Er U2 et virus?

Diskuter iTunes for Mac

Er U2 et virus?

Innleggav panopaul » man 02.02.2015 15:38

Har forsøkt å slette det nye albumet med U2, som jeg overhodet ikke trenger eller vil ha, for den saks skyld. Nå har iTunes fjernet ALL musikk jeg selv hadde overført til mobilen fra mitt iTunes-arkiv, og erstattet det med dette tullealbumet fra et av verdens minst interessante band. Hva er det som skjer? Andre som opplever det samme?
medlem i 249 måneder
 

Re: Er U2 et virus?

Innleggav Chiang Mai 1963 » man 02.02.2015 19:41

Skal ikke gå inn på hva som er verdens minst interessante band eller ikke, men at noen kan ha unngått å få med seg HVORDAN man skal fjerne albumet er egentlig helt fantastisk. Da må man omtrent ha ligget under en stein siden dagen iPhone 6/+ ble lansert og folk begynte å hyle opp om denne tragiske gratisgaven. Apple lagde liketil en egen fjern-albumet-greie nettopp til det formålet.

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 

Re: Er U2 et virus?

Innleggav panopaul » tir 03.02.2015 1:30

Men dette har jo ingenting med det å gjøre. Albumet var allerede forlengst fjernet fra mitt arkiv. Greia er at iTunes - igjen - har overstyrt mine innstillinger og fjernet all musikk fra mobilen, og ersattet den med det tullete U2-albumet, som jeg jo allerede hadde fjernet fordi jeg ikke vil ha det. Jeg liker ikke U2, men det er altså ikke poenget her. Hadde blitt (nesten) like irritert uansett hva som hadde lagt seg der som erstatning for det jeg selv har valgt å legge inn på min iPhone. Hvorfor skjer dette? Eneste jeg har gjort er å oppdatere iTunes da det kom en ny oppdatering her forleden. Tror jeg må slutte med å godta disse oppdateringene, for det begynner å bli en sann plage å rydde opp i arkivet etter at iTunes selv tar seg til rette, som etter mitt syn er det som har skjedd her. Har også fått fylt opp iPaden min med musikk uten å be om det. Bruker heller ikke den som musikkavspiller, men etter siste iTunes-oppdatering er minnet på den helt fullt pga dette tullet. Og nei; jeg abonnerer heller ikke på iTunes Match. For øvrig så får jeg ikke lenger tilgang til instillingene, verken på IPhone eller iPad, via iTunes når jeg kobler enhetene til Macen.
medlem i 249 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]