Ringelyd av/på knappen fungerer ikke på iPhone7

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Ringelyd av/på knappen fungerer ikke på iPhone7

Innleggav SigveNA » tor 26.01.2017 16:41

Hei! Jeg har en ny iPhone 7 hvor ringelyd av/på knappen er svært ustabil. Av og til fungerer den og av og til responderer den ikke..
Vet noen her hva dette kan skyldes? Vil en evt. restart av mobilen fikse dette, eller må den på service stedet jeg kjøpte den?
medlem i 136 måneder
 

Re: Ringelyd av/på knappen fungerer ikke på iPhone7

Innleggav jij1984 » ons 08.02.2017 19:08

Ettersom det er selve knappen som er ustabil så høres det ut som at den må inn på service.
Hvis du har kjøpt den på apple.no så kan du bare ta kontakt med dem. Betaler du for frakten så sender de en "ny" telefon først så slipper du å være fri for telefon.
Den gamle returnerer du i medfølgende eske.
medlem i 194 måneder
 

Re: Ringelyd av/på knappen fungerer ikke på iPhone7

Innleggav Hall11 » fre 10.02.2017 18:32

Jeg hadde også problemer med at telefonen ikke alltid gav ringesignal. Fra loggen kunne jeg se at folk hadde ringt meg uten at jeg hadde merket det. Andre ganger ringte telefonen på vanlig måte.

Til slutt fant jeg ut at jeg, uten helt å ha forstått det, hadde slått på "Ikke forstyrr" funksjonen. Du vil da ha et "måne-ikon" på toppraden. Telefonen ringer dersom den ikke er i skjermlås, men man hører ikke et pip dersom den er låst. Du finner denne funksjonen under "Innstillinger" og "Ikke forstyrr".
medlem i 225 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron