Erfaringer med iPhone 5 kjøpt i butikk/internett i Norge

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Re: Erfaringer med iPhone 5 kjøpt i butikk/internett i Norge

Innleggav Svart Kaffe » fre 28.09.2012 12:16

Venter på at telenor (kjedehuset) skal sende min... noen som har fått bekreftelse på at deres telenor telefon er sendt?
medlem i 189 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5 kjøpt i butikk/internett i Norge

Innleggav mac0 » fre 28.09.2012 13:57

Fikk for ca.2timer siden mail om at pakken blir sendt idag. Så har den vel i posten ca onsdag , men pinkode og nano-sim blir ikke sendt før 1-2 virkedager etter tlf sier de :(
medlem i 188 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5 kjøpt i butikk/internett i Norge

Innleggav Svart Kaffe » fre 28.09.2012 13:59

helt latterlig at sim kommer senere enn telefonen. Hvorfor i all verden?
medlem i 189 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5 kjøpt i butikk/internett i Norge

Innleggav mac0 » fre 28.09.2012 14:01

Svar fra kundeservice:

Det blir sendt innen en dag etter bestillingen, så blir koder sendt ut to dager etter bestilling :)
medlem i 188 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5 kjøpt i butikk/internett i Norge

Innleggav enjoy1974 » fre 28.09.2012 14:39

Er jo ikke nødvendig å vente på nano sim da. Er jo bare å klippe til det simkortet du allerede har. Mange videoer og guider på nett om hvordan man gjør det.
medlem i 202 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5 kjøpt i butikk/internett i Norge

Innleggav Fat_Board » fre 28.09.2012 14:54

Må si jeg er veldig fornøyd jeg. Var nesten ingen i kø hos Netcom i Sandvika. Var ingen i kø hos Eplehuset før de åpnet tror jeg.
Er veldig fornøyd med telefonen, men venter fortsatt på at den skal bli ferdig med å legge inn sikkerhetskopien fra den gamle 4Sen.

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5 kjøpt i butikk/internett i Norge

Innleggav path » fre 28.09.2012 15:01

Jeg ringte Netcom Madla (utenfor Stavanger) fra jobb i formiddag og forhåndsbestilte.

Klokken 13:00 ringte de og sa at telefonen var kommet inn. Dro sporenstreks ut der, og hadde telefonen i hånda før kl var 14:00. Ingen kø eller noe slikt. De fikk inn 13 av hver telefontype; tror det var ca. 10 igjen totalt når jeg dro derfra (så slik ut bak kassa ihvertfall).

Det som plaget meg dog, var at jeg ikke fikk beholde min reduserte pris på samme abbonement som før... Tidligere betalte jeg 399.- for et abb. som koster 499.-, men nå må jeg betale fullpris PLUSS nedbetaling av telefonen over 12 mnd. Altså jeg taper 100.- per måned.

De i butikken ringte inn til Netcom sentralt, hvor de fikk bekreftet at det ikke var mulig å kombinere "nedbetalingsplan" med redusert månedspris.... Menmen, telefonen er nå fin ihvertfall.
medlem i 216 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5 kjøpt i butikk/internett i Norge

Innleggav Fat_Board » fre 28.09.2012 15:11

Kjenner til det Path, det er en grunn til at du enten kan velge å få en telefon med nedbetaling eller å få et billigere abonnement gjennom et år med binding. Har prøvd på det selv, men det funker ikke å kombinere.

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5 kjøpt i butikk/internett i Norge

Innleggav daggad » fre 28.09.2012 15:16

Førsteintrykket mitt av iPhone 5 er at den føles mye lettere enn 4/4S, men alikevel solid. Telefonen virker heller ikke noe særlig lengre så lenge den ikke ligger ved siden av forgjengeren.
Godt bygget, meget fin bakside. Herlig med en liten plugg som kan settes i begge veier.

På hastighet/bruk ellers merker jeg ingen forskjell. 4S er en meget bra telefon..

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5 kjøpt i butikk/internett i Norge

Innleggav enjoy1974 » fre 28.09.2012 15:36

DADDY skrev:TDC reddet helgen for min del, ble tipset om det like før midnatt her inne og noen minutter senere var en hvit kjøpt.

Så senere at hvit ikke var på lager, bestilte derfor en sort i tillegg.

Nå er begge sendt!

Kona gjorde det samme, vi får "returnere" via finn.no.

=-O

Takk for tipset om TDC.

PS: Tar hjemmekontor i dag siden det ble sent, starter dagen med The Big Bang, ny sesong... ;)


Trenger ikke å returnere via finn.no. Alt du bestiller over internett i norge har 14 dagers angrefrist. SÅ du kan enkelt returnere produktet i original emballasje og helst så klart uåpnet. Da får du samme sum tilbake som du betalte (også inkl frakt).

Men så klart kan du prøve deg på finn.no, da får du kanskje solgt de får enda mer også.
medlem i 202 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5 kjøpt i butikk/internett i Norge

Innleggav Mortis360 » fre 28.09.2012 20:13

Jeg kom ut fra Lefdal i Drammen klokken 10:24 med den første iPhonen de hadde solgt.
Det ble en sort 32GB med djuice All in one M, den eneste de hadde med Telenor. betalte 3,790,- for den i butikken.

Brukerens avatar
medlem i 203 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5 kjøpt i butikk/internett i Norge

Innleggav LillaMolntuss » lør 29.09.2012 13:19

Hvit 32 gb m/ netcom fra Elkjøp, tror det var den eneste de hadde av hvit 32 ;)

Jeg gikk fra 3gs til iPh 5, så merker helt klart vektforskjellen! :-P

Elsker det nye skjermformatet!! De svarte stripene over og under har alltid irritert meg når jeg ser film/serier på telefonen. Har litt problemer med å nå opp i motsatt hjørne med tommelen uten ekstra anstrengelse, men det kunne ikke brydd meg mindre, har da to hender og trenger nok bare litt tilvenning:-D

Ingenting å klage over, STORFORNØYD og håper denne holder like lenge som min fantastiske 3gs! <3
medlem i 158 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5 kjøpt i butikk/internett i Norge

Innleggav doxomarius » lør 29.09.2012 14:21

Telekiosken Arendal. Ringte bort og fikk holdt av en 32gb sort til ut dagen. Hentet den 17.40 uten noe problem og fikk nanosim med en gang som ble aktivert på sekundet! Videreførte med Djuice all in 1M for 399,- i måneden og betalte 3499,- for telefonen med en gang :) Veldig fornøyd med en lett og fin iphone 5! Telefonprisen blir 5899,-
200,- billigere enn hos Apple.no!

Storfornøyd!
medlem i 139 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5 kjøpt i butikk/internett i Norge

Innleggav crazysteppy » lør 29.09.2012 14:29

iPhone 32gb Sort, Elkjøp Express arendal. 1kr for telefonen, 569.- for Abonnement. 6829.- for mobil og abonnement. 600 ringeminutter, 600sms og 600 data =)
medlem i 188 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5 kjøpt i butikk/internett i Norge

Innleggav arildsd » lør 29.09.2012 17:17

569 pr.mnd?? isåfall svindyrt! glad jeg har uten binding

Brukerens avatar
medlem i 154 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]