iPhone 6 og 6 plus skjermbeskyttelse

iPhone 6 og 6 plus skjermbeskyttelse

Innleggav babsen » lør 04.10.2014 14:53

Fikk nettopp min iPhone 6, men aner ikke åssen beskyttelse jeg skal ha på den. Vet ihvertfall at jeg skal ha skjermbeskytter, men noen av dere som har anbefaling av åssen type? Hørt invisible shield fra zagg er ganske bra. Eventuelt hvilke butikker selger skjermbeskyttelse?
medlem i 137 måneder
 

Re: iPhone 6 og 6 plus skjermbeskyttelse

Innleggav odin » lør 04.10.2014 17:16

Vet ihvertfall at jeg skal ha skjermbeskytter

Jeg må innrømme at jeg ikke forstår hvorfor noen vil "ødelegge" en glimrende skjerm med en skjermbeskytter, som nedsetter bildekvalitet generelt, kontraster, farger og touch egenskaper. Ikke mye vits med høyoppløslig retina skjerm bak plast foile.

iPhone skjermene på alle mine iPhoner har vært mer eller mindre ripefrie. Den største utfordringene er sprekker eller knust glass - men her helper ikke skjermbeskytter i det hele tatt.

Skjermbeskytter koster mellom 100 og 200 kr - ny skjerm på iPhone 5 koster ca. 120kr rett i postkassa. Skiftes på 20 minutter. Komplett skjerm med kamera, homeknapp og høytaler koster ca. 250kr. Men siden også noen beskytter PC skjermen med plastikk folie er det helt sikkert noe jeg ikke får med meg.... :bitchin:
medlem i 187 måneder
 

iPhone 6 og skjermbeskytter

Innleggav Mactakk » man 06.10.2014 10:36

Dette er kanskje et litt spesielt spørsmål, men noe jeg la merke til når jeg var å så iphone 6 her om dagen. Har bestillt fra apple.no men lurer nå på om man bør ha skjermbeskytter på skjermen. Har tidligere hatt dette på både 4 og 5 men la merke til at skjermen er avrundet i kantene. Ser for meg at en skjermfilm for det første vil se stygg ut fordi man vil se den fordi den mest trolig ikke vil gå ut i kantene og at den vil raskt falle av. Er det noen der ute som har iPhone 6 og vet hvor ripebestandig skjermen virker å være eventuelt om dere har skjermfilm på?
medlem i 151 måneder
 

Re: iPhone 6 og 6 plus skjermbeskyttelse

Innleggav Stensilcase » tir 09.12.2014 12:46

Halla, det fins et stort utvalg av filbeskyttere eller skjermbeskyttere på lux.case.no! :bitchin:
medlem i 132 måneder
 


Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]