Slik oppretter du en amerikansk iTunes-konto

Slik oppretter du en amerikansk iTunes-konto

Innleggav krillbaaten » søn 14.03.2010 18:18

iTunes Store US

Etter introduksjon av leiefilm i iTunes, er det svært mange nordmenn som ønsker å lage seg en amerikansk iTunes-konto og leie film fra statene. Du kan kjøpe et gavekort på eBay for å opprette en US iTunes-konto, og dette er fremgangsmåten for å få dette til å fungere:

Det er viktig at du benytter en epost-adresse som ikke har blitt benyttet i iTunes Store tidligere (lag en ny på Gmail f.eks.). Du trenger en amerikansk adresse og telefonnummer. (Bruk JetCarrier-adressen din)


Fremgangsmåte med amerikansk gavekort



  1. Gå inn på iTunes Store, og logg deg ut

  2. Pass på at du befinner deg i den amerikanske butikken – dette velger du på bunnen

  3. Klikk på «Redeem»-linken på høyre side

  4. I bildet som åpner seg legger du inn koden fra det gavekortet du har kjøpt (det begynner med en X)

  5. Nå skal du opprette din nye iTuneskonto. Fyll inn alle data utenom kredittkortnummer

  6. Ettersom det ikke er noe «None»-alternativ ved siden av kredittkort og paypal, trykker du på «Cancel» etter at at du har fylt inn dine data

  7. Lag deg ny konto en gang til ved å bruke samme oppskrift som nevnt over. Bruk samme e-postadressse som du brukte første gangen og denne gangen vil alternativet «None» komme opp sammen med de andre alternativene

  8. Velg «None» og ditt gavekortet/gift card blir autentisert. Du har nå en US iTunes-konto



Fremgangsmåte uten gavekort



  1. Gå inn på iTunes Store, og logg deg ut

  2. Pass på at du befinner deg i den amerikanske butikken – dette velger du på bunnen

  3. Finn en gratis iPhone-applikasjon og velg kjøp

  4. iTunes vil spørre deg om å logge inn, men du skal trykke på «Create New Account»-knappen for å lage en ny konto.

  5. Nå skal du opprette din nye iTuneskonto. Fyll inn alle data utenom kredittkortnummer

  6. Velg «None»-alternativ ved siden av kredittkort og Paypal som betalingsmåte

    Amerikansk iTunes konto

  7. Sjekk e-posten din og bekreft din konto

  8. Gratulerer, du har nå en amerikansk iTunes-konto!



(Merk at å lage en amerikansk konto bryter med vilkårende til iTunes, og vi tar ikke ansvar for feil eller eventuelle problemer som kan følge av dette.)

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Denne fungerer ikke lengre

Innleggav TheRealChristoffer » ons 17.03.2010 17:18

Denne fungerer ikke lengre

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: Slik oppretter du en amerikansk iTunes-konto

Innleggav Macaholic » søn 11.04.2010 4:47

Jeg fikk den nettopp til å fungere Cosmo. DVS jeg fikk den etablert og up-and-running.
Har ikke prøvd å betale noe ennå... Venter på gift card...
medlem i 182 måneder
 

Re: Slik oppretter du en amerikansk iTunes-konto

Innleggav iRabb » søn 11.04.2010 10:31

dvs at man kan bruke en US konto og betale med paypal, istedet for giftcard? eller...?

Brukerens avatar
medlem i 182 måneder
 

Re: Slik oppretter du en amerikansk iTunes-konto

Innleggav Chrish84 » søn 11.04.2010 13:31

@iRabb: For å betale med PayPal må du ha et amerikansk debet-kort knyttet til kontoen. Og for å få til det,så må du ha amerikansk adresse og alt det der ;)

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Fatter ikke....alt går

Innleggav Pjay26 » lør 15.05.2010 3:02

Fatter ikke....alt går smertefritt...helt til jeg kommer til zipcode...den vil ikke funke?! hjelp?? hehe
medlem i 188 måneder
 

jeg har kjøpt en itunes

Innleggav danroger » ons 16.06.2010 12:58

jeg har kjøpt en itunes gift card som jeg prøver og registrere en itunes konto på men når jeg skal velge kreditkort så velger jeg none, men det kommer opp en feilmelding om at "your credit card was declined. please enter valid credit card information"
medlem i 198 måneder
 

tips til hvilken adresse jeg

Innleggav chusby » man 21.06.2010 23:25

tips til hvilken adresse jeg kan legge inn ? :S ingenting funker
medlem i 171 måneder
 

Hmmm, jeg har kjøpt et

Innleggav bambini » fre 09.07.2010 21:56

Hmmm,

jeg har kjøpt et gavekort til itunes, men i e-posten jeg får finnes det ikke noe nummer som begynner på X. Bare et artikkelnummer som itunes ikke vil ha.

Kan det ta litt tid før jeg får koden tro?

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

Jeg forhørte meg blant

Innleggav proximity » ons 28.07.2010 15:50

Jeg forhørte meg blant kjente om hvor de kjøper gavekort for den amerikanske iTunes butikken, og ble anbefalt: http://skeetsenterprises.com som jeg selv har testet ut. Men betaler fast pris, f.eks betale $129 for $110 gavekort (50+50+10). Men det er pålitelig i alle fall! :)

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Har samme problem som

Innleggav Cafferty » lør 06.11.2010 4:09

Har samme problem som danroger. Er det slik at dette ikkje går lenger?
medlem i 188 måneder
 

Re: Slik oppretter du en amerikansk iTunes-konto

Innleggav proximity » lør 06.11.2010 10:20

Poenget er at man ikke skal taste inn credit card information - fordi da ser Apple at du er Norsk. Men samtidig kan de ikke KREVE at credit card number fra deg som bare ønsker å bruke et gavekort du har fått.

Hopp over de feltene og prøv igjen.

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

proximity: Har ikkje tastet

Innleggav Cafferty » lør 06.11.2010 11:55

proximity:

Har ikkje tastet inn credit card info heller! Har trykt på "none" og ellers fulgt guiden slavisk! Nokon andre som har vore borti dette her?
medlem i 188 måneder
 

Veit ikkje korleis, men fekk

Innleggav Cafferty » lør 06.11.2010 18:28

Veit ikkje korleis, men fekk det til no. Brukte pc'n til fruen, einaste forskjellen på pc'ane er os (min køyrer vista, hennar har xp). Men eg gir blanke for no kan eg endeleg leige og kjøpe filmar i iTunes!!! Har merkt dagen i kalendaren.
Sist endret av Cafferty den søn 07.11.2010 15:09, endret 1 gang
medlem i 188 måneder
 

Poenget er at man ikke skal

Innleggav geogre100 » tor 11.11.2010 5:51

Poenget er at man ikke skal taste inn credit card information - fordi da ser Apple at du er Norsk. Men samtidig kan de ikke 640-802 dumps KREVE at credit card number fra deg som bare ønsker å bruke et gavekort du har fått.Poenget er at man ikke skal taste inn credit card SY0-201 dumps information - fordi da ser Apple at du er Norsk. Men samtidig kan de ikke KREVE at credit card number fra 642-813 dumps deg som bare ønsker å bruke et gavekort du har fått.Poenget er at man ikke skal taste inn credit card information - fordi da ser Apple at du er Norsk. Men samtidig kan de ikke KREVE at credit card number fra deg som bare ønsker å bruke et N10-004 dumps gavekort du har fått.Poenget er at man ikke 220-701 dumps skal taste 642-902 dumps inn credit card information - fordi da ser Apple at du er Norsk. Men samtidig kan de ikke KREVE at credit 70-640 dumps card number fra deg som bare ønsker å bruke et gavekort du har fått.Poenget er at man ikke skal taste inn credit card information - fordi da ser Apple at du er 70-649 dumps Norsk. Men samtidig kan de ikke KREVE at credit card number fra deg som bare ønsker å bruke et gavekort 70-680 dumps du har fått.
medlem i 160 måneder
 

Neste

Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]