NetCom forhåndsbestilling

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav DADDY » man 05.10.2015 19:19

frenzic skrev:01.03 her (6s Plus 64 GB silver)

Krysser fingerne for at jeg er med i første omgang, og at de sender ut på torsdag!


Tror du det skjer? Har de gjort det tidligere?

Drar lørdag - så det hadde vært topp.

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav Fat_Board » man 05.10.2015 19:19

Du må betalte bruddgebyr på aboet om du ikke bare har fått rabatt mot binding. Har du gjort det så slipper du å betale bruddgebyr. Ring 05050 så får du vite mer eller stikk innom din nærmeste NetCom butikk.

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav Runter vom Sofa » man 05.10.2015 20:14

Fikk feilmeldinger i en time når jeg prøvde å bestille fra netcom.no natt til 2. oktober. Ga til slutt beng og bestilte når jeg sto opp klokka seks, bekreftelse 0603. Så da gratulerer jeg dere heldiggriser som får telefonen til lansering, tipper jeg er ute av spillet sånn sett …
medlem i 208 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav alexanderand » man 05.10.2015 20:53

Samme her. Holdt på til kl 03:00, men da måtte jeg bare gi meg. Fikk bekreftelse 08:41.

Eneste grunnen til at jeg kjøpte fra Netcom dette året var for å slippe flere ukers leveringstid fra Apple, men ettersom jeg ikke fikk bestilt med en gang blir det vel noen ukers leveringstid i år også. Fader ass.
medlem i 136 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav Runter vom Sofa » man 05.10.2015 21:11

Jeg kikker på noen e-poster nå og ser at jeg bestilte en god stund ut på forhåndsbestillingsdagen i fjor, 3. oktober (tror det stemmer?). Den ble sendt meg 7. november. Bajs …
medlem i 208 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav alexanderand » man 05.10.2015 21:19

Seriøst? Da er det jo nesten like greit å avbestille og kjøpe fra Apple når de starter salget.

Eller??
medlem i 136 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav Runter vom Sofa » man 05.10.2015 21:21

Jeg kommer i alle fall til å vente til fredag først, med litt flaks er det flere telefoner enn i fjor ("håpet er alltid lysegrønt …"). Jeg har spurt Netcom om de vet noe, men fordi de ikke har noen opplysninger om hvor mange telefoner de får inn, kan de ikke svare på hvordan man ligger an i køen av håpefulle.
medlem i 208 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav alexanderand » man 05.10.2015 21:25

Da venter jeg til fredag også.

Krysser fingrene for at mange ga opp å bestille etter utallige feilmeldinger, hehe.
medlem i 136 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav Kittaren » tir 06.10.2015 11:07

Fick min orderbekräftelse kl 01:24 (iPhone 6s Plus gold 128GB). Men med förra året "färskt" i minnet så tog det till slutet av Oktober innan leverans så jag avbeställde och köpte på Elkjøp.

Att dem aldrig lär sig att förbättra sin infrastruktur före produktlanseringar!!!??? Telia har en fungerande lösning med kölappar online, samma bolag - kopiera lösningen kanske?
medlem i 114 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav Runter vom Sofa » tir 06.10.2015 11:35

Kittaren skrev:Att dem aldrig lär sig att förbättra sin infrastruktur före produktlanseringar!!!??? Telia har en fungerande lösning med kölappar online, samma bolag - kopiera lösningen kanske?


Enig. Helt utrolig at de ikke klarer å få det til. Dette er åttende år på rad med iPhone-lansering.
medlem i 208 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav Kittaren » tir 06.10.2015 13:41

Citat från Netcoms kundtjänst idag på Spambook.

"Per i dag så har vi dessverre ikke muligheten til å bekrefte leveringstiden på mobilen din da
dette avhenger av hvor mange telefoner vi får av de ulike modellene og hvor
mange som bestiller. Vi starter å sende de ut 9. oktober men kan som sagt ikke
bekrefte en dato for når du vil få din telefon. Du vil få leveringsbekreftelse
på e-post med sporingsnummer så raskt denne sendes fra vårt lager."

Så dem skickar inte ens ut så att telefonerna levereras till den 9/10, (om man inte beställt direkt till dörren antar jag).
medlem i 114 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav tomgunnar » tir 06.10.2015 13:56

nå har jeg kjørt litt CIA taktikk her og chattet med de flere ganger de siste dagene og alltid kommet på en ny person og spør om akkurat det samme.og til nå er det ingen av de som "knekker" og forsnakker seg om de faktisk har fått inn tlf til lager som sendes de kommende dagene.

de får ikke meg til å tro at alt ramler inn på lageret dems den 9..

litt info må de da kunne gi..
tror jeg dør snart
medlem i 193 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav frenzic » tir 06.10.2015 14:48

Hehe, godt dere står på så vi får litt info ;-) Jeg prøvde meg også, men fikk beskjed om at de ikke visste noen ting. De to siste rundene jeg har kjøpt ny telefon, har jeg bestilt på NetCom, men endt opp med å ringe og avbestille ettersom jeg har funnet tilgjengelig telefon i butikk på lanseringsdagen
medlem i 190 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav alexanderand » tir 06.10.2015 16:07

Ringte akkurat inn til nettbutikken til Netcom angående bestillingen min ettersom jeg ikke har fått ordrebekreftelse på epost enda. Han kunne bekrefte at ordrebekreftelsen ikke var sendt ut, så det skulle han ordne. Noe han derimot IKKE kunne bekrefte var hvem farge på telefonen jeg hadde bestilt, hva er dette for noe tull? De må da ha mulighet til å se det?
medlem i 136 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav suleman » tir 06.10.2015 19:02

sikkert Netcom har rotet alt, jeg bestilt 6s gold, men aldri fått bestilling bekreftelse, men skrivet ut bestilling bekreftelse ved bestillingstid, via chat fått beskjed at har bestilt grått iphone, så sendte mail til nettbutikk, fikk samme beskjed, tilslutt sendte mail om kansellering av bestillingen min, etter en dag fått idag email fra nettbutikken en beklagelse med rot, og fått bekreftet at bestillingen min om iphone 6s gold har registert.
Men uansett mellom tiden har bestilt både komplett og expert.
medlem i 163 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]