Dårlig batteri på iPhone 4S

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Dårlig batteri på iPhone 4S

Innleggav ANdersBB » man 07.11.2011 17:16

Min iPhone har ekstremt dårlig batteri! Varer kanskje bare en dag! Hva skal jeg gjøre med dette?
medlem i 207 måneder
 

Re: Dårlig batteri på iPhone

Innleggav b2 » man 07.11.2011 17:33

Legge inn software på nytt, å sett opp tlf som ny, ikke legg inn backup ..... Eller evt vent på ny software som kommer om ikke så alt for lenge ..... :-)

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: Dårlig batteri på iPhone

Innleggav ddybing » man 07.11.2011 17:51

Hvilken iPhone modell har du?
Hvis du kjører iOS 4, har du mye programmer i bakgrunnen?
Har du satt opp Mail til å sjekke etter nye e-poster i bakgrunnen, f.eks hver halvtime, hvert 15.min etc.
Har du på 3G?

Har du iPhone 4S, så har visst Apple innrømt at batteritiden er dårlig, men at dette skal bli fikset i neste iOS oppdatering.

:)

Brukerens avatar
medlem i 164 måneder
 

Re: Dårlig batteri på iPhone

Innleggav ANdersBB » man 07.11.2011 18:17

Har den der. Hvor lenge er det til? Må nesten bruke den gamle telefonen frem til da! haha
medlem i 207 måneder
 

Re: Dårlig batteri på iPhone

Innleggav ddybing » ons 09.11.2011 22:10

Det vet jeg ikke. På en nettside ble det skrevet for 3 dager siden at det kan ta opptil et par uker. Vet aldri.

Brukerens avatar
medlem i 164 måneder
 

Re: Dårlig batteri på iPhone 4S

Innleggav helron » tor 10.11.2011 8:28

Min 4S har elendig batterikapasitet! Jeg la meg i går med 64% igjen, jeg våknet opp til 31%! Og dette uten å ha rørt telefonen.

Wlan var skrudd av, stedtjenester og push er på. Den sjekker Mail hver halvtime.

What to do??
medlem i 198 måneder
 

Re: Dårlig batteri på iPhone 4S

Innleggav Myge » tor 10.11.2011 9:00

Batteritid er avhengig av interne forhold i telefonen, og eksterne forhold på lokasjonen du er på.

Hvis stedet du er på har dårlig dekning i utgangspunktet for en av hovedleverandørene, vil batteriet forsvinne raskere, ettersom telefonen hele tiden vil forsøke å få best mulig dekning.

Når det gjelder interne forhold, er det avhengig av hvilke programmer du har innstallert, og hvilke av disse som kan sende deg push-meldinger, hvilke av disse som kjører i bakgrunnen, og innimellom har noen av disse programmene også småbugs.

Noen programmer kjører ganske heftig i bakgrunnen. Hvis du f.eks. har Spotify på ny telefon, og dette kjører i bakgrunnen, for å synce spillelister med flere tusen sanger, da vil batteriet tappes forholdsvis fort. Det er innstillinger i Spotify som gjør at du kan synce via 3g f.eks., det er ikke alltid å anbefale om man vil ha en telefon som skal leve mer enn et døgn.
medlem i 160 måneder
 

Re: Dårlig batteri på iPhone 4S

Innleggav butare » tor 10.11.2011 9:08

helron skrev:Min 4S har elendig batterikapasitet! Jeg la meg i går med 64% igjen, jeg våknet opp til 31%! Og dette uten å ha rørt telefonen.

Wlan var skrudd av, stedtjenester og push er på. Den sjekker Mail hver halvtime.

What to do??


Har du disablet "ping" under general-restrictions ? Hos meg hjalp det når jeg hadde problemer med Iphone4. Har nå 4S og ingen nevneverdige problemer med batteriet. Ser at den ramlet ned fra 97% til 93% i løpet av natten.
medlem i 198 måneder
 

Re: Dårlig batteri på iPhone 4S

Innleggav shakerz » tor 10.11.2011 10:50

Hadde ca 40% når jeg kom hjem i går kveld og når jeg sto opp i dag var den på 10%. Håper 5.0.1 kommer snart :-/
medlem i 206 måneder
 

Re: Dårlig batteri på iPhone 4S

Innleggav Svupp » tor 10.11.2011 11:59

Ser dere sier at en restore av telefonen kan forlenge batterilevetiden.
Jeg fikk min iphone i går, og har ikke brukt den så kjempemasse. Men jeg trenger vel ikke foreta meg så mye, og har kanskje god kapasitet, siden jeg satte opp telefonen som helt ny da jeg startet den for første gang?

å restore telefonen, gjelder det da bare de som installerte telefonen fra sikkerhetskopi?
medlem i 150 måneder
 

Re: Dårlig batteri på iPhone 4S

Innleggav iJoe » tor 10.11.2011 12:12

Skru av "Angir tidssone". Det skal hjelpe :-)
medlem i 192 måneder
 

Re: Dårlig batteri på iPhone 4S

Innleggav ddybing » tor 10.11.2011 20:16

Da skal 5.0.1 være ute :-)

Feil som er rettet
- Fixes bugs affecting battery life
- Adds Multitasking Gestures for original iPad
- Resolves bugs with Documents in the Cloud
- Improves voice recognition for Australian users using dictation

Brukerens avatar
medlem i 164 måneder
 

Re: Dårlig batteri på iPhone 4S

Innleggav ANdersBB » tor 10.11.2011 22:29

Der gikk jo fort. :) Då får vi bare hÅpe det faktisk hjelper.
medlem i 207 måneder
 

Re: Dårlig batteri på iPhone 4S

Innleggav octobersound » fre 11.11.2011 15:42

Den nye oppdateringen funket ikke hos meg... jeg lasted den ned i går kveld.. batteriet var på 90% da jeg la meg...våknet opp til 70% !!!! :S

og ja, jeg har skrudd av alt som kan tappe batteriet....

knall oppdatering apple! NOT!

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

Re: Dårlig batteri på iPhone 4S

Innleggav dontomaso » fre 11.11.2011 16:00

Samme her. Begynner å bli litt småsur.
medlem i 195 måneder
 

Neste

Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]