NetCom forhåndsbestilling

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav suleman » fre 02.10.2015 16:30

MegaOctane skrev:rart - når jeg ringte dem i dag tidlig, kunne hverken de eller nettbutikken se hvilken farge jeg hadde bestilt.

Edit:
Chattet med Netcom nå. så sier de at jeg har bestilt "Stellar Grå"... kan huske at jeg aldri trykket på stellar grå noen gang. så da så jeg for meg en kansellering av hele ordre...
ringte så kundeservice nettbutikk, og kun basert på telefonnummeret mitt så kunne han bekrefte 64GB 6S Plus Rose Gold med ordrenummeret jeg hadde fått på epost. Han skulle ta en prat med kundebehandleren jeg hadde snakket med.


Jeg tror netcom har forandret alle som bestilt rose gold, jeg chattet med Netcom nå og fikk vite har bestilt steller grå!!!! nei jeg har bekreftelse om rose gold, sendte email til nettbutikken
medlem i 163 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav MegaOctane » fre 02.10.2015 16:41

Kjipt hvis sant. Jeg kommer til å avbestille hvis jeg får stellar grå.

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav Fat_Board » fre 02.10.2015 21:03

NetComs telefoner er ulåste. De har blitt solgt ulåst de siste 3 eller 4 årene nå.

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav alexanderand » lør 03.10.2015 0:29

Forhåndsbestilte fra Netcom i dag tidlig, men fikk aldri noen ordrebekreftelse på epost. Kontaktet Netcom og de sa at ordrebekreftelsene ligger i kø for utsending.

Er det noen andre som har opplevd dette?
medlem i 136 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav suleman » lør 03.10.2015 14:46

Ja, men jeg hadde notert order nr da jeg hadde bestilt, men sjekk om har du riktig farge, jeg bestilte rose gold, har også utskrift fra bestilling, men sjekket med Netcom, sa de det var grå farge.
medlem i 163 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav MegaOctane » lør 03.10.2015 18:15

Til meg sa Netcom "grå farge". Mens han i nettbutikken sa at det var Rose Gold som var bestilt. Så litt rart hva de holder på med.

Får jeg grå - går den kjapt i retur for å si det sånn.

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav alexanderand » lør 03.10.2015 22:13

Sendte en epost til nettbutikk-avdelingen til Netcom for å forhøre meg om bestillingen min. Forhåpentligvis har de ikke tullet til bestillingen min, for alt annet enn iPhone 6s Plus 64GB i Rose Gold går i retur her altså.
medlem i 136 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav MegaOctane » søn 04.10.2015 1:21

Helt enig. Virker som det er god tilgang til telefoner i år som i fjor. Har også en reservasjon hos djuice som blant de første når de åpnet for det, og har allerede en iPhone 6 Plus som kona skal arve så ingen hast på min side. Skal jeg betale 7800kr for å binde meg i 12 mnd skal jeg f... meg ha det jeg betaler for :-)

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav wa393 » man 05.10.2015 9:38

Ringte Netcom nettbutikk nå på 815 60 000 og fikk bekrefta fargen på iPhonen. Dem hadde registrert riktig fargen :-) nemlig rose gold.
De av dere som er usikre på om netcom fikk med riktig fargen, ikke kontakt Netcom på 05050 eller chat. Ring direkte til nettbutikken.
Det er to forskjellige avdelinger og det ser ikke ut som om dem samarbeider :-(
Lykke til
medlem i 198 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav tomgunnar » man 05.10.2015 15:23

jeg ringte å nettbutikken i dag.de sa at jeg får rose gold som bestillt:)

så tror de fleste som ikke har fått fargen på ordrebekreftelsen skal slappe av.

men er det noen som vet om det er grei tilgang på tlf på release i år?
bestillte 00.54 natt til fredag (6s plus 128gb)

hadde vært gøy og for en gangs skyld slippe å vente 2 mnd som ifjor
medlem i 193 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav MegaOctane » man 05.10.2015 15:28

hehe.. bestilte 00:40 6S+ 64GB rose gold. Dette er vel den mest populære modellen antar jeg.
Såvidt jeg har skjønt har Komplett og Expert fått inn masse telefoner. det er den informasjonen de som ringer får fra dem.
Lurer på når Netcom kommer til å gi oss noe bekreftelse på sending etc.

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav wa393 » man 05.10.2015 16:21

Min ordre ble godkjent kl 00.57
Spennende :))
iPhone 6s+ rose gold 64gb
Regner med dem sender ut på torsdag slik at vi får den på fredag.
Det var noen i fjor som fikk splitter ny iPhone levert på lanseringsdatoen :)
Så da er det håp
medlem i 198 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav frenzic » man 05.10.2015 16:46

01.03 her (6s Plus 64 GB silver)

Krysser fingerne for at jeg er med i første omgang, og at de sender ut på torsdag!
medlem i 190 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav annern55 » man 05.10.2015 17:11

Har tenkt til å bestille en Iphone 6s (+?) 64GB fra netcom etter min iphone 4s har sluttet å fungere. Har fortsatt 8 måneder igjen av bindingstiden min på mitt abonnement "Smart mini 1GB". Kan jeg da binde dette abonnementet opp til min nye iphone for å bruke opp de 8 månedene jeg har igjen, eller hvordan funker det?
medlem i 102 måneder
 

Re: NetCom forhåndsbestilling

Innleggav MegaOctane » man 05.10.2015 17:32

Mest trolig må bruddgebyr betales. Ellers er du nødt til å kjøpe telefonen ulåst.
Du sparer 1800kr ved å binde deg til Netcom. Like greit å kjøpe telefonen via Apple eller Expert så slipper du å pese med bruddgebyr.

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]