iOS 7.1 er her

iOS 7.1 er her

Innleggav admin » man 10.03.2014 19:35

iOS 7.1 er herApple slapp akkurat den mye omtalte 7.1 oppdateringen til iOS. Denne versjonen har blitt testet i svært lang tid, men ligger nå klar for alle til nedlastning gjennom den innebygde oppdateringsfunksjonen i iOS.

iOS 7.1 introduserer blant annet støtte for CarPlay, forbedrer TouchID, endrer en rekke mindre ting i grensesnittet og inneholder masse feilrettinger. Oppdateringen anbefales for alle.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Kommer den i Norge senere?

Innleggav Prentom » man 10.03.2014 20:58

Kommer den i Norge senere? For jeg ser den ikke på min iPhone eller iPad. Heller ikke i iTunes.
medlem i 185 måneder
 

Re: iOS 7.1 er her

Innleggav Mika71 » man 10.03.2014 22:06

Den er ute for nedlasting nå.. om det ikke kommer opp hos deg, prøv igjen eller senere...

Brukerens avatar
medlem i 158 måneder
 

Tja, hele Exchange kontoen

Innleggav rocambole » man 10.03.2014 22:57

Tja, hele Exchange kontoen min ble borte med e-poster, kontakter etc...

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: iOS 7.1 er her

Innleggav jerry.c.bush » tir 11.03.2014 0:29

Jaja... bare 3 timer igjen av nedlastingen... =-O

Brukerens avatar
medlem i 156 måneder
 

Re: iOS 7.1 er her

Innleggav TTmania » tir 11.03.2014 0:58

Gikk veldig fort her, men evasi0n støtter foreløpig ikke JB av iOS 7.1 :-[

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

iOS 7.1 er her

Innleggav Gullfrode » tir 11.03.2014 1:05

Var ikke innom musikkappen før nå. Nyeste sanger(etter årstall) kommer øverst!

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Noen som vet om en kan skru

Innleggav svano » tir 11.03.2014 17:24

Noen som vet om en kan skru av den gradienten som nå legges over bakgrunnsbildet (wallpaper)? Jeg ser poenget med den for å skape kontrast mellom visse bakgrunnsbilder og tekst på toppen av skjermen, men med mitt bakgrunnsbilde ser det helt tragisk ut :(

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Hei. Jeg får beskjed hver

Innleggav snowflake » tor 13.03.2014 12:25

Hei. Jeg får beskjed hver dag, 2 ganger om dagen, som en note at jeg skal ringe en person. I tillegg blir oppgaver i notater lagret flere ganger med akkurat det samme, noen andre som har samme problem?
medlem i 191 måneder
 

Både jeg og samboeren

Innleggav p206cc » tor 13.03.2014 18:11

Både jeg og samboeren sliter med at batteriet tappes utrolig fort!
Flere som har opplevd det?
medlem i 176 måneder
 

Jeg opplevde også at

Innleggav sindre84 » fre 14.03.2014 0:23

Jeg opplevde også at batteriet kunne gå fra fulladet til å være utladet i løpet av en natt. Ved å
lukke alle apper og deretter restarte iphonen ved å holde nede av/på knappen og hjemknappen til den startet igjen, så forsvant problemet for min del.
medlem i 211 måneder
 

Nå kan jeg ikke starte nye

Innleggav Rocknisse » fre 14.03.2014 22:46

Nå kan jeg ikke starte nye hendelser i kalenderen basert på minutter lenger. Kan bare velge med 5 minutters intervaller. Litt krise for meg faktisk. Får gå tilbake til andre kalenderprogram til det løser seg igjen..

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Re: iOS 7.1 er her

Innleggav weben » lør 15.03.2014 1:04

Har fått iOS 7.1 inn på både iPaden og iPhonen (air og 5) og har fått testa det litt. Det med batteritiden merka jeg første døgnet på iphonene, hørte på offline musikk på spotify på bussen + litt lett surfing og den var nede på 50% på rekordtid... Har imidlertid stabilisert seg nå og nå er batteritiden lik (kanskje litt bedre).

Liker de generelle oppdaderingene i iOS 7.1, særlig at man nå kan holde inn hjemmknappen når man snakker med Siri.

Liker derimot ikke den nye slide to unlock / skyv for å låse opp teksten, den var for shiny for meg...
Safari kræsjer fortsatt på ipad air. Har ikke opplevd den kræsjen hvor ipaden skrudde seg av (gikk til Apple logo og på igjen) etter oppdatering, men safari kræsjer titt og ofte og sender meg tilbake til hjemskjernen, trodde 7.1 skulle fikse dette... Det er irriterende.

Har også fått problemer med pushmail,har ikke fått det i hele dag men når jeg åpna appen var det 10 nye Mail der (gjelder iPhone, vet ikke hvordan det var på ipaden).
medlem i 137 måneder
 

Da fant jeg en løsning på

Innleggav p206cc » søn 16.03.2014 7:06

Da fant jeg en løsning på batteriproblemet mitt.
Lot batteriet tømme seg helt, og ladet det fullt opp igjen.
Mistet bare 3% i natt, mot 20-30% tidligere...
medlem i 176 måneder
 

Re: iOS 7.1 er her

Innleggav weben » søn 16.03.2014 21:43

Synes at det nye designet på knappen for Caps Lock er skikkelig forvirrende i iOS 7.1, ser seriøst ikke forskjell på Caps Lock på og av og stor forbokstav aktivert...

Det er svart på hvitt, hvitt på grått og svart på hvitt med strek under... Helt umulig å skille fra hverandre, den knappen bør Apple se på og designe på nytt...
medlem i 137 måneder
 

Neste

Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron