iPod Nano 6g som klokke

Diskuter ekstrautstyr til iPoden

iPod Nano 6g som klokke

Innleggav ageNine » ons 19.10.2011 23:19

Heisann.

Jeg bruker iPod Nano som klokke. Veldig kjekt, mange forskjellige klokker å velge imellom. For det første er det stilig og for det andre er det sinnsykt artig! Trykker bare på en knapp, så kommer skjermen opp og viser klokka.


Kjøpte en Puro klokke-armbånd hos Spaceworld. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i fler? Vil gjerne ha god kvalitet.. Har sett på finn, men betaler ikke 400kr for noe som koster Spaceworld 50kr å bestille inn og selge for 150kr. Da gjør jeg heller en avtale med Spaceworld om jeg kjøper flere til litt redusert pris. Skal nemlig ha både i plast og metal i tillegg til forskjellige farger. Men om noen vet om en god norsk nettside eller butikk som selger for under hundrelappen, hadde det vært fint å vite!

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 163 måneder
 

Re: iPod Nano 6g som klokke

Innleggav Diddab » ons 19.10.2011 23:46

medlem i 156 måneder
 

Re: iPod Nano 6g som klokke

Innleggav Chiang Mai 1963 » tor 20.10.2011 0:03

Siden jeg har en product (red) nano ønsker jeg meg dette:

http://store.apple.com/no/product/H5110 ... MTY1NDA3NQ

Utrolig lekkert! Sammen med Mikke Mus-klokka må det jo bli en höjdare. 8-)

Har det fra Belkin, den første linken, og det er helt håpløst på smale handledd i alle fall. Mulig det passer et mannfolk.

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 

iPod Nano 6g som klokke

Innleggav DeeWox » tor 20.10.2011 8:28

http://lunatik.com/

Bruker tiktok.
medlem i 189 måneder
 

Re: iPod Nano 6g som klokke

Innleggav BrumBrum74 » tor 20.10.2011 9:13

Hvor bra fungerer denne som klokke da? Hvor lenge holder batteriet?

Brukerens avatar
medlem i 201 måneder
 

iPod Nano 6g som klokke

Innleggav DeeWox » tor 20.10.2011 11:25

Den beste klokka eg har hatt. Batteriet bør holde 3-4 dager viss du berre bruker den som klokke.
medlem i 189 måneder
 

Re: iPod Nano 6g som klokke

Innleggav ageNine » søn 23.10.2011 16:23

BrumBrum74 skrev:Hvor bra fungerer denne som klokke da? Hvor lenge holder batteriet?

Fungerer utmerket som klokke!


DeeWox skrev:Den beste klokka eg har hatt. Batteriet bør holde 3-4 dager viss du berre bruker den som klokke.


3-4 dager var litt underdrevet. Hatt min i 5 dager nå med flittig bruk (inkl. en halvtime med musikkspilling) og jeg har 1/4 igjen av batteriet. Så den holder en uke hvis man bruker den kun som klokke.

Ser absolutt null problem i å lade den 1 gang i uka mot det å ha en fresh klokke med lys i tillegg. Har flere kompiser som har siklet på klokka. Senest i går så var jeg med en kompis som sa han var misunnelig og måtte kjøpe seg en sånn, selvom om min kostet 1000kr og den han bruker nå koster 4700 ;)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 163 måneder
 


Returner til iPod ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere