Bestille deler fra China?

Bestille deler fra China?

Innleggav stigzy » lør 03.08.2013 20:09

Hei!

Har drevet et ENK en stund nå og fikset en del iPhoner. Har bestilt alt av deler gjennom eBay til nå, men vurderer og bestille direkte fra Kina eller Honk Hong. Er det noen andre som har gode erfaringer fra noen spesiell side eller firma? Må være kvalitetsvare men ikke av den dyreste sorten :)

-Stigzy

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: Bestille deler fra China?

Innleggav magnusalex » lør 03.08.2013 22:17

Er vel en stor mulighet for at det du har kjøpt gjennom eBay stammer fra Kina i utgangspunktet... ;)

Ikke kjøp de billigste delene, bruk en annerkjent leverandør som kan tilby garanti - så burde du ha et godt utgangspunkt for å begynne letingen etter en god leverandør.

Jeg brukte et halvt år på å finne en leverandør av deler jeg er fornøyd med, men når jeg endelig fant den - er det ikke tvil. Kvalitet teller!

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Re: Bestille deler fra China?

Innleggav stigzy » søn 04.08.2013 1:14

Interissert i å dele denne leverandøren? :)

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: Bestille deler fra China?

Innleggav turb0man » søn 04.08.2013 8:55


Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 

Re: Bestille deler fra China?

Innleggav vikrog » søn 04.08.2013 9:21

Hei, etter å ha kjøpt deler siden Iphone 2G (2007) har jeg fått mye rart. Har nå de siste årene funnet to stk leverandører som leverer billige deler av høy kvalitet. Disse deler jeg gladelig med deg:)
http://www.tvc-mall.com/ ( ta en titt på denne siden, de har det aller meste til Iphone, iPad osv. med høy kvalitet på det meste)
http://www.sw-box.com (noe mindre utvalg, men gode deler)
Håper dette vil være til hjelp, har ihvertfall vært det for meg:)
Lykke til.
medlem i 167 måneder
 

Re: Bestille deler fra China?

Innleggav arildsd » søn 04.08.2013 11:44

Tuuuusen takk. Akkurat begynt med service på iphones og trengte noe sånn som dette da ebay sine leverandører er av veldig variabel kvalitet

Brukerens avatar
medlem i 153 måneder
 

Re: Bestille deler fra China?

Innleggav stigzy » søn 04.08.2013 20:29

Takk skal dere ha! De sidene så meget bra ut og MIDT i blinken for meg!

HA EN FIN KVELD!

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: Bestille deler fra China?

Innleggav stigzy » tor 15.08.2013 10:58

Angående det med å bestille deler fra tvc-mall.com. Hvilken frakt metode har du best erfaring med? Valgte DHL på mine 2 første bestillinger, men har ikke fått varene enda. Er UPS eller TNT noe bedre?

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: Bestille deler fra China?

Innleggav stigzy » tir 02.09.2014 15:45

Velger å "bumpe" denne tråden igjen i stedet for å lage en ny tråd.

Har brukt TVC-Mall som min hovedleverandør for iPhone skjermer og diverse andre deler til min bedrift. Men nå har Apple visstnok fått nok av dette, og derfor fått det slik at TVC-Mall ikke får selge skjermer lengre. Derfor så må jeg finne meg en ny leverandør.

Noen som vet om en leverandør som er like proffe, kvalitetsprodukter, god service osv...???

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: Bestille deler fra China?

Innleggav stigzy » lør 13.12.2014 22:28

Ingen?

Har brukt sw-box.com nå en stund, men er ikke fornøyd i det hele tatt. Har rundt 50% skjermer med defekt touch eller proximity sensor, og de sier det ikke finnes noe problem. Så styr unna de vertfall!

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 


Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron