Pouch/Sleeve til iPhone 6?

Pouch/Sleeve til iPhone 6?

Innleggav Dag N » søn 02.11.2014 16:40

Noen som vet om forhandlere i Norge som selger Pouch eller Sleeve i skinn til iPhone 6?

Se vedlagt link for eksempel.
http://www.senacases.com/catalog/?q=HeritageUltraSli
medlem i 209 måneder
 

Re: Pouch/Sleeve til iPhone 6?

Innleggav Coswordo » søn 02.11.2014 17:44

Den var veldig fin! Lurer også på om de kan kjøpes noe sted i Norge.
medlem i 180 måneder
 

Re: Pouch/Sleeve til iPhone 6?

Innleggav a_man » man 03.11.2014 1:36

Husk å snu telefonen når du har den i sleeven, ellers så vil du ikke høre at den ringer så godt. :) Siden det ikke var hull for høytalerne.

Brukerens avatar
medlem i 196 måneder
 

Re: Pouch/Sleeve til iPhone 6?

Innleggav nosey » søn 11.01.2015 16:57

Jeg kjøpte en Sena Ultraslim Access til min iPhone 5, helt nydelig. Den hadde outcut for Lightning og høyttalere i bunnen. Nå tenker jeg å kjøpe Ultraslim Classic til iPhone 6. Det er samme som Ultraslim Access, bare uten outcuts i bunnen. Access finnes ikke til iPhone 6. Hadde Access i brun til iPhone 5, men den finnes kun i svart og rød til iPhone 6, så da blir det svart.
Tenkte også på Heritage Ultraslim, men den nederste delen er sydd på slik at den for en bitteliten utstikkende søm, og da synes jeg Classic er mer "clean"/ett stykke skinn. I tillegg er jeg meget fornøyd med Access til iPhone 5, så jeg vet jeg ikke blir misfornøyd.
Om du kjøper Heritage, gjerne si ifra hva du synes.

Også ugunstig å kjøpe nå som valutakursen er så svak, men men.

Brukerens avatar
medlem i 138 måneder
 

Re: Pouch/Sleeve til iPhone 6?

Innleggav demure » søn 11.01.2015 22:28

Jeg kjøpte meg en Sena Heritage Ultraslim før jul. Veldig fornøyd. God kvalitet, og den holder seg veldig fin. Enkelt å ta telefonen ut og inn, og føler samtidig at den sitter godt nedi. Kan absolutt anbefales! Kjøpte en brun til meg selv, og en sort i gave til en kompis. Ble toll på pakken så ble i dyreste laget, men sånn er det når den ikke selges her i landet.

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: Pouch/Sleeve til iPhone 6?

Innleggav nosey » søn 11.01.2015 23:00

Supert!

Får du til å ta et godt nærbilde (med det fantastiske kameraet på den nydelige iPhone 6-en du har) av den sømmen jeg snakker om, på nedre del av forsiden?
Har allerede rukket å bestilt Ultraslim Classic nå, men nysgjerrig likevel.

Brukerens avatar
medlem i 138 måneder
 

Re: Pouch/Sleeve til iPhone 6?

Innleggav demure » søn 11.01.2015 23:46

http://bildr.no/view/WUo5VWFZ
http://bildr.no/view/Z0tqYmxK

Synes ikke den sømmen gjør noe praktisk sett. Ser bedre ut med den enn om den hadde vært helt glatt.

Ett minus med casen er at lydløsbryteren ofte slår seg på. Vet ikke om dette er pga casen eller om bryteren er litt for lett å bevege. Har ikke prøvd med andre caser..
Sist endret av demure den man 12.01.2015 0:29, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: Pouch/Sleeve til iPhone 6?

Innleggav nosey » man 12.01.2015 0:28

Kjempe :)
Ser ikke dum ut.
Nå får jeg Ultraslim Classic snart, og har ikke penger til å bestille enda en.
Kanskje prøver jeg den neste gang.

Brukerens avatar
medlem i 138 måneder
 

Re: Pouch/Sleeve til iPhone 6?

Innleggav demure » man 12.01.2015 0:31

Topp det. Bra kvalitet uansett fra Sena har jeg inntrykk av.

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: Pouch/Sleeve til iPhone 6?

Innleggav nosey » man 12.01.2015 12:51

Utvilsomt!
Vurderer en Ultraslim til min iPad Air etter hvert også.

Brukerens avatar
medlem i 138 måneder
 

Re: Pouch/Sleeve til iPhone 6?

Innleggav nosey » tir 29.09.2015 22:30

Da har jeg lagt ut iPhone 6, 64 GB-en for salg. Har forferdelig lyst på 6s, men må se hvor mye jeg kan få for 6´ern først. Uansett, jeg lurte da på om jeg skulle tilby UltraSlim Classic-en for 500,- sammen med iPhone-en, eller selge den utenom hvis jeg ikke får solgt den sammen tlf. Regnet med jeg må ha ny til 6s, da 6s er 7,1 mm mens 6 er 6,9 mm tykk. På siden til Sena ser det derimot ut til at samme pouch går til både 6 og 6s. Pouch-en er jo så skreddersydd at jeg kan ikke skjønne at 6s går lett inn i samme pouch som 6, men.

Her er link: http://www.senacases.com/product/ultras ... -iphone-6/

Noen tanker? Vil jo helst slippe å kjøpe ny pouch om jeg ikke må. Koster mer i avgifter når den skal inn til Norge enn hva selve pouch-en koster.

Brukerens avatar
medlem i 138 måneder
 

Re: Pouch/Sleeve til iPhone 6?

Innleggav Hufse » ons 30.09.2015 13:51

Kan også anbefale sleeves fra www.jolioriginals.com
medlem i 186 måneder
 

Re: Pouch/Sleeve til iPhone 6?

Innleggav nosey » tir 20.10.2015 12:49

For mye overflødig for min del. Store kanter rundt hele, og selve pouchen er vesentlig tykkere enn Senas, men gir jo enda bedre beskyttelse for en som er hardhendt.

Stusser fortsatt på at de ikke selger en egen pouch til 6s da, den er 0,2 mm tykkere. Det høres lite ut, men det skal bli vesentlig trangere å få inn tlf. Venter fortsatt på bestillingslink til min 6s fra Djuice.

Brukerens avatar
medlem i 138 måneder
 


Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron