Glemt passord til iPhone-sikkerhetskopi

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Glemt passord til iPhone-sikkerhetskopi

Innleggav Undrende » ons 19.12.2012 10:40

Hei

Jeg har prestert å glemme passordet til min krypterte iPhone-sikkerhetskopi. Hva gjør jeg? Kan jeg opprette en ny sikkerhetskopi som ikke er kryptert? Jeg har slettet den gamle sikkerhetskopien, men den nye sikkerhetskopien ble også kryptert. Dersom jeg velger å sikkerhetskopiere dataene på iPhone til iCloud, vil også denne sikkerhetskopien være kryptert?

Noen råd der ute?
medlem i 153 måneder
 

Glemt passord til iPhone-sikkerhetskopi

Innleggav meridian1979 » ons 19.12.2012 13:23

Jeg hadde samme problemet. Det finnes ingen måte å gjenopprette passord til kryptert sikkerhetskopi. Jeg var sikker på at passordet var riktig, men maskina sa at passordet var feil. Løsningen for meg var å restarte macen, da godtok den passordet. Sakser denne fra Apple support:

"Advarsel: Hvis du krypterer en iPhone-sikkerhetskopi i iTunes og senere glemmer passordet, vil det ikke være mulig å gjenopprette fra sikkerhetskopien, og dataene kan ikke gjenopprettes igjen. Hvis du glemmer passordet, kan du fortsette å sikkerhetskopiere og bruke enheten, men du vil ikke kunne gjenopprette den krypterte sikkerhetskopien til en enhet uten passordet. Du trenger ikke å oppgi passordet til sikkerhetskopien hver gang du sikkerhetskopierer eller synkroniserer.

Hvis du ikke husker passordet, og vil starte på nytt, må du utføre en full programvaregjenoppretting, og når iTunes ber deg velge sikkerhetskopien du vil gjenopprette fra, velger du klargjør som ny enhet."
medlem i 175 måneder
 

Re: Glemt passord til iPhone-sikkerhetskopi

Innleggav Buskhopper » søn 01.11.2015 1:13

Hva menes med en full programvareoppdatering? Er det av telefonen eller iTunes?
medlem i 101 måneder
 

Re: Glemt passord til iPhone-sikkerhetskopi

Innleggav Eventyr » tir 03.05.2016 21:34

Noen som har en enkel fiks for dette?
Ny tlf og kryptert oppdatering på den gamle. Hvor jeg har glemt gammelt passord eller krypteringen er haket av som default. Og dermed ble passord aldri satt.
medlem i 191 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]