Salgsstart på Apple Online Store?

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Re: Salgsstart på Apple Online Store?

Innleggav Reidun » fre 28.09.2012 17:34

Det kan jeg leve med. :-)
medlem i 181 måneder
 

Re: Salgsstart på Apple Online Store?

Innleggav Svupp » fre 28.09.2012 18:31

hvordan vet jeg om jeg har bestilt via privat-sidene eller firma-sidene? jeg bare hev meg rundt å bestilte i natt, litt over 02.
Jeg bare lurer, fordi det ser ut som andre har fått tidligere datoer enn meg, og så var det et eller annet jeg nå ikke husker helt, men om at adressen min ikke fantes og jeg måtte plukke den fra ei foreslått liste.
medlem i 150 måneder
 

Re: Salgsstart på Apple Online Store?

Innleggav JuliaEbbesvik » fre 28.09.2012 18:36

Er det ingen andre steder enn apple sine "hovednettsider" som selger telefonen ulåst?
medlem i 138 måneder
 

Re: Salgsstart på Apple Online Store?

Innleggav otroean » fre 28.09.2012 19:52

Bestilte 2 stk iPhone 5 64 GB Hvit/silver i morges. Leveres i slutten av oktober eller begynnelsen av november...
medlem i 177 måneder
 

Re: Salgsstart på Apple Online Store?

Innleggav krihelg » lør 29.09.2012 10:26

Skjønner ikke hvor dere finner forventet leveringsdato? I min kvittering har jeg iPhone 5 og lightning til 30-pin adapter. På ordren min står det: "Sendes ut: Oktober". Ikke noen dato?
medlem i 140 måneder
 

Re: Salgsstart på Apple Online Store?

Innleggav Traktor » lør 29.09.2012 21:00

Det kommer enkelt og greit av at du har lagt til et adapter til bestillingen som forventes å bli sendt ut i oktober. Pakken kan så klart ikke bli levert før begge produktene er tilgjengelige. Sånn sett kan det hende at du må vente lenger på iphonen, fordi adapteret ikke er tilgjengelig.

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

Re: Salgsstart på Apple Online Store?

Innleggav TheEdge24 » fre 05.10.2012 13:37

krihelg skrev:Skjønner ikke hvor dere finner forventet leveringsdato? I min kvittering har jeg iPhone 5 og lightning til 30-pin adapter. På ordren min står det: "Sendes ut: Oktober". Ikke noen dato?


har også en 30-pin adapter i bestilling. Står fremdeles "sendes ut oktober". Har ikke iPhone sammen med den da. Vil anbefale deg å avbestille 30-pin adapteren og ta den i egen bestilling.

Brukerens avatar
medlem i 168 måneder
 

Re: Salgsstart på Apple Online Store?

Innleggav krihelg » lør 06.10.2012 11:19

Gjorde det ja, og da fikk jeg leveringsdato 26. okt - 1. nov
medlem i 140 måneder
 

Re: Salgsstart på Apple Online Store?

Innleggav o2plus » lør 06.10.2012 16:24

Jo mer jeg tenker på det, jo mer høl i huet er det at apple store er de som leverer telefonene sine klart sist.
medlem i 138 måneder
 

Forrige

Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]