Svart eller hvit iPhone 5?

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Re: Svart eller hvit iPhone 5?

Innleggav Juliane » tor 11.10.2012 12:45

Jeg tok sjansen på svart, selv pga ripene. Nå er det blitt kjent at Apple stoppet produksjonen en hel dag pga dette. Da det skulle bli mer fokus på kvalitetssikring, og min forrige iPhone var også svart. Smak og behag, rett og slett :)
medlem i 138 måneder
 

Re: Svart eller hvit iPhone 5?

Innleggav Jimpec » tor 11.10.2012 12:58

Jeg kjører svart iPhone 5. Har hatt flere hvite iPhones tidligere samt at jeg har hvit iPad 3.

Grunnen er at jeg synes svart ramme og koksgrå børstet alu bak var en vinner på iPhone 5.

Tidligere valgte jeg hvit fordi de var litt vanskeligere å få tak i. Spesielt iPhone 4. Men nå er jo ikke det noe poeng lenger.

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: Svart eller hvit iPhone 5?

Innleggav ddybing » tor 11.10.2012 14:19

Enig med bruise i starten av tråden - sort blir svært fort skittent, og man ser fingermerker med en gang man tar i enheten. :) Og så synes jeg hvit er litt mer "delikat".
Dessverre blir den svarte kanten rundt skjermen litt synligere enn på den svarte enheten, men jeg har ikke blitt plaget av det på min iPad :)

Brukerens avatar
medlem i 164 måneder
 

Re: Svart eller hvit iPhone 5?

Innleggav Mr_MacBookPro17 » tor 11.10.2012 19:21

jeg gikk også for hvit denne gangen. Synes den er litt mer bling bling. Hadde sort 4 som gikk til økonomi sjefen i huset.

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Re: Svart eller hvit iPhone 5?

Innleggav Eibon » tor 11.10.2012 22:38

Gikk fra hvit 3GS til sort Iphone 5, så jeg har ikke noen erfaringer med Iphone når disse også ble hvite i fronten. Har enda ikke sett den hvite Iphone 5, som sikkert ser veldig bra ut, men den sorte er uten tvil ballefet. Med litt dempet belysning ser man nesten ikke hva som er opp/ned, bak/frem på tlf, og det er på ingen måte kritikk. Den ser utrolig bra ut, men støv synes absolutt veldig godt. Har dog ikke lagt merke til at fingermerker synes noe bedre på denne enn noen andre tlf.
medlem i 185 måneder
 

Re: Svart eller hvit iPhone 5?

Innleggav Traktor » fre 12.10.2012 17:27

Dersom det er et problem at telefonen støver ned burde man seriøst vurdere om man trenger en så dyr telefon :rolls eyes:

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

Re: Svart eller hvit iPhone 5?

Innleggav ddybing » lør 13.10.2012 8:25

Nå skal det ikke mer til enn å dra den opp og ned av lomma et par ganger før det blir en god del støv - spesielt hvis du har en beskyttelse som dekker sidene.

Brukerens avatar
medlem i 164 måneder
 

Re: Svart eller hvit iPhone 5?

Innleggav Alfred.Woodden » lør 13.10.2012 10:42

Har alltid trodd at den hvite var for damene, mens den sorte var for menn ;)

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Re: Svart eller hvit iPhone 5?

Innleggav TheRealChristoffer » lør 13.10.2012 11:12

Thats sexist!

Farge ar ikke noe med kjønn å gjøre. Når maccene kun var hvit, tror du kun kvinner brukte de?

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: Svart eller hvit iPhone 5?

Innleggav bzzlink » lør 13.10.2012 12:05

Kjøpte hvit når jeg byttet fra 4 til 4s, rett og slett for at jeg skulle merke at jeg byttet telefon.

Angret fra jeg tok den ut av boksen. Fargevalget i OS'et er gjort med en svart telefon i tankene, slik at den svarte ser mye bedre ut enn den hvite.
medlem i 192 måneder
 

Re: Svart eller hvit iPhone 5?

Innleggav Jimster » lør 13.10.2012 12:43

Har altid likt hvit iPhone veldig godt, men har brukt å bytte annenhver gang. De hvite 3gsén min er den jeg har likt best, kanskje pga det rosa perforerte gummidekselet som gjorde den pooorno. Der har dere forresten sjekketriks gutter (om dere er mann nok): Jeg trengte ikke åpne samtaler med damene, de kom og kommenterte telefonen :p

Det var på tide med hvit denne gangen også, men den svarte i5 er rett og slett så sexy at jeg ikke skjønner hvordan noen kan motså. All black har vi ikke hatt før, det gjør den litt spesiell. Jeg kjenner folk som har kjøpt hvit, og angrer litt på det.
Fornuften min sa hvit den og, med tanke på flekker og riper, men hjertet sa svart. Fikk den svarte, og har ikke angret.
medlem i 206 måneder
 

Re: Svart eller hvit iPhone 5?

Innleggav TheRealChristoffer » lør 13.10.2012 13:54

syns den hvite er mer apple jeg da

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: Svart eller hvit iPhone 5?

Innleggav Haug » lør 13.10.2012 14:36

Samme her. Selv om den svarte også er flott.
Men det skulle jo bare mangle. Er jo Apple;)

Brukerens avatar
medlem i 177 måneder
 

Re: Svart eller hvit iPhone 5?

Innleggav Traktor » lør 13.10.2012 20:12

ddybing skrev:Nå skal det ikke mer til enn å dra den opp og ned av lomma et par ganger før det blir en god del støv - spesielt hvis du har en beskyttelse som dekker sidene.


Jeg vil nå heller si at støvet blir dratt av når du tar den opp/ned av lommen. Skjønner ikke helt hva din defenisjon av støv er :rolls eyes:

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

Re: Svart eller hvit iPhone 5?

Innleggav tomasspangelo » tor 18.10.2012 21:20

Jeg er enig det at man kanskje ikke merker like mye forskjell om man kjøpe den hvite iphone 5, men jeg synes baksiden er så fin. Jeg liker ikke fargen rundt på "stalrammen". Bak synes jeg også det er mye finere på den hvite fordi det passer bedre med sølv og hvit enn den svarte som er svart og aluminium/grå. For min del ble den "svarte" litt for grå-aktig. Kunne aldri oppgradert fra hvit iPhone 4s til svart iPhone 5 med tanke på at jeg ikke synes den svarte iPhone 5 er noe fin. Gidder ikke oppgradere telefonen min bare for å få et design jeg personlig ikke liker. Jeg synes den svarte iPhone 4/4s er finere enn hvit iphone 4/4s, men på 5'ern er det motsatt. Hvit er finest på 5'ern!!

De fleste jeg har snakket med foretrekker i alle fall hvit (både gutter og jenter). Gå for den du liker best!! Jeg tok hvit fordi jeg synes sølvfargenbak (aluminiumsplaten) passet utrolig godt med hvit.
medlem i 144 måneder
 

Forrige

Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]