GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav Castle » tor 05.08.2010 13:34

Hei.

Har jailbreaket en god del telefoner, og for å gjøre ting lettere har jeg kjøpt en aktiveringssim fra England.

Problemet er at etter jeg har gjenopprettet tlf så kommer det seff nødanrop only, da jeg setter inn det nye sim-kortet kommer jeg forbi denne skjermen og får jailbreaket tlf'n. Etter jeg installerer ultrasnow (før og forsåvidt) så hopper den bare tilbake til nødanrop only da jeg setter i mitt onecall sim-kort. Dette er en us 3gs 32gig

Og etter jeg setter i mitt onecall så står det "annet sim-kort funnet, du må koble til itunes". Da jeg kobler til itunes kommer samme melding om at dette ikke er støttet, og hvis jeg da setter i det nye sim-kortet så hopper den forbi dette. Men som dere skjønner så hopper den bare tilbake til nødanrop only når jeg bytter sim-kort med mitt onecall
Sist endret av Castle den tor 05.08.2010 13:35, endret 1 gang
medlem i 176 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav gr8motive » tor 05.08.2010 13:34

Okeeeeey da Geir, da blir det noe å finne på neste timen, wish me luck, hehe...

EDIT;

Da vil jeg bare takke og bukke for hjelpen Geir!

Fulgte guiden S.L.A.V.I.S.K. og alt fungerte uten feil så langt etterpå, tom mms og facetime, dette inkluderte også ultrasnow :)
medlem i 193 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav Mac-grazy » tor 05.08.2010 16:42

Samme her, prikkfritt :)))

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav tvilling81 » tor 05.08.2010 16:45

noen som får til å bruke winterboard? har installert sms balloons colour men får ikke endret noe farge på sms boblene. er alle programmer og ting i cydia kompatibel med iphone 4???
medlem i 194 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav nicco » tor 05.08.2010 17:18

Castle skrev:Hei.

Har jailbreaket en god del telefoner, og for å gjøre ting lettere har jeg kjøpt en aktiveringssim fra England.

Problemet er at etter jeg har gjenopprettet tlf så kommer det seff nødanrop only, da jeg setter inn det nye sim-kortet kommer jeg forbi denne skjermen og får jailbreaket tlf'n. Etter jeg installerer ultrasnow (før og forsåvidt) så hopper den bare tilbake til nødanrop only da jeg setter i mitt onecall sim-kort. Dette er en us 3gs 32gig

Og etter jeg setter i mitt onecall så står det "annet sim-kort funnet, du må koble til itunes". Da jeg kobler til itunes kommer samme melding om at dette ikke er støttet, og hvis jeg da setter i det nye sim-kortet så hopper den forbi dette. Men som dere skjønner så hopper den bare tilbake til nødanrop only når jeg bytter sim-kort med mitt onecall


Fortell hva du gjorde hvis du finner en løsning på dette, er på nippet til å gjøre det samme som deg, men nå ble jeg veldig usikker om det går.
medlem i 173 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav King-Nothing » tor 05.08.2010 20:43

geircito skrev:
korani skrev:Så det vil si jeg kan Jailbreake iphone som er låst og ikke kan jailbreakes med jailbreakme fordi den må aktiveres iløpet av kvelden idag?

BRA har ventet på dette lenge,

Nei, ultrasn0w simkortopplåser iPhone, og har ingenting med aktiveringen å gjøre.

For å aktivere må du enten ha en legalt kjøpt iPhone, ELLER kjøpe et aktiveringskort (søk i forumet).


Hvis man kjøper en iPhone 4 fra eBay som er kjøpt med AT&T abo (men uten å få med simkortet), regnes dette da som en legalt kjøpt telefon eller trenger man også her aktiveringskort?
medlem i 190 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav geircito » tor 05.08.2010 22:25

ALLE iPhone's kjøpt i USA MÅ enten ha et AT&T-kort eller et simaktiveringskort for å bli aktivert.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav Missy TommeN » fre 06.08.2010 10:47

Jeg "kom an i" knappen "User interface" isteden for "developer (no filter)" knappen.. Åssn kan jeg endre det? Eller går det an å endre forresten?
medlem i 199 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav geircito » fre 06.08.2010 11:56

Trykk ikonet Manage, deretter Settings (oppe til venstre).

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav Missy TommeN » fre 06.08.2010 12:15

Takk! Øynene mine har sikkert bare latt den gått forbi som "back" knappen som alltid pleier være der :)

EDIT: Forresten, hva menes med teksten i toppen av cydia: "Your device has a pending TSS request" ?
EDIT2: Fant ut med min venn google :)
medlem i 199 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav Castle » fre 06.08.2010 22:45

Geircito, any idea på hva som skjer med det jeg skrev på toppen av side 17?

-C
medlem i 176 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav geircito » fre 06.08.2010 22:59


Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav korani » lør 07.08.2010 15:56

Castle skrev:Hei.

Har jailbreaket en god del telefoner, og for å gjøre ting lettere har jeg kjøpt en aktiveringssim fra England.

Problemet er at etter jeg har gjenopprettet tlf så kommer det seff nødanrop only, da jeg setter inn det nye sim-kortet kommer jeg forbi denne skjermen og får jailbreaket tlf'n. Etter jeg installerer ultrasnow (før og forsåvidt) så hopper den bare tilbake til nødanrop only da jeg setter i mitt onecall sim-kort. Dette er en us 3gs 32gig

Og etter jeg setter i mitt onecall så står det "annet sim-kort funnet, du må koble til itunes". Da jeg kobler til itunes kommer samme melding om at dette ikke er støttet, og hvis jeg da setter i det nye sim-kortet så hopper den forbi dette. Men som dere skjønner så hopper den bare tilbake til nødanrop only når jeg bytter sim-kort med mitt onecall



Har akkurat samme feil her:S
Jeg har tiloged kjøpt aktiverinssimkort fra england men fungerer bare på samme måte den går videre når jeg har aktiverinsimen inne, når jeg tar inn min så hopper den over til nødanrop og får ny simkort funnet og må kobles til Itunes
medlem i 194 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav geircito » lør 07.08.2010 16:12

Svaret står jo i mitt innlegg over ditt :-)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: GUIDE: JailbreakMe (utføres på iPhone)

Innleggav korani » lør 07.08.2010 16:36

geircito skrev:Svaret står jo i mitt innlegg over ditt :-)

yaps så den :) tester den ut nå takk skal du ha,
medlem i 194 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til iPhone Guider



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]