Har du NetCom? Ring kundescervice, 05050, spør om tethering

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Re: Har du NetCom? Ring kundescervice, 05050, spør om tethering

Innleggav Vassago » tir 04.08.2009 11:18

Lastet akkurat ned siste oppdateringer (med operatørinstillinger) via iTunes og valget for tethering er nå aktivert. :)
medlem i 220 måneder
 

Re: Har du NetCom? Ring kundescervice, 05050, spør om tethering

Innleggav geircito » tir 04.08.2009 11:34

På tide å låse emnet snart, da NetCom HAR kommet med internett-deling (tethering). Tilgjengelig i går, 3. august 2009.

Bare å tilkoble iPhone til iTunes, så vil en automatisk få spørsmål om å oppdatere operatørinnstillinger - som i dette tilfelle er aktivering av tethering-funksjonen.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Har du NetCom? Ring kundescervice, 05050, spør om tethering

Innleggav Juke » tir 04.08.2009 13:02

Dette var virkelig gode nyheter. Kan bekrefte at det fungerer, bruker min iPhone 3GS som modem på min MacBook Pro via USB for å teste as we speak. :-)

Selv fikk jeg forøvrig ikke opp informasjonen om operatørinnstillinger automatisk da jeg koblet til telefonen, men det dukket opp når jeg trykket på "Søk etter oppdateringer".

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Re: Har du NetCom? Ring kundescervice, 05050, spør om tethering

Innleggav Centurion » tir 04.08.2009 17:16

Spørs om det var så lurt av dem å vente siden 17. Juni, men gode nyheter uansett. Koplet opp mot Mac minien min og det fungerer helt fint.

Speedometeret hos hardware stopper opp under pingtesten, men bortsett fra det fungerer alt helt supert :-)
medlem i 182 måneder
 

Re: Har du NetCom? Ring kundescervice, 05050, spør om tethering

Innleggav Kashmar » tir 04.08.2009 21:39

@Centurion: Last ned denne i stedet.. Funker mye bedre.
http://itunes.apple.com/WebObjects/MZSt ... 04847&mt=8

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: Har du NetCom? Ring kundescervice, 05050, spør om tethering

Innleggav Centurion » tir 04.08.2009 21:52

Joda, takker for linken, men jeg ville teste hastigheten når jeg bruker Mac minien til surfing via telefonen. :-)
Det var i Firefox speedometeret stoppet opp. Har ikke prøvd i safari enda.
medlem i 182 måneder
 

Re: Har du NetCom? Ring kundescervice, 05050, spør om tethering

Innleggav Kashmar » tir 04.08.2009 23:16

Ah

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: Har du NetCom? Ring kundescervice, 05050, spør om tethering

Innleggav Centurion » ons 05.08.2009 2:48

Men den appen dekker det andre behovet som du mente og som hardware sitt speedometer ikke dekker på iPhone, nemlig opplastingshastighet.

Fungerer som bare det, takk igjen :-)
medlem i 182 måneder
 

Re: Har du NetCom? Ring kundescervice, 05050, spør om tethering

Innleggav KnethJensen » ons 05.08.2009 8:11

Ting tar tid men nå liker jeg netcom mer og mer. de har Visual voice mail og tethering. de har solgt meg en ny 3gs som jeg fikk i går kveld og livet er herlig å leve :p

telenor bruker opp alle pengene de burde brukt for å utvikle VVM på store bilboards ang 3gs og at de har suveren dekning. lol

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Re: Har du NetCom? Ring kundescervice, 05050, spør om tethering

Innleggav Gyner » ons 05.08.2009 17:15

linchpin skrev:Ting tar tid men nå liker jeg netcom mer og mer. de har Visual voice mail og tethering. de har solgt meg en ny 3gs som jeg fikk i går kveld og livet er herlig å leve :p


Jeg reinstallerte 3.0.1 på telefonen min i går, og da fungerte både tethering og visual voicemail hos Chess med en gang.

linchpin skrev:telenor bruker opp alle pengene de burde brukt for å utvikle VVM på store bilboards ang 3gs og at de har suveren dekning. lol


På lørdag (tror det var lørdag) koste jeg meg med Dagbladet og medfølgende magasin sammen med frokostkaffen. I den ene utgaven var det ikke mindre enn fire helsides iPhone-annonser; to fra Telenor og to fra NetCom. Det kan ikke ha vært billig?

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: Har du NetCom? Ring kundescervice, 05050, spør om tethering

Innleggav dannymitch82 » søn 09.08.2009 2:10

hei har et lite problem, da telefonen min oppdaterte operatørinstllingene, så kommer ikke valget for internett-deling opp under Nettverk. Prøvde å se etter nye oppdateringer i iTunes men den sier at allt er oppdatert. Noen som vet hvordan jeg kan laste inn igjen operatørinstillingene på nytt?
medlem i 188 måneder
 

Re: Har du NetCom? Ring kundescervice, 05050, spør om tethering

Innleggav KnethJensen » søn 09.08.2009 9:29

Restore den da vel.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Re: Har du NetCom? Ring kundescervice, 05050, spør om tethering

Innleggav Janklk » lør 10.10.2009 7:43

Prøver for første gang internett-deling nå, men er ikke veldig imponert over hastigheten.
Speedometeret hos IT-Avisen måler hastigheten til 9 kbps for nedlasting og 13 kbps for opplasting, så dette er jo helt på trynet for å si det mildt.

Har 3GS med OS 3.1.2 og NetCom.
Tilkoblet via USB til MBP 17" 2.93 GHz med Mac OS 10.6.1.
Hva kan være galt?

Jeg planlegger også å bruke internett-deling i utlandet med utenlandsk SIM-kort (Thailand).
Min iPhone er ulåst, så det skal funke.
Er det noen som har erfaringer med internett-deling med thailandsk SIM-kort i iPhone?

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Re: Har du NetCom? Ring kundescervice, 05050, spør om tethering

Innleggav Haakon » man 08.03.2010 11:52

geircito skrev:På tide å låse emnet snart, da NetCom HAR kommet med internett-deling (tethering). Tilgjengelig i går, 3. august 2009.

Bare å tilkoble iPhone til iTunes, så vil en automatisk få spørsmål om å oppdatere operatørinnstillinger - som i dette tilfelle er aktivering av tethering-funksjonen.


He?
Dette får jeg ikke til. Finnes det noen guide for ette her inne? (har lett...)
medlem i 237 måneder
 

Forrige

Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]