Erfaringer med iPhone 5 kjøpt i butikk/internett i Norge

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Re: Erfaringer med iPhone 5 kjøpt i butikk/internett i Norge

Innleggav Xhypo » lør 29.09.2012 17:52

Bestilte min hvite 32GB fra nettbutikken til Telenor i går rundt 11 tiden, den lå på postkontoret i dag kl.09.00 :-) Problemt er seff at nytt sim-kort ikke fulgte med. Nei, jeg tar ikke sjangsen på å klippe til mitt gamle i tilfelle det skulle gå til helvete.. Når kan kan jeg forvente å få det nye sim-kortet og koder? Jeg reiser bort neste fredag og håper virkelig jeg har fått det innen da..
medlem i 175 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5 kjøpt i butikk/internett i Norge

Innleggav ereynell » lør 29.09.2012 19:26

Kjøpte Iphone 5 svart 16gb i dag på storo senteret. De hadde faktisk en del igjen. Både til netcom, tele2 og telenor.

Første inntrykket er bra, ingen merker på tlf som er blitt nevnt på enkelte forum.
Ligger fint i hånden, litt høyere og tynnere enn 4s'n, men det er knapt merkbart.
Merker hurtigheten først og fremst på kamerabruk. Åpner seg raskere, tar bildene raskere, samt at en har muligheten til å ta foto mens en filmer.

Har egentlig nettopp fått satt den opp og aktivisert den, så må vel forske litt til før jeg kan komme med fler opplysninger.

Regner med at de har fler igjen på spacewold Storo senteret på mandag om en er tidlig ute...

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5 kjøpt i butikk/internett i Norge

Innleggav sludder » tir 02.10.2012 19:59

Fikk sms av Djuice i går om at eg kunne bestille telefon, fikk den i posten i dag. Nokon som veit kor lang tid det tar før sim-kortet kjem i posten? Ringte kundeservice, men gjekk lei ventemusikken etter ein sang... Kjipt å sitte med telefonen i handa, uten å kunne bruke den!
medlem i 138 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5 kjøpt i butikk/internett i Norge

Innleggav eirikaav » tir 02.10.2012 20:12

Bestilte iPhone på fredag, og telefonen kom i går, men simkort har fortsatt ikke dukket opp i dag. Like greit at jeg stakk til en forhandler i går og fikk et der.
medlem i 210 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5 kjøpt i butikk/internett i Norge

Innleggav ikstart » tir 02.10.2012 20:58

Jeg bestilte på fredag og den kom i går. Er veldig fornøyd med den.
Likte veldig godt at det var svart Alu rundt på kanten.
Den er raskere og kunne merke forskjellen på vekten.
medlem i 178 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5 kjøpt i butikk/internett i Norge

Innleggav ch_knapp » tir 02.10.2012 21:48

Forhandler kan fikse nytt SIM på dagen.

Telenor skriver på sine sider at det sendes automatisk, men tar 5 dager.

Noen som har forsøkt å klippe sitt mikro-sim til nano-størrelse? Fant en guide gjennom hackernews om det.

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Reservasjon av Iphone 5 telenor

Innleggav Arnerud » tir 23.10.2012 17:10

Reserverte iphone 5 21.september og har enda ikke fått bestillings link! Noen som har bestilt senere enn meg som har fått det? Hvis noen har en link til en sort 32 gb så gjerne post det! :-)
medlem i 137 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5 kjøpt i butikk/internett i Norge

Innleggav åttitre » tir 23.10.2012 17:49

Fikk min i dag, ingen riper/skader. All good!
medlem i 239 måneder
 

Forrige

Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]