Overføre kjøpt Album fra iPhone til iTunes

Diskuter iTunes for Mac

Overføre kjøpt Album fra iPhone til iTunes

Innleggav Trulsdd » tor 23.05.2013 0:16

Hei!

Problemet er beskrevet i tittelen. Har prøvd å google meg frem til det, men det virker som om det er forskjell på norsk og amerikansk iTunes, jeg har iallfall bare mulighet til å synce bøker og apps via iCloud.

Må jeg betale for albumet på nytt for å få det på Mac også? Stress at det skal være så vanskelig å betale for produktet. Brukte nettopp 500$ på TV-serier via gavekort på en amerikansk bruker - men det er utrolig mye kav for å få det til å funke med Apple TV osv.
medlem i 195 måneder
 

Re: Overføre kjøpt Album fra iPhone til iTunes

Innleggav HEFJELLS » tor 23.05.2013 21:51

Så vidt eg vet kan amerikanerene synke musikk gjennom iCloud til sine idingser og Mac(er) det kan ikke vi (ennå). Musikk og filmer som er kjøpt i iTunes (norsk konto) via iPhone, iPad og iPod Touch kan overføres til Mac på denne måten:
Åpne iTunes og koble til iPhone. Når denne duker opp i iTunes menyen på venstre side, høyreklikker du på den og deretter på Overfør Kjøp. Så er det bare å vente til prosessen er klar.
Vet ikke om dette var det du mente eller om det var å kunne overføre kjøp fra amerikansk konto til "norsk" Mac.
medlem i 163 måneder
 

Re: Overføre kjøpt Album fra iPhone til iTunes

Innleggav ddybing » fre 24.05.2013 7:30

Om det ligger på iPhonen kan du koble den til en Mac og velge "Overfør Kjøp. I iTunes 11 finner du dette under Arkiv>Enheter, om jeg ikke tar feil.

Brukerens avatar
medlem i 164 måneder
 

Re: Overføre kjøpt Album fra iPhone til iTunes

Innleggav Chiang Mai 1963 » fre 24.05.2013 14:20

Jeg trenger ikke velge 'Overfør kjøp'. Når jeg kobler min iPhone til iMac/iTunes med kabel, så overføres musikk jeg har kjøpt på iPhone automatisk til iMac. Tror det samme skjer trådløst når jeg synkroniserer, men det er jeg ikke 100% sikker på.

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere