Lyden virker bare med Apples ørepropper..?

Diskuter ekstrautstyr til iPoden

Lyden virker bare med Apples ørepropper..?

Innleggav LA94 » søn 16.01.2011 19:30

Lyden blir rar hvis jeg bruker andre ørepropper enn Apple sine, er det slik det skal være? (ja, jeg har brukt tre forskjellige sett med ørepropper og alle funker bra på både mobil og pc bare ikke ipod)
Hvis jeg f.eks. ser film og det er musikk mens noen snakker hører jeg ikke stemmen som snakker men bare musikken.
Har en Ipod touch (4g) hvis det har noe å si.
medlem i 158 måneder
 

Re: Lyden virker bare med Apples ørepropper..?

Innleggav MrUnderhill » søn 16.01.2011 19:51

Hodetelefonpluggen skal fungere med alle typer hodetelefoner som har standard 3.5mm jackplugg.

Kan det være en feil på fila du forsøker å spille av? Forsøk på en PC og sjekk om lyden er feil der også.
medlem i 165 måneder
 

Re: Lyden virker bare med Apples ørepropper..?

Innleggav LA94 » søn 16.01.2011 20:02

Hmm.. lyden ble visst merkelig her også. Får tilbake øreproppene mine i morgen så skal jeg sjekke om det faktisk bare er mine filer som er ødelagte.
Lånte noen øretelefoner igår og da hørtes det bra ut, det funket i det minste å se film.

Må bare legge til; lyden er helt fin hvis jeg spiller den av på høyttaler (uten ørepropper).
medlem i 158 måneder
 

Re: Lyden virker bare med Apples ørepropper..?

Innleggav LA94 » man 17.01.2011 22:18

Lyden virker helt fint med Apple sine ørepropper. Både med musikk og film, mens den fremdeles ikke vil spille av skikkelig med andre ørepropper. På noen sanger er lyden bra - men man hører ikke stemmen til den som synger.
Er det noe galt med ipoden min da? :/
medlem i 158 måneder
 


Returner til iPod ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]