Toyota Avensis 06 musikk

Toyota Avensis 06 musikk

Innleggav Hab192 » tir 05.05.2015 16:21

Heisann.

Jeg har en Toyota Avensis fra 06, er det noe måte jeg kan streame musikk fra iphone 6 ? jeg har ikke bluetooth, AUX eller bluetooth.. Har prøvd FM sender, men fikk ikke bort skurringa dessverre.
medlem i 148 måneder
 

Re: Toyota Avensis 06 musikk

Innleggav HEFJELLS » fre 08.05.2015 23:10

Har selv en iPhone 6 og en Avensis 07. Eg har riktignok løst det på en annen måte. Når bilen var ny, fikk eg innstalert en kabel (den brede applekontakten) fra radioen og inn i hanskerommet. På denne kabelen kan eg koble til iPod og iPhone for avspilling av musikk over bilens høytalere. Har i dag en overgang til Lightningkontakten og bruken en iPod Touch til musikk. Har også kjøpt denne fra Jabra som en handsfree løsning. http://www.netonnet.no/art/mobil/biltil ... 6526.4504/. Etter å ha lest innlegget ditt i går måtte eg teste ut hvordan den virket med iPhone koblet til kabelen for avspilling av musikk over bilhøytalerene. Når tlfen ringer slåes og man svarer vil musikken stoppe. Når man avslutter samtalen starter musikken igjen. Volum og fram/tilbake i låtene (ikke spoling) styres fra ratt.
Etter å ha lest litt om Jabra Freeway på linken ser det ut til at den kan sende musikken via fm til radioen din. Så kanskje dette er en løsning for deg. Kabelen som ble instalert da bilen var ny, mener eg kostet 15-1600 kr med montering. Hvis du ikke kjenner til Jabra har eg selv hatt et par-tre stykker og brukt den som bærbar hansfree til mobilene mine og har vært strålende fornøyd med dem. Har byttet dem ut fordi det er kjekt med noe nytt. De er fremdeles i bruk hos venner og familie.
medlem i 163 måneder
 

Re: Toyota Avensis 06 musikk

Innleggav bzzlink » søn 10.05.2015 20:53

medlem i 192 måneder
 


Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]