Knust skjerm, pris?

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Knust skjerm, pris?

Innleggav nosey » man 08.10.2012 20:04

Hei

Har akkurat knust skjermen på en samsung galaxy ace (iPhone 5 kommer på døra om noen uker), og hadde tenkt selge den når jeg får iPhone 5, selv om jeg ikke vil få allverdens for den. Noen som vet hva det koster, eller vet hvor jeg kan finne ut hva det koster å bytte skjermen på den? Regner med at skjermen ikke er særlig dyr, men koster vel litt for arbeidet. Og den må vel sendes inn, for de kan vel ikke bytte skjermer på alle mulige tlf-er på expert, elkjøp, lefdal osv.?

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Knust skjerm, pris?

Innleggav krokan » man 08.10.2012 20:07

Tror nok ny skjerm koster bortimot det samme som telefonen er verdt (uten at jeg har sjekket).

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: Knust skjerm, pris?

Innleggav nosey » man 08.10.2012 20:28

hvis det er tilfelle så får jeg heller bare kaste den, ingen som vil kjøpe tlf med knust skjerm heller. men du sier uten at du har sjekket, vet du hvor jeg kan finne det ut?

btw, synes andriod er så rotete og uoversiktlig, så vet du hvordan jeg gjør det for å logge av google-kontoen slik at ingen andre evt. kan bruke den til noe? er google-kontoen på tlf den samme man bruker til å logge på gmail osv? isåfall har jeg allerede slettet den.

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 


Re: Knust skjerm, pris?

Innleggav nosey » man 08.10.2012 21:05

takk for hjelpen, men tror ikke jeg skal begynne med noe så avansert, selv om jeg sikkert hadde fått det til :)
tror jeg bare kaster den. men noen som kan svare på det med google-kontoen som jeg spurte om legner opp? :D

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Re: Knust skjerm, pris?

Innleggav Chiang Mai 1963 » man 08.10.2012 22:00

Du kan jo resette hele telefonen om det er liv i den og skjermen fungerer.

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 

Re: Knust skjerm, pris?

Innleggav nosey » man 08.10.2012 22:14

okei, ja skjermen funker så da gjør jeg det, men skjermen holder på å ry sund. hvor kaster man tlf-er, eller hvor kan man levere den inn?

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Re: Knust skjerm, pris?

Innleggav Z3ro » man 08.10.2012 23:22

De fleste elektrosjapper burde ta inn døde telefoner, bl.a elkjøp, lefdal, expert etc...
medlem i 141 måneder
 

Re: Knust skjerm, pris?

Innleggav nosey » tir 09.10.2012 0:07

okei, satser på det! :)

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 


Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]