Hvilke ipod kan man ha spotify på?

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Hvilke ipod kan man ha spotify på?

Innleggav Lama » tir 18.09.2012 13:49

Hei. Har googlet og letet på nettet etter svar, men er så mye forskjellige. Derfor henvender jeg meg til dette forumet.

Kan noen fortelle hvilke IPOD enheter jeg kan har Spotify Premium Offline-liste?

Vurderer f.eks ipod nano 6.gen [url](http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og- ... b-graphite).[/url] Men det er ikke sikkert man kan ha spotify premium på denne?

Håper på raskt svar
medlem i 153 måneder
 

Re: Hvilke ipod kan man ha spotify på?

Innleggav kristia » tir 18.09.2012 14:22

Det er kun iPod Touch som har wifi og mulighet for å installere app'er, så du kan kun ha Spotify på iPod Touch og ikke Nano.
medlem i 143 måneder
 

Re: Hvilke ipod kan man ha spotify på?

Innleggav Lama » tir 18.09.2012 15:15

Tusen takk for raskt svar.
Hvilken av de ulike generasjonene av ipod touch er minst (Størrelse på skjerm og tykkelse)?

Er ute etter en mp3spiller med spotify som er minst mulig. F.eks til løpetrening o.l.
medlem i 153 måneder
 

Re: Hvilke ipod kan man ha spotify på?

Innleggav Chiang Mai 1963 » tir 18.09.2012 18:00

Det er vel forrige generasjon som er den minste fysisk sett?

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 

Re: Hvilke ipod kan man ha spotify på?

Innleggav Berg » tir 18.09.2012 21:28

Den nye er vel tynnere? Men med større skjerm.
medlem i 181 måneder
 

Re: Hvilke ipod kan man ha spotify på?

Innleggav KayPixx » tir 18.09.2012 21:57

Forstår det slik at man kan ha spotify på alle ipods jeg, men kan ta feil:
http://www.spotify.com/no/help/faq/ipod ... h-spotify/
medlem i 181 måneder
 

Re: Hvilke ipod kan man ha spotify på?

Innleggav Chiang Mai 1963 » tir 18.09.2012 22:55

Det står jo spesifikt iPod Touch i den linken, da.

Meget mulig at siste generasjon iPod Touch er tynnere enn forrige generasjon, men jeg vil tro den nyeste uansett føles større i og med at den er fysisk høyere enn den gamle.

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 

Re: Hvilke ipod kan man ha spotify på?

Innleggav KayPixx » ons 19.09.2012 7:24

Chiang may: leste du hele linken? Først står det forklart hvordan det gjøres for iPhone og iPod touch, under dette hvordan man synkroniserer vanlig iPod med spotify offline-lister. Kan ikke forstå at jeg evt kan lese det feil. ;)
medlem i 181 måneder
 

Re: Hvilke ipod kan man ha spotify på?

Innleggav Gardo » ons 19.09.2012 10:40

@KayPixx: Det står at man kan synkronisere downloaded(kjøpt) og local(mp3 ol. som du har liggende på maskinen) musikk til alle iPoder.

Det er kun iPoder som kan laste ned apps som kan ha spotify, dvs. Touch og iPhone. Jeg tror iOS 4 er det eldste som støttes av spotify, så du må ha en iPod touch som støtter det eller nyere operativsystem. Har du en annen iPod kan du bruke spotify på maskinen din til å legge over musikk på samme måte som med iTunes, men da kun den musikken du selv har kjøpt eller rippet fra cder.
medlem i 210 måneder
 

Re: Hvilke ipod kan man ha spotify på?

Innleggav Chiang Mai 1963 » ons 19.09.2012 15:44

Jeg leste hele linken, ja. Og Gardo forklarer deg det mer inngående. Hvor du har kjøpt musikken din fra bryr andre iPods seg ikke noe om, enten du har rippa den sjøl, kjøpt i iTunes, Spotify eller ethvert annet sted du kan kjøpe digitale musikkfiler. Bare disse kan brukes på en iPod som ikke er Touch. Det er altså ikke snakk om offlinelister, men kjøpt musikk, når det gjelder andre iPods.

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron