Ikke WiFi synk

Diskuter iTunes for Windows

Ikke WiFi synk

Innleggav kjellg » lør 07.04.2012 21:55

Phonen og Paden vil ikke synke via WiFi. De kommer opp, men når jeg skal synke, får jeg feilmelding om at de ikke finnes på nettverket. Synk med kabel funker OK.
Har iOS 5.1 og iTunes 10.6.1.7 Tips?

Brukerens avatar
medlem i 161 måneder
 

Re: Ikke WiFi synk

Innleggav Comex » man 09.04.2012 17:19

Samme problemet her, 3GS 5.1 med jb
medlem i 143 måneder
 

Re: Ikke WiFi synk

Innleggav HEFJELLS » tir 26.06.2012 0:11

kjellg: Er det skjermlås på iPhonen og iPaden? (At du må slå en pin kode for å kunne bruke dem) Har merket selv, spesielt på iPhone 4 Sen min, at den dukker opp i iTunes men når eg skal synke får eg samme mld som deg. Når eg låser opp iPhonen os synker på nytt, funker det helt utmerket. Bruker selv iOS 5.1.1 og iTunes 10.6.3 og Lion
medlem i 163 måneder
 

Re: Ikke WiFi synk

Innleggav ih8myself » tir 25.12.2012 7:08

Hei

Jeg opplever dette stort sett hele tiden.

"The iPod "minsinipod" could not be synced because the iPod could not be found on the network."

Har maksimalt fått til å oppdatere iphone 3gs, iphone 4, iphone 4s, ipod touch 4gen og ipad 2gen 10-15 ganger siden Wi-Fi sync skulle være tilgjengelig. Har byttet PC en gang og router en gang, men problemet vedvarer. Har også reinstallert windoze 2-3 ganger og i alle fall reinstallert itunes 4-5 ganger uten noe hell. Kan også nevne at jeg nylig har flyttet uten at det hjalp, ikke at jeg trodde at det kom til å ha betydning. Jeg har prøvd "alt" man vanligvis prøver, som å deaktivere firewall (F-secure og windows sin integrerte), tukle med diverse instillinger i routern (alt fra QoS til ipv6 av/på). Jeg er derfor rimelig sikker på at det ikke er brukerfeil fra min side.

Finner egentlig ikke noe svar på problemet fra apples support sider og har lest side opp og side ned på diverse forum uten å finne noe konkret angående mitt issue.

Jeg bruker Windows 7 x64 og routerne jeg bruker er ASUS RT-AC66U og D-Link DIR-855.

Det må da være flere enn bare meg og trådstarter som sliter med dette?

Brukerens avatar
medlem i 136 måneder
 


Returner til iTunes Windows



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron