De første iPhone 5S testene er her

De første iPhone 5S testene er her

Innleggav admin » ons 18.09.2013 10:54

De første iPhone 5C/S testene er her

I dag er den offisielle lanseringsdagen for iOS 7. Apple har strenge regler for når medier kan publisere sine omtaler og derfor har vi måtte vente til i dag med å lese de første testene av iPhone 5S. Testene er særdeles positive og flere kaller dette den beste smarttelefonen noensinne.

En rekke medier har fått teste Apples nye iPhone 5S og testene ble publisert i natt.

Her er iPhone 5S-testene



Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: De første iPhone 5S testene er her

Innleggav Macca » ons 18.09.2013 11:00

admin skrev:I dag er den offisielle lanseringsdagen for iPhone 5C og iPhone 5S i en rekke land.
Trodde ikke salget av iPhone 5S startet før på fredag (20. sept.), men det ligger kanskje noe annet i begrepet "offisiell lanseringsdag"?

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Vet ikke helt hvor mye jeg

Innleggav ChrZZ » ons 18.09.2013 11:05

Vet ikke helt hvor mye jeg skal stole på en "test" som er basert på timers bruk, og som er ment for å bare være *først* ute med en test, enn kvaliteten og bruken over lengre tid..
medlem i 204 måneder
 

@Macca Du har selvsagt rett.

Innleggav admin » ons 18.09.2013 11:06

@Macca
Du har selvsagt rett. Det er 20. september som er lanseringsdagen og iOS 7 er 18.

@ChrZZ
Disse mediene har hatt telefonen helt siden Apple Eventen og har brukt dem i en drøy uke.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: @MaccaDu har selvsagt rett.

Innleggav ChrZZ » ons 18.09.2013 11:08

admin skrev:@ChrZZ
Disse mediene har hatt telefonen helt siden Apple Eventen og har brukt dem i en drøy uke.


Aha. Hmmm... ja, det setter ting i et litt annet lys. Takk takk!

(men igjen, fortsatt negativ til andre tester av andre produkter hvor det gjelder bare å være først ute ;) )
medlem i 204 måneder
 

Re: De første iPhone 5S testene er her

Innleggav admin » ons 18.09.2013 11:10

Helt enig i det.

Jeg synes også en uke er litt i korteste laget, men du får jo selvfølgelig noen inntrykk på en uke.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: De første iPhone 5S testene er her

Innleggav ChrZZ » ons 18.09.2013 11:16

Sant, og de som gjør skriver disse anmeldelsene har jo også testet iOS 7 i en stund også, og vet hva dem får.


Vet du forresten om vi som har testet BETA-versjonen får den ferskeste iOS7-en over lufta idag eller om vi må laste ned et image og ta den klassiske shift-restore? Jeg er fortsatt på den siste BETA-versjonen som kom over lufta og ikke gjort noe mer siden Apple Eventen.
medlem i 204 måneder
 

Jeg skal ha den, men må

Innleggav Mac Lovin » ons 18.09.2013 11:44

Jeg skal ha den, men må desverre leve med iPhone 5 fram til Jul :( Apples lager blir tydeligvis dårligere og dårligere.
Sist endret av Mac Lovin den ons 18.09.2013 11:44, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 182 måneder
 

@Mac Lovin: Dette er nok med

Innleggav rattata12 » ons 18.09.2013 17:36

@Mac Lovin: Dette er nok med vilje fra apple sin side.
medlem i 173 måneder
 

Når vil de nye tlf være i

Innleggav leifhar » lør 21.09.2013 12:16

Når vil de nye tlf være i norske butikker?
medlem i 187 måneder
 

De norske vil komme i

Innleggav FoR » søn 22.09.2013 12:59

De norske vil komme i desember er det sagt @leifhar.

Jeg kjøpte min på 5th avenue på lanseringsdagen, og har lekt med den siden da.

Første inntrykk av telefon og iOS 7 er følgende:
- Batteritiden er vesentlig forbedret
- Svært mye raskere åpning av programmer, og f.eks Hipstamatic bufrer mye raskere
- Mye raskere nedlastning/opplastning
- Mye bedre respons på touchskjermen
- Fingeravtrykkleseren fungerer som smurt. Skannet inn fire fingre for alle tenkelig iPhonestillinger
- Bildene er knallbra, kan måles mot de fleste små kompaktkameraer.

Jeg er IKKE så fornøyd med deler av det nye iOS, men det går på utseendemessige årsaker. F.eks så liker jeg ikke forenklingen av kalenderen.

På telefonen så er det "problemer" med at alle nummer nå er tilbake til US standard (000) 000-00. Jeg oppdaget også at den ladet mye tregere i min SONOS dokk, men det er jo ikke telefonens feil.

Er den bedre enn min forrige iPhone 5? Å ja, vannvittig mye bedre!! Og til den på Old Glory i Washington som tok min gamle telefon: In your face MF! Hehe…

ColdMac

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 


Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere