Kan Apple nekte å fikse feil på ipod cla. innenfor garanti?

Diskuter iPod classic

Kan Apple nekte å fikse feil på ipod cla. innenfor garanti?

Innleggav SS92 » tir 21.06.2011 17:32

Har en ipod classic 160gb som jeg har litt problemer med. Lydvolumet lar seg ikke skru helt av, jeg merker selv ingen forskjell på 0-30 % lydnivå. Ser at en annen lenger nede her har hatt det samme problemet, og som sagt er det irriterende når man skal høre på musikk i stille rom, og det fremdeles er for høyt på aller laveste nivå.

Denne ipoden jeg har nå er en erstatningsenhet som jeg fikk i feb., da den fra juni 2010 kræsjet. Jeg har hatt den på reparasjon nå en stund og da jeg kom for å hente den på Eplehuset i dag hadde de ikke gjort noe som helst. Han som har ansv. for support sier at det er helt normalt at volumet ikke går helt ned på ipoder, og at jeg bare kan trykke på pause om jeg vil høre hva andre sier. :rolls eyes:
Har de lov til dette?
medlem i 153 måneder
 

Re: Kan Apple nekte å fikse feil på ipod cla. innenfor garanti?

Innleggav TheRealChristoffer » tir 21.06.2011 18:08

Hvis det er en produktegenskap at den ikke går lengre ned så er det jo ikke noe å fikse?

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: Kan Apple nekte å fikse feil på ipod cla. innenfor garanti?

Innleggav SS92 » tir 21.06.2011 18:52

Det er ikke det, den var ikke slik før, og har forhørt meg med andre ipod-eiere også. Fungerte helt fint til ca slutten av mai.
medlem i 153 måneder
 

Re: Kan Apple nekte å fikse feil på ipod cla. innenfor garanti?

Innleggav TheRealChristoffer » tir 21.06.2011 18:57

Hvis det ikke er det erdet helt klart at du har rett på å få det fikset. dra ned å klag!

men prøv først å reinstaler den

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 


Returner til iPod classic



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere