Har ikke fått lastet ned hele melodien

Diskuter iTunes for Mac

Har ikke fått lastet ned hele melodien

Innleggav mac-guten » tor 04.07.2013 12:43

Er det noen som har opplevd det samme som jeg?
Saken er at jeg kjøpte tre album på itunes. To av de fikk jeg lastet ned i helthet, men det siste albunnet mangler jeg hele melodien på fem av melodiene. Det ble ble bråstopp når strømmen gikk. For jeg har prøvd å laste ned igjen, men da får jeg ikke gjort det. Får spørmålet om jeg vil kjøpe låten en gang til.

Det er litt irriterende når en har betalt en gang også må en betale en gang til for å få hele låten når en i utgangspunktet hadde kjøpt det fra før av.

Hva skal jeg gjøre?
Det er under 24 timer siden jeg kjøpt det.

Gode forslag motast med stor takk.

Hilsen litt småfustrert
mac-guten
medlem i 153 måneder
 

Re: Har ikke fått lastet ned hele melodien

Innleggav gvalstad » tor 04.07.2013 13:15

Kontakt Apple, iTunes support.
medlem i 190 måneder
 

Re: Har ikke fått lastet ned hele melodien

Innleggav arildsd » tor 04.07.2013 15:28

Har du kjøpt det får du alltid kvittering/receipt på det du har kjøpt. Så henvis til denne og si du ikke får lastet ned innholdet gratis. Da fikser de nok det for deg ;) Disse epostene kommer ikke direkte, men får de innen 24 timer som regel etter kjøp.

Håper det ordner seg for deg.

A

Brukerens avatar
medlem i 153 måneder
 

Re: Har ikke fått lastet ned hele melodien

Innleggav weben » tor 04.07.2013 20:41

Det samme skjedde med meg en gang (riktig nokre bare en sang) da hjalp det å koble ipoden (touch, sangen ble kjøpt herfra) til iTunes på PC. Prøv det :-)
medlem i 137 måneder
 

Re: Har ikke fått lastet ned hele melodien

Innleggav Chiang Mai 1963 » fre 05.07.2013 13:09

I iTunes har du kjøpshistorikk. Gå inn på det kjøpet du ikke fikk lastet ned, og meld feilen. Så får du etter hvert laste ned på nytt.

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron