EarPods - noe å ha?

EarPods - noe å ha?

Innleggav Dorkfish » man 01.10.2012 10:14

Hva er dommen over de nye EarPods øretelefonene som Apple har lansert. Er de noe tess?

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

EarPods - noe å ha?

Innleggav awt » man 01.10.2012 10:42

De forrige øreproppene til Apple ville ikke henge i mine ører, noe de nye kan. Så for min del er de naturligvis en stor forbedring. Jeg ble ikke superimponert over lyden, men har heller ingen andre å sammenligne med så der kan det være jeg som er litt vanskelig.

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: EarPods - noe å ha?

Innleggav Forth » man 01.10.2012 13:24

earpods er definitivt bedre en de gamle proppene som var tilnærmet ubrukelige etter min mening.

Det er faktisk veldig allright lyd i de, og passformen er mye mye bedre. Men de kan ikke sammenlignes med et par gode in-ear propper. Men tror faktisk disse er de beste øreproppene jeg har vært borti av den ikke isolerende sorten :)

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Re: EarPods - noe å ha?

Innleggav Runar48 » man 05.11.2012 15:35

Syntes de er helt topp!!!! men dårlig kvalitet, har hatt mine i 31dager og nå er den ene siden sprengt! Litt iriterene!! Trur jeg kommer til å kjøpe nye!
medlem i 146 måneder
 

Re: EarPods - noe å ha?

Innleggav TheRealChristoffer » man 05.11.2012 15:47

Syns det var grei lyd men var vonde i mine ører:(

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: EarPods - noe å ha?

Innleggav LittleBigsteel » man 05.11.2012 19:29

Det virker som de passer til færre enn de gamle. Hos meg glir de ut av ingen ting. God lyd da
medlem i 150 måneder
 

Re: EarPods - noe å ha?

Innleggav Chiang Mai 1963 » man 05.11.2012 20:00

Jeg også syns lyden var overraskende god, men de passer ikke mine trange øreganger. Har investert i Apple in-ear, og med de minste proppene sitter de perfekt. Syns lyden på den jeg snakker med blir litt ullen, men motparten hører meg godt. Jeg syns også lyden på musikk er helt grei.

De gamle ordinære er vel noe med det vondeste jeg har hatt i mine ører - noen sinne.

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 

Re: EarPods - noe å ha?

Innleggav moslien » man 05.11.2012 20:37

Positivt overrasket, både på lyd og passform! Synes ikke de står mye tilbake for Apple in-ear i lyd faktisk, og disse sitter bra i ørene kontra In-ear som falt ut hele tiden på meg. Og det til en tredjedel av prisen!
medlem i 205 måneder
 

Re: EarPods - noe å ha?

Innleggav Diddab » man 05.11.2012 22:05

positivt overrasket over både lyd og bass, men når det er sagt så er de ikke så behagelige som folk skal ha det til, ikke i mine ører..
medlem i 156 måneder
 

Re: EarPods - noe å ha?

Innleggav kaffegruff » tir 06.11.2012 2:34

Jeg vil gå så langt som å beskrive disse hodetelefonene som svært gode, prisen tatt i betraktning. Jeg synes lyden er minst like god som på mine Bose IE2 hodetelefoner til 5 x prisen. Det samme gjelder passformen.

For all del ikke fantastisk lyd, men langt bedre enn den forrige modellen og langt bedre enn det meste som følger med slike duppeditter.
medlem i 170 måneder
 

Re: EarPods - noe å ha?

Innleggav Wackhy » tir 06.11.2012 9:55

Med mindre du hører på morsekode kan du ikke seriøst mene at disse pluggene er i nærheten av Bose sine IE2-plugger. Jeg har begge og Bose er bedre både på lydkvalitet og mikrofon/talekvalitet.

EarPods er helt fine til handsfreebruk, men ønsker du å høre musikk med god lydkvalitet velger du noe annet. Har du proppet telefonen full av MP3-filer kan du like greit bruke skrutrekker i ørene.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Re: EarPods - noe å ha?

Innleggav Chiang Mai 1963 » tir 06.11.2012 15:19

1) skrutrekkere virker ikke :rolls eyes:
2) skrutrekkere er farlig for ørene :rolls eyes:
3) er betraktelig bedre lyd i earpodsa enn i hvilken type skrutrekkere som helst.

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 


Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]