HBO er lansert i Norge

Filmanbefalinger. Sett en bra film?

HBO er lansert i Norge

Innleggav 10to » tir 18.12.2012 10:24

Så er HBO lansert i Norge. Foreløpig finnes det ingen applikasjon for Apple eller Android.

Brukerens avatar
medlem i 157 måneder
 

Re: HBO er lansert i Norge

Innleggav admin » tir 18.12.2012 11:06

Er vel bare Samsung-produkter til å begynne med? Merkelig strategi.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: HBO er lansert i Norge

Innleggav 10to » tir 18.12.2012 13:29

På toppen av det hele ser det ut som det kun er de med med Samsung-TV-er av 7- og 8 serien kjøpt i år som er prioritert for oppdatering med en HBO app. Jeg kjøpte Samsung i fjor og den har ikke fått noen app ennå.

Brukerens avatar
medlem i 157 måneder
 

Re: HBO er lansert i Norge

Innleggav myrlas » tir 18.12.2012 19:45

Kjøpte denne tjenesten i dag for å kjøre på min MBP via Safari. Får da først krav om å installere en plugin som heter Widevine. Etter at den er installert, restartes safari, og deretter skal det være bare å kjøre på.

Men det er det ikke. Når jeg skal starte en episode så star det bare og spinner, uten at der kommer bilde.

Ringer kundeservice. De har kun et vagt tips om noe som kan gjøres i innstillinger tydeligvis på nyere typer mac. Ergo står jeg der med et produkt som ikke funker, og som heller ikke ser ut til å kunne funke.

Makan til flau lansering det HBO har gjort her.

Noen som kan hjelpe forresten?
medlem i 199 måneder
 

Re: HBO er lansert i Norge

Innleggav 10to » tir 18.12.2012 22:05

Har du prøvd med en annen nettleser?

Oppdatering: fra og med i dag kan man laste ned HBO nordic appen for iPad, iPhone og iPod. Dessverre kan man ikke bruke AirPlay eller speile iPaden på @tv. Noen app for @tv finnes det foreløpig ikke, derfor kan man ikke få sett HBO på sin tv.

Brukerens avatar
medlem i 157 måneder
 

Re: HBO er lansert i Norge

Innleggav myrlas » ons 19.12.2012 21:07

Har forsøkt med Chrome, Firefox og Safari, med samme resultat. Har siste mulige flash-versjon, og har lastet inn den pluginen de krever (og fått beskjed om at installeringen var vellykket).

Likevel skjer det samme. I det jeg trykker play, blir det bare stående å "spinne" med den sirekelen uten at der kommer bilde.

Sitter på 20mbps fiber, så det er ikke kapasiteten som er problemet i alle fall.

Dersom noen andre her inne sitter med OS X 10.5.8 og får det til vil jeg gjerne høre fra dere.
medlem i 199 måneder
 

HBO er lansert i Norge

Innleggav DeeWox » ons 19.12.2012 23:54

Tjenesten var litt ustabil her i dag og virka treg. Du bør prøve å "tømme" nettleseren samt cachen til Flash.
medlem i 189 måneder
 

Re: HBO er lansert i Norge

Innleggav myrlas » tor 20.12.2012 1:06

Har forsøkt. Uten at det hjelper. :-(
medlem i 199 måneder
 

Re: HBO er lansert i Norge

Innleggav rihno » fre 11.01.2013 19:19

Får man sett det via lightning til hdmi?
medlem i 177 måneder
 

HBO er lansert i Norge

Innleggav DeeWox » fre 25.01.2013 16:42

rihno skrev:Får man sett det via lightning til hdmi?

Nei, men AirPlay støtte kjem i februar.
medlem i 189 måneder
 

Re: HBO er lansert i Norge

Innleggav ameja » fre 25.01.2013 18:05

Airplay i februar på HBOs web-avspilling sies det, ja.. men er det forskjell på Airplay i Lion og i Mountain Lion tro?

Merkabare ytelsesforskjeller altså - jeg tenker da på hakking/bufring og slikt? Jeg regner med at ariplayfunksjonaliteten vil fungere både under Lion og Mountain Lion..

Brukerens avatar
medlem i 180 måneder
 

Re: HBO er lansert i Norge

Innleggav 10to » ons 17.07.2013 19:17

Ser at HBO har kommet med HBO GO app på ATV, men kun hvis du er logget på med en amerikansk iTunes konto. Noen som har erfaringer med den? Eventuelt vet noe om en norsk app nå har fått en lanseringsdato?

Brukerens avatar
medlem i 157 måneder
 


Returner til Film



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron