nytt itunes bibliotek

Diskuter iTunes for Mac

nytt itunes bibliotek

Innleggav sooso » søn 28.04.2013 22:32

jeg har sletta all data ang itunes på gamle pcen min fordi jeg fikk en ny mac om jeg ga fra med den gamle pcen. Jeg har alle sangene på det nye itunes biblioteket som jeg hadde på den gamle (tok ikke hjemme deling, bare kopierte over med harddisk), MEN får ikke synkronisert de sangene på iphonen/ipaden ... Må jeg gjennopprette iphonen for å bruke det nye itunes biblioteket? Har mye kjøpt og ringetoner på tlf jeg fortsatt vil ha, og da blir jo dette evnt. borte (??)

så hvordan bytter jeg blibliotek uten at jeg mister noe? er dette mulig?? :(
medlem i 131 måneder
 

Re: nytt itunes bibliotek

Innleggav rattata12 » man 29.04.2013 1:18

Du må ha den gamle "library.itl" fila som ligger i mappen der musikken din lå, ellers er det ingen måte (du kan jo rippe inn fra iPhone vha. 3.parts software) å få tilbake musikken og tlf'n på :/
medlem i 173 måneder
 

Re: nytt itunes bibliotek

Innleggav budbringeren » man 29.04.2013 5:56

Bruk f,eks Senuti og hent over til iTunes.

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Re: nytt itunes bibliotek

Innleggav sooso » man 29.04.2013 8:47

har sangene, har flyttet dem over fra den gamle pcen til harddisk, men skal bare bytte bibliotek, - altså å få iphonen til å funkgere på det nye biblioteket. Må jeg gjennopprette den da?
medlem i 131 måneder
 

Re: nytt itunes bibliotek

Innleggav budbringeren » man 29.04.2013 9:25

lenge siden jeg har gjort akkurat det, men om du ikke må gjenopprette så slettes ihvertfall alt i iphonen for å koble seg til nytt bibliotek tror jeg. Men det er jo bare å dra over ringetonene fra itunes på nytt, samt icloud henter inn mye.

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron