deksel til iphone 5

deksel til iphone 5

Innleggav monica1970 » fre 28.09.2012 9:39

Hva nettbutikker i Norge som en kan bestille deksel til Iphone 5/4/4S som eget bilde kan brukes som motiv. Er på jakt etter butikk i Norge som kan ha noe sånt. Vil ha noe som ingen andre har, og noen som vet om slike butikker finnes ?
medlem i 226 måneder
 

Re: deksel til iphone 5

Innleggav OstPøls » fre 28.09.2012 12:27

Vet du ville ha norsk, men utenlandsk er ofte like bra om ikke bedre; http://custom.case-mate.com/

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: deksel til iphone 5

Innleggav Jomjomern » fre 28.09.2012 12:38

nfoto.no har dette for 4/4s, og vil sikkert få for 5 om ikke så lenge.
medlem i 138 måneder
 

Re: deksel til iphone 5

Innleggav monica1970 » fre 28.09.2012 13:40

Har du sjekket denne siden og handlet fra den utlandske siden ? Den ser ganske bra ut.
Noen som har kjennskap til Nfoto ? Merkelig at mailen kommer i retur når man skriver til dem.
medlem i 226 måneder
 

Re: deksel til iphone 5

Innleggav janmarkushansen » tir 30.10.2012 22:35

Jeg kjøpte beskyttelsesfilm og deksel fra GDX.no, http://gdx.no/mobil-nettbrett-tilbehor/iphone-utstyr.html
medlem i 137 måneder
 

Re: deksel til iphone 5

Innleggav TheRealChristoffer » fre 02.11.2012 11:01

Ikke bruk nfoto! Pasordene er på avveie!


An lage deksel her: netcom.frydaze.no

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Re: deksel til iphone 5

Innleggav danielskog » tir 22.01.2013 15:30

Tezzo.no
Disse har holdt på i Danmark en stund, og har nettopp begynnt å selge til Norge. Disse dekslene er ikke klumpete og klumsete so mange andre er, og er ikke dårlig Kina-kvalitet. Folien er produsert av amerikanske 3M, og jeg har erfaring med at den beskytter mot slag, støt og riper som telefonen kommer ut for ved vanlig bruk. Grunnen til at jeg bruker disse er også at de har minimalistiske deksler som ikke gjør mye ut av seg, og alle dekslene jeg har kjøpt der fra har passet perfekt til alle porter og knapper. Kan absolutt anbefales!
medlem i 135 måneder
 


Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron