iPhone 4S Finn-svindel?

iPhone 4S Finn-svindel?

Innleggav ne0n » tor 10.05.2012 16:33

Vil gjøre folk obs på denne annonsen: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=34832815

Kan ikke garantere at den er fake, men hvis man studerer bildene nøye, så ser man at det står "iPhone4S, Black, 32GB" når mobilen er hvit.

I tillegg virker klistrelappen på bunnen av boksten mistenkelig, Kjenner jeg Apple rett så ville de aldri splittet opp "i" og "Phone". Det skal vel og originalt være en sølvfarge Cloud-lapp der.

Til slutt er det noe merklig blått nede ved kontakt-sokkelen.

Hva tror dere folkens?
medlem i 142 måneder
 

Re: iPhone 4S Finn-svindel?

Innleggav iBjorn » tor 10.05.2012 16:39

At den er svart foran og hvit bak er jo et lite hint om at alt ikke er helt på stell, ja...

btorbo

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: iPhone 4S Finn-svindel?

Innleggav Gaute43 » tor 10.05.2012 16:40

Fake. Massevis av skrivefeil på bunnen av boksen, og programmene på Hjem-skjermen har feil navn.

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

iPhone 4S Finn-svindel?

Innleggav ipodtouchfever » tor 10.05.2012 20:37

Og det merkelige utformet kameraet...
Edit: da har jeg rapportert annonsen til finn.

Brukerens avatar
medlem i 155 måneder
 

Re: iPhone 4S Finn-svindel?

Innleggav ne0n » tor 10.05.2012 20:57

Veldig bra ipodtouchfever, har gjort det samme
medlem i 142 måneder
 

Re: iPhone 4S Finn-svindel?

Innleggav Gaute43 » tor 10.05.2012 21:18

Samme her.

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: iPhone 4S Finn-svindel?

Innleggav nosey » tir 12.03.2013 19:39

Her er en veldig tvilsom en også. han oppgir ikke modell(-er), og dermed heller ikke hvor mange GB, farge eller noen ting. absolutt INGEN info. har ikke egne bilder heller. jeg kontaktet ham for å sjekke. han skrev så dårlig norsk at jeg skjønte med en gang at det bare var tull. forstod såvidt hva han skrev. i annonsen står det jo ikke hvilken ellre hom det er flere iPhones han selger. det viste seg at han hadde en 3G og en 3GS. jeg spurte om bilder. han sa jeg skulle få det, men det kom aldri. jeg gav bud, og han sa jeg fikk kjøpe de. 30 sek etterpå kom det melding om at begge telefonene tilfeldigvis ble solgt MENS han holdt på å selge de til meg...! det er mye rart der ute. rart annonsene ikke er fjernet hvis han hadde solgt de da.

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=39619219

et lite utdrag fra annonseteksten: "ripefri skjerm og sider bare et par på bak ripe". ser jo med en gang at han her ikke er til å stole på.

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 


Returner til Annet



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]