Webhotell.

Prat om alt som ikke har med i1 sine hovedemner å gjøre. Generell snikksnakk!

Webhotell.

Innleggav LuiGi » tor 30.08.2007 23:40

Hei, og god kveld folkens..

Jeg har lenge hatt planer å prøvet å starte ei nettisde, og er nå på tur ut for å søke etter hotell-leie, jeg har hotell hoss servetheworld, men jeg synes de har utrolig mye med nedetit?

Er det noen som har annbefalinger her? stor lagringsplass, for en god penge.
Samt jeg vil ha linux basert servermiljø, siden det er det jeg er vant til :D

Tips?

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Webhotell

Innleggav omaha » tor 30.08.2007 23:51

Jeg har hatt gode erfaringer med flere sider hos Domeneshop. Aldri mistet en Epost (IMAP/POP) eller hatt problemer med nedetid.

De fungerer utmerket med Joomla synes jeg, men ble for treg (den gang da) jeg testet en EZpublishing installasjon. Den ble nok alt for tung...

De tar 35 kr/mnd for 100mb site og 50 kr/mnd for 250mb site.
medlem i 204 måneder
 

Innleggav LuiGi » fre 31.08.2007 0:00

blir ikke da One.com bedre siden de har 40kr i mnd, og 4000mb?

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Webhotell

Innleggav omaha » fre 31.08.2007 0:11

Hehe..

Kan godt hende det ja.

Men jeg har ikke brukt One.com så jeg kan ikke uttale meg.

Sjekk om noen har erfaringer med dem. Spec og oppetid er viktig det, men båndbredde, håndtering av trafikk, funksjonalitet, service osv teller også.

Domeneshop fungerte fint til mitt bruk, men det er jo slett ikke sikkert det samme gjelder for dine behov.
medlem i 204 måneder
 

Innleggav TO » fre 31.08.2007 0:24

Utmerket service, og BSD med ssh tilgang, om de dekker behovet ditt vet jeg ikke: https://www.nearlyfreespeech.net/

If you'd like to talk to one of our sales reps to get a quote, you're out of luck. We don't have any. We also don't have any commissions, referral payments, or kickbacks. With NearlyFreeSpeech.NET, your money goes straight to the services you actually use:

Data Transfers (Bandwidth): $1.00 per gigabyte
Disk Space (Storage): $0.01 per megabyte-month

That's it. The whole deal.

Å lagre 100 mb i en måned => $1 (si 7 kroner)
medlem i 212 måneder
 

Innleggav ak » fre 31.08.2007 0:30

Husk Bonus1.no hvis du bestiller One.com, surftown eller web10.

Men les avtalevilkårene først, personlig synes jeg One.com sine regler er helt absurde (bl.a. at de automatisk viderefører avtalen din til 12 nye måneder 45 dager før den gamle avtalen går ut, uten varsel), så jeg ville vært obs. på sånne ting uansett hvem du ender opp hos.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav olear » fre 31.08.2007 1:26

Har gode erfaringer med Domeneshop. Prisene er helt ok og serverene støtter det meste.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Innleggav LuiGi » fre 31.08.2007 8:33

ak skrev:Husk Bonus1.no hvis du bestiller One.com, surftown eller web10..

Bonus1.no? Hva med den?

Haha, glem det AK, alt for tilig på morgenen dette for meg, så jeg tenkte ikke ett sec engang.

Men flere råd mottas med takk

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav Lomz » fre 31.08.2007 10:13


Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Re:

Innleggav euroblue » man 28.07.2014 18:13

TO skrev:Utmerket service, og BSD med ssh tilgang, om de dekker behovet ditt vet jeg ikke: https://www.nearlyfreespeech.net/


Jeg brukte Nearlyfreespeech.net for en stund for min prosjekt http://www.europewebhosting.co/

De er ikke så "ytringsfrihet". Jeg vet ikke hvordan og enkel side konsumert 50 dollar i året. For en enkel side jeg liker å bruke 3ix.org. 3ix.org er pålitelig og rask hosting som koster bare en dollar per måned (rundt 9 EUR). Utrolig pris. De er fra Storbritannia, tror jeg.

Brukerens avatar
medlem i 115 måneder
 


Returner til Snikksnakk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]