Logo til Norges største diskusjonsforum for hest

Logo til Norges største diskusjonsforum for hest

Innleggav Birre » ons 16.11.2011 20:48

Hei!

Jeg er administrator på http://www.hestene.no, Norges største diskusjonsforum for hest. hestene.no ble opprettet i august 2006, og har siden den tid vokst til et forum med over 4000 registrerte medlemmer. 814 av disse er aktive og forumet har pr i dag over 2 mill innlegg i over 56 000 opprettede tråder. Med andre ord: et stort og aktivt forum.

Jeg trenger hjelp til ny logo til forumet, da den vi har er kjedelig og trenger å byttes ut. I den forbindelse lurer jeg på om noen kreative sjeler på dette forumet kunne være interessert i lage ny logo til oss. Vedkommende vil selvsagt få sin signatur under logoen:-)

Om noen er interessert, ta kontakt med meg på mail: birgittefroyset@bluezone.no for mer informasjon.

-På forhånd - tusen takk!
medlem i 149 måneder
 

Re: Vil noen utarbeide logo til Norges største hesteforum?

Innleggav Forth » fre 25.11.2011 17:09

Og hva har dere satt av som budsjett for denne jobben?

Eller forsøker dere å fiske for pro-bono jobbing?

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Re: Logo til Norges største diskusjonsforum for hest

Innleggav Ovit82 » lør 26.11.2011 9:48

Det er bare nødvendig å legge inn ett innlegg. jeg har flyttet tråden din hit nå.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 203 måneder
 

Re: Vil noen utarbeide logo til Norges største hesteforum?

Innleggav Birre » ons 30.11.2011 12:06

Forth skrev:Og hva har dere satt av som budsjett for denne jobben?

Eller forsøker dere å fiske for pro-bono jobbing?


Er dette noe man vanligvis tar på et åpent forum i plenum, eller er det mer passende å ta det på mail - hvilket jeg tydelig oppfordrer til i mitt innlegg?
Jeg ble tipset om dette forumet av en bekjent, som mente kanskje noen under utdanning av noe slag kanskje kunne synes det var en morsom oppgave å ta på seg for treningens skyld. Mulig det var fullstendig feil å tenke i de baner:-)
medlem i 149 måneder
 

Re: Logo til Norges største diskusjonsforum for hest

Innleggav Forth » man 05.12.2011 14:02

Du oppfordrer da ikke til å ta kontakt vedrørende prising av jobben?

Du oppfordrer til å ta kontakt for mere informasjon, det eneste jeg kan se du tilbyr for jobben er en "signatur under logoen"

Og ja, er dere ute etter å få dette gratis, så er det absolutt noe du bør nevne i plenum på et åpent forum.
Har dere derimot tenkt å betale noen kroner men ikke har rare greiene å avse, så skriv heller det og be intressenter ta kontakt for å bli enige om pris.

Jeg "blander" meg ofte inn i disse trådene fordi jeg syns det rett og slett er litt "ufint" at folk forventer å få grafisk utforming gratis med grunnlag i at folk er under utdanning eller ferske i faget. (du er nemlig langt fra den første som poster en slik tråd)

Det er tross alt et håndtverk vi driver med, selvom det er piksler på en skjerm.
Du spør da ikke frisør, elektriker eller rørleggerlærlingen om å få jobben gratis selvom de er under utdanning? men at man forventer seg rimeligere pris er jo naturlig.

Det er ikke meningen å virke ufin eller sabotere forespørselen din på noen måte.
Jeg syns bare formuleringen din i første post indikerte at du ønsket å få dette gjort gratis uten å spørre om dette direkte, da syns jeg det er bedre å kalle en spade for en spade.

Og selvom forumet deres har X antall brukere og tråder ser jeg ikke "hestene.no" som en såpass høyprofilert klient at det har noen større verdi for en designer (fersk eller ei) å gjøre dette gratis for "heder og ære"

Tilby en tusenlapp, noe du kan gi hvemsomhelst i honorar skattefritt, så skal du se at det kan hende noen "gidder" å ta dette oppdraget. :)

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 


Returner til Stillinger og tjenester



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]