NetCom forhåndsbestilling

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav Fat_Board » tir 06.10.2015 19:19

Telefonene er på lager idag. Det jobbes sikkert nå med å fordele de mellom de forskjellige butikkene, NetCom Shops, Lefdal, Elkjøp osv, og bedriftsavdelingen og nettbutikken. Kontakt heller NetCom på torsdag fordi da burde alt være klart.

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav suleman » ons 07.10.2015 10:58

Ingen sending bekreftelse ennå:(
medlem i 163 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav tomgunnar » ons 07.10.2015 11:16

Snakka med de ista igjen..CIA taktikken fungerer.

Og da sa ho at om man er veldig å være med i første bestilling så får man tlf på fredagen om de har riktig modell inne.

Da blei vi litt klokere enn igår hvertfall:)
medlem i 193 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav alexanderand » ons 07.10.2015 15:25

Jeg fikk en epost fra nettbutikken til Netcom i stad hvor de beklaget seg over alt tullet som har foregått de siste dagene. Fikk også endelig en bekreftelse på at jeg hadde bestilt iPhone 6S Plus 64GB i Rose Gold.

Da er det bare å vente... :rolls eyes:
medlem i 136 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav frenzic » ons 07.10.2015 17:14

Kundebehandleren jeg snakket med hos NetCom sa følgende:

Hvis man får telefon fra første leveranse så blir disse sendt på fredag den 09.10. Du vil da få en e-post med sporingsinformasjon så snart den er på vei. (...) Den informasjonen vi har fått er at de sendes ut på fredag.
medlem i 190 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav tomgunnar » ons 07.10.2015 19:34

Jeg får hele tia høre at tlf sendes imorra.
Men stoler ikke på de overhodet og safer Iår og står ved sørs når NetCom butikken åpner fredag morra.og har de min modell inne så avbestiller jeg fra NetCom nett.
medlem i 193 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav Fat_Board » ons 07.10.2015 20:59

Det ser ut som de fleste NetCom butikkene får greit med telefoner på lager i forskjellige farger. Selvfølgelig begrenset, men mye bedre enn tidligere år med tanke på alle modellene, størrelsene og fargene.
Om du nå kjøper telefonen i en NetCom butikk så må du allerede ha avbestilt din ordre fra nettbutikken hvertfall 30 min før.

Dette finner du jo kjapt ut av når du kommer inn i køen da og så får du ringe nettbutikken og evt avbestille.

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav Runter vom Sofa » ons 07.10.2015 21:04

Fat_Board skrev:Det ser ut som de fleste NetCom butikkene får greit med telefoner på lager i forskjellige farger. Selvfølgelig begrenset, men mye bedre enn tidligere år med tanke på alle modellene, størrelsene og fargene.

Musikk i mine ører. Dette betyr vel at Netcoms nettbutikk også ha flere enn tidligere år, og at selv en stakkar som bestilte i sekstia om morran har en snau mulighet til å bli servert i første runde.
medlem i 208 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav frenzic » tor 08.10.2015 8:21

Kundebehandler hos NetCom: Vi starter utsendingen i morgen, og vår serviceavdeling regner med at ca 90% av de som har forhåndsbestilt telefonen vil få telefonen i denne uken.
medlem i 190 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav Fat_Board » tor 08.10.2015 8:36

Har tatt en liten titt nærmere på hva som kommer i butikk, og dere som skal ha rose gold må nok vente om dere skal kjøpe den i butikk. For det er nok ikke mange som får tak i de med en gang dessverre.

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav Kittaren » tor 08.10.2015 8:48

Se på fan, netcom har lyckats för en gång skull med att skicka ut leveransbekrtäftelser i alla fall... :)
medlem i 114 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav DADDY » tor 08.10.2015 8:59

frenzic skrev:Kundebehandler hos NetCom: Vi starter utsendingen i morgen, og vår serviceavdeling regner med at ca 90% av de som har forhåndsbestilt telefonen vil få telefonen i denne uken.


bra naboen bestilte kun tlf. på tirsdag, gull 64 gb. nå fikk han mail... :-)

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav frenzic » tor 08.10.2015 9:15

For de som mottar mail nå, betyr det at det er håp om å få den i løpet av morgendagen eller lørdag, eller blir det ikke før etter helgen? Litt usikker på om jeg skal avbestille og satse på butikk. Hmm..
medlem i 190 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav DADDY » tor 08.10.2015 9:18

bulksplit - sender de fra sverige???

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav Mariusl96 » tor 08.10.2015 10:08

Snakket med Netcom på chat nå, har snakket med fire forskjellige de siste dagene og alle har så og si sakt det samme.. Så virker som det er mye forskjellige forklaringer ute å går her..

Dette fikk jeg til svar:
"Per i dag så har vi dessverre ikke muligheten til å bekrefte leveringstiden på denne da dette avhenger av hvor mange telefoner vi får av de ulike modellene og hvor mange som bestiller. Vi starter å sende de ut 9. oktober men kan som sagt ikke bekrefte en dato for når du vil få din telefon. Du vil få leveringsbekreftelse på e-post med sporingsnummer så raskt denne sendes fra vårt lager"

Så nevnte jeg noe av det jeg har hørt fra forumet, og fikk dette som svar:
"Vi får inn ganske mange telefoner på fredag , men om det vil dekke opp alle som har forhåndsbestilt det er for tidlig å si, men det vil komme jevnlige forsyninger fremover"
medlem i 102 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron