ipod jailbreak hjelp

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

ipod jailbreak hjelp

Innleggav Espenzk » fre 09.01.2009 22:30

Hallo, jeg prøver og jailbreake min ipod touch 2.2. Når jeg åpner Pwnagetool og går videre etter jeg har velget ipoden min kommer det : Browse for IPSW. Jeg har ikke noe lagret som heter det. Noen som vet hva IPSW er? Hvor laster jeg det ned ?

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

Re: ipod jailbreak hjelp

Innleggav iTotto » lør 10.01.2009 0:09

Det er programvaren til iPoden. dette laster du ned fra iTunes. Koble iPoden din til iTunes via USB. Når iTunes er oppe og iPoden din vises på skjermen trykker du "søk etter oppdateringer" eller "last ned nyeste oppdatering" Da vil iTunes laste ned IPSW fra Apple (altså programvaren (firmware 2.2) Og etterpå da du skal jailbreake så finner pwnagetool denne IPSW som er lagret en eller annen plass på maskinen din :) håper du forstod det :)

Du har vel ikke iPod Touch 2. generasjon????

Brukerens avatar
medlem i 183 måneder
 

Re: ipod jailbreak hjelp

Innleggav Espenzk » lør 10.01.2009 1:05

Jo :P men det er masse videoer på youtube med 2g og med masse bra komentarer ? :P er det fake ?

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

Re: ipod jailbreak hjelp

Innleggav iTotto » lør 10.01.2009 2:39

Men man kan ikke jailbreake 2. Generasjons iPod Touch. Grunnen er at det er et helt annet baseband på den en 1. gen. De som driver med å hacke iPhone og Touch (iPohone Dev Team) har ikke hatt tid å jailbreake 2. gen iPod Touch pga at de har jobbet mye med å unlocke iPhone 3G.....

Brukerens avatar
medlem i 183 måneder
 

Re: ipod jailbreak hjelp

Innleggav Espenzk » lør 10.01.2009 19:59

når kommer det da??

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

Re: ipod jailbreak hjelp

Innleggav iTotto » lør 10.01.2009 20:11

det vet eg ikke.... de har så sinnsykt mye forskjellige ting de skal gjøre. men du kan følge med på bloggen deres :)

http://blog.iphone-dev.org/

Brukerens avatar
medlem i 183 måneder
 

Re: ipod jailbreak hjelp

Innleggav Espenzk » lør 10.01.2009 21:45

Okei :)

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere