Enkel og stilig beskyttelse med SurfacePad

Re: Enkel og stilig beskyttelse med SurfacePad

Innleggav olahe97 » lør 23.03.2013 12:47

Har en til iphone 5, limen sitter kjempegodt den ryker ikke med det første. Men alle kantene som er beskyttet me noe gymmilignende matteriale ryker veldig fort. Alle kantene på mitt deksel har delt seg sånn at du kan se inni
medlem i 180 måneder
 

Re: Enkel og stilig beskyttelse med SurfacePad

Innleggav nosey » tir 26.03.2013 22:42

Hmm, det høres ikke så bra ut.
Vil dette være en klage/reklamasjonssak eller er det naturlig slitasje?

Og så lurer jeg på hvordan etuiet er festet til iPhone-en? Er det limt fast?

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Re: Enkel og stilig beskyttelse med SurfacePad

Innleggav vintris » ons 27.03.2013 3:17

Er kjempefornøyd med min. Limet sitter som støpt til min iPhone 5. Har brukt SurfacePad litt over to måneder nå, men har aldri tatt den av igjen, så jeg kan ikke kommentere om limrester vil sitte igjen på telefonen, men tror det skal gå fint.
Har ikke opplevd at kantene begynner å sprike, slik enkelte andre her kommenterer, men det kan kanskje ha noe med bruken å gjøre? Eller kanskje noen har vært uheldig med en dårlig produksjonsbatch? Pleier å ha den i jakkelomma når jeg går ute, og i baklomma når jeg går rundt innendørs. Bruker den som regel med kablet handsfree (den som følger med iPhone 5), så det er ikke ofte jeg bretter fronten helt bak og rundt telefonen. Kanskje det kan være en årsak til sprikingen?
medlem i 188 måneder
 

Re: Enkel og stilig beskyttelse med SurfacePad

Innleggav nosey » ons 27.03.2013 12:22

Høres bra ut. Skal skaffe meg en når jeg kommer hjem fra hytta :) er det vanskelig å feste det til iPhone-en? Altså, har man bare ett forsøk med limet eller går det an å ta av og på igjen hvis det ikke blir helt nøyaktig?

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Re: Enkel og stilig beskyttelse med SurfacePad

Innleggav Simen97 » ons 27.03.2013 21:36

medlem i 161 måneder
 

Re: Enkel og stilig beskyttelse med SurfacePad

Innleggav nosey » ons 27.03.2013 23:20

:-/

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Nå har kantene begynt å

Innleggav vintris » man 08.04.2013 23:14

Nå har kantene begynt å sprike på min også :-(
medlem i 188 måneder
 

Såpass ja. høre sut som at

Innleggav nosey » ons 10.04.2013 17:12

Såpass ja. høre sut som at den ikke holder seg fin veldig lenge da, synd det da :( men jeg har svart iPhone, så jeg lurer på om limet fra SurfacePad-en vil føre til at lakken på iPhone-en kan bli revet av når man fjerner SurfacePad-en fra iPhonen igjen? det er jeg redd for. kjøpte SurfacePad i dag, men har ikke satt den på enda pga. at jeg lurer på dette. høres rart ut i mine ører om lakken skulle bli revet av, men limet må jo sitte ordenltig også...? Noen her som har svart iPhone 5 som har tatt av SurfacePad-en sin fra den, som kan si om jeg har noe å frykte eller ikke, eller noen som vet/kan si med sikkerhet om SurfacePad trygt kan tas av igjen uten at lakken blir med? :D

EDIT: så nettopp en anmeldelse av SurfacePad på youtube nå hvor fyren så at man kan ta edn av og på nær sagt så mange ganger man vil. limet vil jo blir dårligere etterhvert hbis det kommer støv på det, men den "beskyttelsen" som er foran limet når den er ny kan man bare sette på igjen hvis man lnsker å bruke den uten noe eller med en annen beskyttelse en periode, for litt forandring. så det er jo bra, og limet er heller ikke sånn at det blir sittende igjen eller tar med seg noe lakk. er veldig fornøyd med den, knallbra greier det her! :)
da har jeg altså funnet svar på spm. mitt.
det jeg hadde håpet på var at den skulle være mer lik SmartCover til iPad på den måten at framsiden legger seg som en magnet helt inntil skjermen og dermed låser telefonen uten at man trenger å trykke på knappen på toppen, men det er ikke noe must. etterhvert som "skjøten" på SurfacePad på siden av telefonen blir mer slitt så vil den nok legge seg mer inntil skjermen. synes det er litt rart med den lim-kanten rundt også, ettersom at så mange her sier at den ryker fort og da blir vel ikke SurfaePad-en særlig pen lenger. skulle tro de kunne lime den sammen inni hvis dere skjønner, eller at den var laget på samme måte som Smartcover-fronten til iPad, for den er det jo ikke noe problem med. bittelitt unøyaktighet er det jo på den, men det må man bare regne med når den er laget i lær. det er lite det er snakk om altså, så ingen problem med det, men litt vanskelig å sette den på. brukte noen forsøk på å få den helt perfekt sånn som jeg ville ha den, omtrent helt kan-i-kant rundt hele, men det er ikke noe problem siden limet er sånn at man kan ta av og på nesten så mye man vil :)

men så er det en ting til jeg lurer på; hvis min også etter ikke altfor lang tids bruk spriker i skjøtene der limet er (etter lang tids bruk så vil den jo naturligvis bli slitt, sånn er det jo med alt), er det en klage-/reklamasjonssak da? den bør jo ikke "gå i stykker" ved pen vanlig bruk etter 1-2 måneder liksom...?? hva mener dere?
Sist endret av nosey den ons 10.04.2013 20:42, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Re: Enkel og stilig beskyttelse med SurfacePad

Innleggav nosey » tir 28.05.2013 9:43

Hva er dette for noe!? Andre tråden jeg ser dette i...!

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Re: Enkel og stilig beskyttelse med SurfacePad

Innleggav Stensilcase » tir 28.05.2013 11:20

@Nosey

Kalles Spam ;)
medlem i 132 måneder
 

Re: Enkel og stilig beskyttelse med SurfacePad

Innleggav nosey » tir 28.05.2013 12:22

Hehe, joda er klar over det. Var vel litt ironi i det, eller et retorisk spørsmål. hvis det kan kalles det. Blir brukeren fjernet?

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Enkel og stilig beskyttelse med SurfacePad

Innleggav a_man » søn 02.02.2014 17:51

Kjøpte denne til min iPhone 5, og den holdt ikke lenge. Kantene splittet opp etter noen ukers bruk. Klagde på den til Twelve South og de var klare til å sende en ny til meg, men ettersom min var kjøpt fra ebay ville de ikke reklamere på den. Den må kjøpes direkte fra dem eller fra noen som er autorisert til å selge dem. Just so you know. :)

Brukerens avatar
medlem i 196 måneder
 

Forrige

Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere