Anbefalte bluetooth headset?

Anbefalte bluetooth headset?

Innleggav King-Nothing » man 17.12.2012 14:32

Jeg er litt lei av et headset hvor folk klager over dårlig lyd og hvor jeg selv sliter innimellom med å høre hva andre sier. Derfor er det på tide å få tak i noe nytt.

Det er må ha på et headset er en form for bøyle som går bak øret. Jeg takler ikke de løsningene som bare består av en propp man dytter inn i øret.

Pris er ikke så veldig viktig, jeg betaler gjerne 1000,- om det er verdt det.

Så, hva er å anbefale?
medlem i 190 måneder
 

Re: Anbefalte bluetooth headset?

Innleggav hen9ng » man 17.12.2012 14:41

Hvis det er hands-free du tenker på vil jeg anbefale deg Plantronics. Folk jeg har snakket med er meget fornøyd med denne. Jeg har også veldig gode erfaringer med den. Se her:
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=74 ... cAodSkIACg
Koster en hundrings mindre hos Apple.

Brukerens avatar
medlem i 167 måneder
 

Re: Anbefalte bluetooth headset?

Innleggav johnra » man 17.12.2012 14:52

Kan faktisk også anbefale den fra Plantronics.
Kjempebra handsfree

Brukerens avatar
medlem i 175 måneder
 

Re: Anbefalte bluetooth headset?

Innleggav King-Nothing » man 17.12.2012 14:59

Den jeg har nå er modellen før og jeg har vel ikk vært kjempeimponert. Den jeg har vant flere tester og skulle være veeeldig bra, men jeg vet ikke helt. Den har jo fungert 100% og det er jo ikke noe voldsom skurring eller noe sånt, men flere klager over at de hører meg dårlig og jeg merker også at kvaliteten på lyden er mye dårligere enn med telefonen.

Men vil tro at HD-versjonen har blitt en del oppgradert, så da er det kanskje greit å prøve.
medlem i 190 måneder
 

Re: Anbefalte bluetooth headset?

Innleggav thfroysa » man 17.12.2012 23:29

Hiver meg på denne Plantronics-bølgen

Helt suverent spør du meg.
Bra lyd, bra mic. Veldig behagelig å ha på. Første headsetet jeg ikke "merker" jeg har på, selv gjennom en hel dag.

Kjøpte inn over 20 stk. til hele firmaet, og de fungerer kjempebra. De 2 det har vært noe krøll med har jeg fått ny på garanti uten spørsmål.
medlem i 192 måneder
 

Re: Anbefalte bluetooth headset?

Innleggav BTT » tir 18.12.2012 11:47

Kjøp nå for guds skyld ikke Pro HD nå som Plantronics Voyager Legend har kommet.
http://www.plantronics.com/us/product/voyager-legend
Den er mye raskere til å koble opp lyd og har morsomme finesser som at den leser opp navn på innringer hvis denne finnes i din adressebok. Også mulig å svare eller avvise anrop bare ved å snakke når damen i øret sier ifra ved innkommende samtale.
medlem i 168 måneder
 

Re: Anbefalte bluetooth headset?

Innleggav johnra » tir 18.12.2012 12:10

Mobiservice har Plantronics Voyager Legend på lager ser jeg

Brukerens avatar
medlem i 175 måneder
 

Re: Anbefalte bluetooth headset?

Innleggav King-Nothing » tir 18.12.2012 20:48

Typisk at jeg bestilte HD tidligere i dag. :(

Det kan jo selvfølgelige returneres, men har noen av dere testet HD opp mot Legend? Bortsett fra de nye funksjonene (som jeg ikke føler at jeg trenger), er det noe særlig forskjell på lyd?
medlem i 190 måneder
 


Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron