Norske Nettbutikker for extrautstyr

Norske Nettbutikker for extrautstyr

Innleggav g-dude » tir 30.10.2012 19:19

Hvilke norske nettbutikker som selger extrautstyr til iPad, iPhone osv er du mest fornøyd med. (Er helt klar over at en kan kjøpe kjøpe det meste billigere på DX eller Ebay. Men slik er det jo med det meste, at det meste er billigere i utlandet..)

Ta gjerne også hva du kjøpte du kjøpte, og din helhetsopplevelse..
Leveringstid, service, kvalitet osv .. 8-) :bitchin:
medlem i 154 måneder
 

Re: Norske Nettbutikker for extrautstyr ..

Innleggav weben » tir 30.10.2012 20:32

Jeg brukte NetOnNet. Kjøpte deksel til iPhone.
Leveringstiden var helt grei bestilte på Fredag ettermiddag kveld ble derfor ikke sendt før Mandag morgen, hadde varene på Onsdag. Helt OK utvalg på NetOnNet.
max100.no ser også bra ut, har dog ikke bestilt derfra enda, men de er billige.
Bestilte en USB - Lightning kabel fra Djuice sin nettbutikk (billigere originalkabel en fra Apple!). Pakka blei også bestilt på Fredag var framme på Tirsdag. Betalte bare 5 kr i frakt, men måtte hente på postkontor fordi det var pakket veldig godt inn... Stor pappeske med bobleplast for en USB kabel... Måtte også vise leg for å hente ut pga mobiloperatør som sendte ut. Liker ellers å se på ting i butikk fordi du får det med en gang, ofte er den nesten like billig fordi du slipper å betale frakt og du får et bedre inntrykk av varene en på bilder fra internett... :)
medlem i 137 måneder
 

Re: Norske Nettbutikker for extrautstyr ..

Innleggav freddysan » tir 30.10.2012 21:19

Har selv brukt iUtstyr.no, hovedsakelig til billadere osv..

De er raske på levering, og har alltid vært billigst i pris når jeg har handlet.

Har mistet litt oversikt over hva de selger av originalt tilbehør..

Har også vært innom butikken dems i Oslo, men der ble jeg møtt av en svett guttevalp som ikke kunne noenting om hva jeg hadde sett på nettet. Butikken er drevet av noen karer fra Sri Lanka mener jeg..

Uansett, knall å handle fra på nett. Gode priser og rask levering,
medlem i 137 måneder
 

Re: Norske Nettbutikker for extrautstyr ..

Innleggav jenka » ons 21.11.2012 12:04

Kjøpte tidligere et flaskeåpne deksel fra Opena.no, og var innom nettbutikken en tur idag og ser at de har fått flere deksler der, og at de skal selge ut et parti med Iphone 3 deksler, så til dere som har de eldste telefonene...
Ser også at de har tilbud på Pinball og Jackpot slot:) så da vet jeg hva en av julegavene blir i år :)
medlem i 136 måneder
 

Re: Norske Nettbutikker for extrautstyr ..

Innleggav danielskog » tir 22.01.2013 15:22

Tezzo.dk
Disse har holdt på i Danmark en stundt og gjør det visst ganske bra der, og har nettopp startet å selge til Norge også.
Det er riktig nok bare deksler i form av selvklebende folie og screenprotectors de selger, men det er av topp kvaltitet og importert fra amerikanske 3M. Derfor er den selvklebende folien også sterkere enn den tynne man er vant til fra Kina, og jeg har erfaring med at den beskytter mot både støt, slag og riper som telefonen kommer ut for ved normalt bruk.
medlem i 134 måneder
 

Re: Norske Nettbutikker for extrautstyr ..

Innleggav Bridgemaster » ons 23.01.2013 12:39

Jeg har handlet en del fra Podpad.no
Veldig fornøyd med alt jeg har fått derfra.
Rask levering og god kundeservice når jeg har spørsmål og de leverer stort sett fraktfritt ;)

BM

Brukerens avatar
medlem i 175 måneder
 

Re: Norske Nettbutikker for extrautstyr ..

Innleggav Limptobe » tir 05.03.2013 12:00

Slettet link - brudd på §1.3
Sist endret av Ovit82 den ons 13.03.2013 10:15, endret 1 gang
Grunn: §1.3
medlem i 133 måneder
 

Re: Norske Nettbutikker for extrautstyr ..

Innleggav tommjr » tir 05.03.2013 21:41

Har også god erfaring med http://www.podpad.no - Har kjøpt flere iPad og iPhone deksler, og alltid motatt varene superraskt. Jeg kjøper også endel fra utenlandske nettsider, men holder meg unna DX og andre kina-butikker.
medlem i 144 måneder
 


Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron