iPhone 5 beskyttelse

iPhone 5 beskyttelse

Innleggav iMacman » ons 26.09.2012 19:20

Etter alle "skramme" og "skrape" ryktene for den svarte iPhone 5 har jeg tenkt å skaffe meg en beskyttelse eller et desksel for iPhonen. Tenker å ha gjennomsiktig plastik på skjerm og bak men vil også ha et deksel. Noen som kan anbefale et stilig, lett og ikke for stort, men alikevel beskytende deksel for iPhone 5?
medlem i 173 måneder
 

Re: iPhone 5 beskyttelse

Innleggav Jomjomern » tor 27.09.2012 14:10

Har ikke no anbefaling til deksel, men alle skryter veldig av invisible shield (HD), som er "folie" du kan ha foran og bak.

Vet noen om et sted man kan kjøpe invisible shield HD til iPhone 5? Enten på nett eller i butikk? På zagg.com vil ikke full body-versjonen shippes før et godt stykke uti oktober nemlig...
medlem i 138 måneder
 

iPhone 5 beskyttelse

Innleggav Gullfrode » tor 27.09.2012 18:19

Jeg e mer fornøyd med Wrapsol.com, bedre overflate enn zagg synes jeg

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: iPhone 5 beskyttelse

Innleggav geircito » tor 27.09.2012 18:21

Elkjøp/Lefdal selger beskyttelse for iPhone 5 allerede.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: iPhone 5 beskyttelse

Innleggav Graimer » tor 27.09.2012 18:42

Jomjomern skrev:Har ikke no anbefaling til deksel, men alle skryter veldig av invisible shield (HD), som er "folie" du kan ha foran og bak.

Vet noen om et sted man kan kjøpe invisible shield HD til iPhone 5? Enten på nett eller i butikk? På zagg.com vil ikke full body-versjonen shippes før et godt stykke uti oktober nemlig...


Jeg bestilte IS HD fra zagg.com på mandag. Stod at varen sendes mellom 8-15 oktober eller no. Fikk derimot mail i går som sa at pakka var sendt. Så tror den datoen er blåst opp litt i tilfelle de trenger ekstra tid.
medlem i 192 måneder
 

Re: iPhone 5 beskyttelse

Innleggav arildsd » tor 27.09.2012 18:58

Lurer på dette selv - hvilken føles best å bruke? Har hatt IS, ikke HD dog og den likte jeg slettes ikke... kanskje jeg skal gå for wrapsol ?

Brukerens avatar
medlem i 154 måneder
 

Re: iPhone 5 beskyttelse

Innleggav TheRealChristoffer » tor 27.09.2012 19:00

Jobber i netcom shop. Fått inn noen kule deksler til iphone 5. Blandt annet gjennomsiktige som faktisk ser bra ut. Dette er ikke reklame ellernoe men verdt å se på:). Skal selv ha slikt gjennomsiktig til min s3 som er lik den til iphone 5

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Re: iPhone 5 beskyttelse

Innleggav Toak » lør 29.09.2012 20:10

Kan bekrefte at Netcom-shop har fått inn mange fine deksler til iPhone 5!

Men personlig har jeg bestilt meg et helt gjennomsiktig et på eBay: http://www.ebay.com/itm/390468643236. Syns det er synd å gjemme vekk alle de fine detaljene på baksiden og langs kanten med et deksel. Samtidig tørr jeg ikke å bruke den helt ubeskyttet. Folie er jeg heller ikke helt fan av.

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: iPhone 5 beskyttelse

Innleggav asle12 » lør 29.09.2012 20:35

Hvilket av disse er best? http://wrapsol.com/apple-iphone5.aspx

Et spørsmål til. Er den beskyttelsen Toak linker til hardplast eller gummi?
medlem i 139 måneder
 

iPhone 5 beskyttelse

Innleggav Gullfrode » søn 30.09.2012 3:49

Ultra hadde jeg på iPhone4 og 4S i hvertfall, behagelig overflate.

Tror de Toak linket til er hardplast, har bestilt meg to stk, samt to skjermbeskyttelser fra samme person.

Venter med Wrapsol til mytrendyphone.no får inn Wrapsol til iPhone 5.

Wrapsol.com har så himla dyr takst, at det tipper over 200kr for en stk, og det blir nesten 1 000kr for to stk.
Mytrendyphone.no selger forhåpentligvis til iPhone 5 til ca. 150 kr, etterhvert.

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: iPhone 5 beskyttelse

Innleggav geircito » søn 30.09.2012 14:49

Bestilte denne som Toak ovenfor anbefalte - $6.98 inkl. frakt til Norge:
Bilde

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: iPhone 5 beskyttelse

Innleggav rihno » søn 30.09.2012 15:26

Hvordan er wrapsol i forhold til invisible shield?
Invisible shield synes jeg ble liggende som en flytende gummihinne oppa telefonen - den festet seg liksom aldri - og det mislikte jeg.

Tror jeg går for sleeve.
medlem i 178 måneder
 

Re: iPhone 5 beskyttelse

Innleggav Toak » søn 30.09.2012 17:50

asle12 skrev:Et spørsmål til. Er den beskyttelsen Toak linker til hardplast eller gummi?


Ja, denne er i hardplast. Men er litt spent på kvaliteten. Skal komme med en rapport når jeg får den :)

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: iPhone 5 beskyttelse

Innleggav asle12 » søn 30.09.2012 18:34

ok, Jeg bestilte jeg også. Hadde litt lyst til å ha den i svart også siden jeg bestilte svart iPhone.
medlem i 139 måneder
 

Re: iPhone 5 beskyttelse

Innleggav gkrister » søn 30.09.2012 18:51

Ble den Toak viste frem for meg også.
Også Puregear PureTek Roll-on på skjemen foran! http://www.pure-gear.com/shop-by-catego ... ction.html

Billig med det hard-shellet, men kan jo alltids håpe det er grei kvalitet.

Brukerens avatar
medlem i 201 måneder
 

Neste

Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]