Artikkel publisert? + Sende melding

Har du funnet en feil? Søk i dette forumet, så lag en ny tråd. HUSK BESKRIVENDE OVERSKRIFT!

Artikkel publisert? + Sende melding

Innleggav thomhess » tir 19.01.2010 21:13

Jeg har to problemer:

Det første er:
Jeg har skrevet en artikkel og sendt den inn her på Mac1. Etter at det har gått en dag har den enda ikke blitt publisert, og jeg har nok ikke gjort noe feil da fire foregående artikler har gått greit igjennom. Jeg ser ingen grunn til at den ikke skal bli publisert, da den i mine øyne ikke strider mot noe reglement. Det kan hende det bare er jeg som er veldig utolmodg, men når jeg etter en dag ser at den enda ikke er blitt publisert, enda flere andre artikler er det, begynner jeg å lure.

Det andre er:
Når jeg prøver å sende melding til en annen bruker her inne på forumet blir den ikke sendt (tror jeg). Den ender bare opp i utboksen, og kommer ikke videre. Jeg har prøvd med flere meldinger, men alle får samme resultat. Det må nevnes at jeg har klart å få sendt av gårde en melding (min første) uten problemer.

Jeg håper dere kan hjelpe!
medlem i 170 måneder
 

Re: Artikkel publisert? + Sende melding

Innleggav Jensrask » tir 19.01.2010 21:16

Alle artikler kan ikke bli publisert, kanskje er det ikke relevant info, kanskje ikke god nok kvalitet, det bestemmer lederene her inne !

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Re: Artikkel publisert? + Sende melding

Innleggav thomhess » tir 19.01.2010 21:22

Ja, har tenkt på en mulighet at den rett og slett ikke er bra nok. Relevant info er det nok, da nyheter rundt iSlate er veldig populært for tiden. Men tror du det kan hjelpe om jeg skriver den om litt, kanskje formulerer setningene bedre o.l. og prøver å sende inn på nytt, eller vil dette da bli oppfattet som et irritasjonsmoment. Jeg ønsker jo bare å delta i fellesskapet :-)
medlem i 170 måneder
 

Re: Artikkel publisert? + Sende melding

Innleggav oysts » tir 19.01.2010 21:26

Meldinger du sendes blir vel liggende i Utboks helt til de er lest av mottaker...?

Ø

Brukerens avatar
medlem i 185 måneder
 

Re: Artikkel publisert? + Sende melding

Innleggav Jensrask » tir 19.01.2010 21:28

Spør du meg, så tror jeg ikke det vil bli sett på som irriterende, hvis du har mulighet til og medføye at du har skrivd om setninger osv... Ta det opp med admin ! Han vet best, kan mest, og er best.

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Re: Artikkel publisert? + Sende melding

Innleggav thomhess » tor 21.01.2010 9:28

Jeg tok kontakt med admin og fikk løst problemet mitt! Takk for hjelpen!
medlem i 170 måneder
 


Returner til v4 Feilrapportering



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]