Itunes 10.5 sync

Diskuter iTunes for Windows

Itunes 10.5 sync

Innleggav steinidar » fre 14.10.2011 0:28

Ok, sitter å pusler litt med den nye icloud og Itunes her. Har et 50Gb musikk sammling og jeg har en liten spille liste til min iphone som er satt opp til å synke med min enhet når den er koblet til itunes. Slik som jeg har forstått det så skulle apple klippe navle strengen mellom ios enheter og Itunes, men hvordan får jeg lagt til mere musikk til min iphone uten at jeg kobler den fysisk opp til itunes? Har fått med meg at alt kjøpt kan du velge om du vil laste ned, men for meg som nesten ikke har kjøpt musikk på itunes men rippet cd`r kan jeg ikke se at jeg kan kutte navlestrengen vertfall ikke når jeg vil legge til ny musikk på min ios enhet, eller??? kan jeg, noen som hvet?

Aasen.

Brukerens avatar
medlem i 169 måneder
 

Re: Itunes 10.5 sync

Innleggav Chrish84 » fre 14.10.2011 1:17

Keywords: Trådløs sync over wifi.. Gjøres på akkurat samme måte som før,men slipper å bruke kabel.

Husk å koble til med kabel første gangen og huke av boksen for trådløs sync.

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: Itunes 10.5 sync

Innleggav meyan » fre 14.10.2011 1:34

Jeg får kun synca med kabel, har huket av for wifi i itunes, iphone lader, mac og iphone er på samme trådløse nettverk.
Når jeg trykker på "Synkroniser nå" på iphone´n så står det bare " Søker etter NN´s Macbook Air"

Noen som har noen tips?
medlem i 174 måneder
 

Re: Itunes 10.5 sync

Innleggav steinidar » fre 14.10.2011 9:33

Fant ut det nå, måtte kole den til itunes med kabel og så måtte jeg scrolle ned for å se sync over wi fi:) Thanks for help....

Brukerens avatar
medlem i 169 måneder
 

Re: Itunes 10.5 sync

Innleggav Oldie » fre 11.11.2011 16:45

Hei

Er det noen av dere som får til sync av PC med windows via Icloud ?
Selv om jeg har huket av på de antatt riktige stedene både på Iphone 4og PC og brukt kabel første gangen - så fungerer det ikke.
Problemet er at Itunes på PC'en ikke finner Iphone - selv om de erkoblet til samme base og telefonen er koblet til strøm + låst.

Noen som har tips om hva som kan forårsake problemet ?
Hadde håpet at ting skulle bedre seg med IOS 5.01 , men dengang ei ...

Mvh

Oldie
medlem i 177 måneder
 

Re: Itunes 10.5 sync

Innleggav Oldie » man 14.11.2011 19:52

Hei Igjen

Er det noen dere ut som får synkronisert via Icloud til PC med windows - se mitt forrige innlegg.

Er det virkelig bare jeg som har dette problemet ?

Dersom det er noen som får det til å fungere med Iphone 4 og PC med windows - så please .......

Takknemlig for svar og HJELP

Mvh

Oldie
medlem i 177 måneder
 

Re: Itunes 10.5 sync

Innleggav ih8myself » fre 16.11.2012 4:24

Hei

Jeg opplever dette stort sett hele tiden.

"The iPod "minsinipod" could not be synced because the iPod could not be found on the network."

Har maksimalt fått til å oppdatere iphone 3gs, iphone 4, iphone 4s, ipod touch 4gen og ipad 2gen 10-15 ganger siden Wi-Fi sync skulle være tilgjengelig. Har byttet PC en gang og router en gang, men problemet vedvarer. Har også reinstallert windoze 2-3 ganger og i alle fall reinstallert itunes 4-5 ganger uten noe hell. Kan også nevne at jeg nylig har flyttet uten at det hjalp, ikke at jeg trodde at det kom til å ha betydning. Jeg har prøvd "alt" man vanligvis prøver, som å deaktivere firewall (F-secure og windows sin integrerte), tukle med diverse instillinger i routern (alt fra QoS til ipv6 av/på). Jeg er derfor rimelig sikker på at det ikke er brukerfeil fra min side.

Finner egentlig ikke noe svar på problemet fra apples support sider og har lest side opp og side ned på diverse forum uten å finne noe konkret angående mitt issue.

Jeg bruker Windows 7 x64 og routerne jeg bruker er ASUS RT-AC66U og D-Link DIR-855.

Det må da være flere enn bare meg og Oldie som sliter med dette?

Brukerens avatar
medlem i 136 måneder
 


Returner til iTunes Windows



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron