Har iPad med forsikring, men kan jeg få en iPad 2 tilbake?

Har iPad med forsikring, men kan jeg få en iPad 2 tilbake?

Innleggav iStanger » tor 03.03.2011 13:46

Jeg fikk en iPad til jul av mor og far og jeg har forsikring på den i ett år.
Nå kommer jo snart iPad 2 til butikkene, og jeg lurte på om hvis jeg "tilfeldigvis" fikk ødelagt iPaden, vil jeg få en iPad 2 tilbake? Eller er det mulighet til å legge imellom noen penger for å få en iPad 2 istede :)?

Takk for svar :p

(Nei, jeg lurer ikke på om jeg kan kutte av meg huet for å gå til legen ellrr hva man går til for å få penger)
Sist endret av iStanger den tor 03.03.2011 15:42, endret 1 gang
medlem i 161 måneder
 

Re: Har iPad med forsikring, men kan jeg få en iPad 2 tilbake?

Innleggav Fylte Bomber » tor 03.03.2011 14:07

Ville ikke prøvd, ville heller solgt den på finn.no og fått cash så lagt på 1-2 lapper og kjøpt ny
medlem i 176 måneder
 

Re: Har iPad med forsikring, men kan jeg få en iPad 2 tilbake?

Innleggav hansea » tor 03.03.2011 14:08

Neppe. Du får sikkert bare ny ipad1. Eller gjennkjøpsprisen som nå er satt ned med 1000,- dessuten er det jo idotisk å gjøre seg til kriminell for så lite penger. Dokumentfalsk og falsk forklaringer er noe av det som det ses mest alvorlig på i stillinger man skal innhente vandelsattest. Videre gjør du forsikring dyrerer for oss andre ved at du driver prisen på forsikring opp.

Gjør du dette ødelegger du for deg selv og andre! Du blir da en dritt, snylter og dust som fortjener å blit utstøtt fra fellesskapet og enhver sosial ordning. hadde det vært opp til meg skulle du videre blitt kjeppjaget fra landet!

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: Har iPad med forsikring, men kan jeg få en iPad 2 tilbake?

Innleggav iStanger » tor 03.03.2011 14:24

Jeg vet ikke hvordan det er du bor, men her oppfordrer jo alle de som jobber i butikkene til å kjøpe forsikring for så å kjøre over det, hive det i oppvaskmaskinen etc. For å få et helt nytt produkt tilbake.
Og dessuten blir man nok ikke kastet ut av landet av det :o

Skal ringe ned til expert etterpå tror jeg, for å høre med de, hehe.
medlem i 161 måneder
 

Re: Har iPad med forsikring, men kan jeg få en iPad 2 tilbake?

Innleggav gvalstad » tor 03.03.2011 15:14

Heldigvis leser ansatte i Expert her også. Du kan google litt rundt for finne strafferammen for forsikringssvindel.
medlem i 190 måneder
 

Re: Har iPad med forsikring, men kan jeg få en iPad 2 tilbake?

Innleggav eliot » tor 03.03.2011 15:20

Til iStavanger! Les denne siden før du gjør det så får vi se om du ombestemmer deg.
http://www.fnh.no/no/Hoved/Fakta/Skadeforsikring/Skadeforsikring-a---a/Forsikringssvindel/

Etter § 272 har forsikringssvindel en strafferamme på inntil 6 års fengsel.

Brukerens avatar
medlem i 182 måneder
 


Re: Har iPad med forsikring, men kan jeg få en iPad 2 tilbake?

Innleggav iStanger » tor 03.03.2011 15:28

Srsly? Her hvor jeg bor, er det hvertfall lov (lol) å ødelegge det du har betalt forsikring for for også å få igjen et nytt produkt. Alle som jobber i butikkene - uansett om det er elkjøp, spaceworld eller expert - oppfordrer kunder til å kjøpe forsikring.

Den linken du sendte over, refererer jo bare til å skade seg selv for å få igjen penger.

ALLE telefonene mine hadde forsikring og da fikk jeg igjen en splitter ny etter et år.
Alt du trenger å gjøre er å hive den i bakken et par ganger, gå til butikken og si at du ødla den, du trenger ikke finne på noe random shit.

Kommer forhåpentligvis ikke i fengsel før jg er 18 uansett..
medlem i 161 måneder
 

Re: Har iPad med forsikring, men kan jeg få en iPad 2 tilbake?

Innleggav gvalstad » tor 03.03.2011 15:32

Interessant moral.
medlem i 190 måneder
 

Re: Har iPad med forsikring, men kan jeg få en iPad 2 tilbake?

Innleggav iFarta » tor 03.03.2011 15:44

gvalstad skrev:Interessant moral.

Må bare "retweete" denne, digga den!
medlem i 192 måneder
 

Re: Har iPad med forsikring, men kan jeg få en iPad 2 tilbake?

Innleggav iStanger » tor 03.03.2011 15:51

Er ikke bare min moral :(
medlem i 161 måneder
 

Re: Har iPad med forsikring, men kan jeg få en iPad 2 tilbake?

Innleggav gvalstad » tor 03.03.2011 16:00

Og det mener du forsvarer svindel?
medlem i 190 måneder
 

Re: Har iPad med forsikring, men kan jeg få en iPad 2 tilbake?

Innleggav iStanger » tor 03.03.2011 16:07

Hvis butikken oppfordrer meg til å svindle, og godtar det, kan jeg godt gjøre det :)
medlem i 161 måneder
 

Re: Har iPad med forsikring, men kan jeg få en iPad 2 tilbake?

Innleggav gvalstad » tor 03.03.2011 16:10

Ok - tipset en bekjent i Expert om denne tråden. Spennende å høre hva han sier om denne praksisen.

Du skjønner vel at det uansett er du som blir straffeforfulgt og ikke selgeren av forsikringen?
medlem i 190 måneder
 

Re: Har iPad med forsikring, men kan jeg få en iPad 2 tilbake?

Innleggav iStanger » tor 03.03.2011 16:17

Altså, jeg har ikke tenkt til å hive den i gulvet uten å høre med butikken først selvfølgelig, men jeg vet at hvertfall der hvor jeg er fast kunde, godtar de set å ødlegge ting når du har forsikring. Etter min mening er det jo egentlig det man skal med forsikring.
Hvor mange ødelegger ting uten vilje, enn de med vilje? Tror det er MANGE fler som gjør det med vilje. - og hvor mange av disse eri fengsel?
medlem i 161 måneder
 

Neste

Returner til iPad



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere