpe iPhone 4 i Stavanger

Innleggav azzawaba » tir 27.07.2010 17:43

Mail fra Tellit:

"(...) samtidig kommer vi ikke til å få inn flere iPhone 4 enn at kun de første som allerede har reservert vil få."

Det ser nok dessverre ikke ut til at det er mulig å stille seg i kø noen plass. Alle har tilsynelatende lister. Videre i mailen fra Tellit:

"Jeg vil anbefale deg å sette deg på en bestillingsliste hos oss eller en annen forhandler. De neste månedene vil det nok neppe være mulig å få tak i iPhone 4 uten å reservere en først."

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: Kjøpe iPhone 4 i Stavanger

Innleggav eirijo2 » tir 27.07.2010 18:05

Det er jo muligheter for at noen av de 10 som står på venteliste har reservert flere iphones ;)
medlem i 181 måneder
 

Neste

Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere