Mac1s Løpekonkurranse

Diskuter ekstrautstyr til iPoden

"Mulig for oss med

Innleggav strangel » tor 25.06.2009 21:01

"Mulig for oss med Polar-klokke å delta?"

Ja, jeg har klokke på mobilen. Vaffeljern hjemme også. Til og med jeg kan bli med :)

Hvorfor skal en pulsklokke hindre deg i å bli med da mente du? :D

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Re: Andre systemer

Innleggav fredarn » tor 25.06.2009 23:01

cbjoerke skrev:Mulig for oss med Polar-klokke å delta?


Du må ha Nike+ utstyr, da konkurransen går gjennom nikeplus.com.
medlem i 216 måneder
 

Den slitne og feite kroppen

Innleggav arntss » tor 25.06.2009 23:11

Den slitne og feite kroppen min hadde sikkert fått sjokk uansett om jeg hadde tatt med en iPod Nano eller en iPhone og løpt. ;)
Men den gang jeg holdt på med såkalt mosjon (ca 20 år siden ja) så var det vitterligen ikke sjelden vi tok på oss oljehyra og løp. Når man da løp uten ble det som rene julekvelden. :D

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: Mac1s Løpekonkurranse

Innleggav fredarn » fre 26.06.2009 11:09

Iphone veier jo ingenting, så litt morsom diskusjon...

Men det er en del som løper med ekstra vekt for å øke motstanden, det negative med slikt er dog at mye slik trening kan endre teknikken din også når du løper uten ekstra vekt, og øke sjansen for skade samt gjøre deg tregere. Det virker logisk at man vil løpe raskere når man tar av seg den ekstra vekta (og føles sikkert slik), men realiteten er nok det motsatte.
medlem i 216 måneder
 

Re: Mac1s Løpekonkurranse

Innleggav fredarn » søn 28.06.2009 23:39

Da skal alle invitasjoner være sendt ut, om noen har meldt seg på uten å motta invitasjon - sjekk spam-postkassen, godt mulig at mailen fra nikeplus.com kan havne der.

Lykke til alle sammen!


EDIT: Live Leaderboard; http://web.mac.com/fredarn/Fredarn.com/Blogg/Innlegg/2009/6/29_Live_Leaderboard_Mac1_Lopekonk.html

BTW; Begynner å bli lei at Mac1 forumet og i1 ikke takler lenker med æøå.. Er det mulig å ha en tittel i iWeb med æøå. uten at adressen inneholder æøå?
medlem i 216 måneder
 

Re: Mac1s Løpekonkurranse

Innleggav sonofagun » fre 10.07.2009 13:21

Da var steg en over !
Haavard er sprøyte gal ! haha

Brukerens avatar
medlem i 206 måneder
 

Re: Mac1s Løpekonkurranse

Innleggav MrHansen » fre 10.07.2009 18:21

Haavard er ikke menneskelig han er en maskin. Han burte skamme seg for han avbryt denne konkurransen før noen fikk mulighet å løpe litt. Gå i skamme kroken med deg.
:-D

Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Re: Mac1s Løpekonkurranse

Innleggav MrHansen » tor 16.07.2009 23:12

Hva skjer med part 2?

Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Re: Mac1s Løpekonkurranse

Innleggav fredarn » tor 23.07.2009 13:02

Beklager forsinkelsen, men nå er steg 2 igang og invitasjoner sendt ut. Har du ikke mottat invitasjon, men ønsker å være med (du kan være med selv om du ikke var med på steg 1), så send meg en e-post til fredarn at fredarn.com

Merk at steg 2 går ut på raskest 3 km, IKKE lengst på 12 min - da det ikke er mulig med Nike+ systemet. Beklager at jeg ikke sjekket det tidligere..
medlem i 216 måneder
 

Da er nike + utstyr kjøpt,

Innleggav krsk0 » fre 31.07.2009 18:26

Da er nike + utstyr kjøpt, blir med på neste konkuranse!
medlem i 184 måneder
 

Re: Mac1s Løpekonkurranse

Innleggav fredarn » lør 15.08.2009 17:39

Gratulerer til sonofagun (Håvard på Nike+) med en overlegen seier etter 1. plass i begge stegene. Han vinner 600 kr gavekort hos http://eplehuset.no og et 120 kr iTunes gavekort hos http://kickback.no

Må si det var en ganske laber innsats i denne konkurransen, mange av de påmeldte som ikke registrerte en eneste økt. Skuffende latsabber! :P

Selv fikk jeg kun registrert en økt i hastighets-delen pga. en skade jeg har pådratt med i ankelen, nesten bra igjen nå...

2. plass gikk til meg selv med 3. og 2. plass i de to stegene, så jeg vinner 370 kr gavekort hos http://eplehuset.no :)

Trøstepremien går til SuperMacc/Eaarsaether, etter en veldig avansert utplukkingsprosess hvor jeg tok alle navnene i et TextEdit dokument og med lukkede øyke virvlet pekeren over skjermen til den traff et tilfeldig navn. SuperMacc vinner et 120 kr iTunes gavekort hos http://kickback.no

Gratulerer til alle vinnerne, og alle som registrerte noen gode, sunne treningsøkter!

Her er den endelige resultatlisten; (plass i steg 1, steg 2 og sum)
HÅVARD 1 1 2
Fredarn 3 2 5
Rickyrun 2 6 8
Eaarsaether 4 4 8
mageroy 5 5 10
Nextwo 7 3 10
Olorin 6 8 14
SebastianR 8 8 16
MortenA 9 8 17
DannyAL 10 7 17
spikkestad 10 8 18
Kimmeham 10 8 18
superjon 10 8 18
neskri 10 8 18
aHauglid 10 8 18
sethne 10 8 18
Peedy23 10 8 18
medlem i 216 måneder
 

Re: Mac1s Løpekonkurranse

Innleggav krsk0 » lør 15.08.2009 18:01

Sett igang igjen, jeg er klar!
medlem i 184 måneder
 

Re: Mac1s Løpekonkurranse

Innleggav csharp » man 17.08.2009 20:59

fredarn skrev:Må si det var en ganske laber innsats i denne konkurransen, mange av de påmeldte som ikke registrerte en eneste økt. Skuffende latsabber! :P




Skal innrømme at jeg er en av disse, men kan skylde litt på at min Nike+ sensor monger skikkelig om dagen da. Lurer på om det er fordi jeg har sensoren inne i skosålen - har tidligere hatt den i en lomme på lissene....nå er det slik at når jeg løper en runde på 400 m så registerer den kanskje 170-180 meter. Blir jo ikke så lett å vinne med slike forutsetninger :(

Noen andre som har opplevt dette?
medlem i 212 måneder
 

Re: Mac1s Løpekonkurranse

Innleggav fredarn » lør 05.09.2009 17:23

Ja, den viser alt for lite når jeg spurter, men fungerer på lengre økter.

Du bør kalibrere den, det gjør du under innstillingene på iPoden.. Du kaibrerer en gangfart og en løpefart..
medlem i 216 måneder
 

Re: Mac1s Løpekonkurranse

Innleggav MrHansen » lør 05.09.2009 20:09

Sensoren er mest riktig når du løper med det tempo som du kalibrert den på. Løper du fortere eller saktere så blir den ikke så riktig.

Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til iPod ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron