Problemer med din iPod? Les her!

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Problemer med din iPod? Les her!

Innleggav thomasb » tir 31.05.2005 13:35

Har du problemer med din iPod? Da anbefaler vi deg først og fremst å ta en titt på Apple sin egen support-side for iPod:
http://www.apple.com/support/ipod/

Der står det meste en trenger å vite. Skulle det fortsatt være uklart hva som må gjøres for å fikse problemet, opprett en egen tråd for det her i iPod-delen av forumet.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 

Innleggav NuSkool » søn 02.04.2006 23:33

For en veldig enkel oversikt over knappene man skal trykke for Hard Reset, Diagnostic Mode og Disk Mode på de forskjellige iPod modellene så sjekk ut Command-Tab sitt interaktive bilde.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Innleggav Twinrehz » fre 20.10.2006 13:45

Lurer på en ting: Hvorfor MÅ man ha en internett-tilkobling om man vil gjenoppbygge iPoden nå?? Utrolig frusterende egentlig (selv om jeg ikke har hatt noe behov for å gjenoppbygge den ennå).
medlem i 218 måneder
 

Innleggav Inebeth » ons 05.09.2007 14:46

Takk for hjelpen:) det trengte jeg:)
medlem i 198 måneder
 

Re: Problemer med din iPod? Les her!

Innleggav Gunnar1987 » man 12.01.2009 6:19

Denne kom godt med nå!
iPoden låste seg helt, og jeg var overbevist om at det var menu og play som måtte holdes inne, prøvde dette uten hell og trodde alt håp var ute.
Men var jo seff menu og midt-knappen som måtte holdes inne for tvungen resett :)

Takk takk!
medlem i 182 måneder
 

Re: Problemer med din iPod? Les her!

Innleggav Sparkly » ons 24.08.2011 12:35

tusen takk for dette, var på tur til å lage ny tråd for det, phew! Satser på at iPoden fikser seg etter å ha vært låst nå
medlem i 153 måneder
 

Re: Problemer med din iPod? Les her!

Innleggav Stensilcase » ons 17.04.2013 10:08

Hjertelig, dette kom godt med!
medlem i 132 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron